Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie de lucrari Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Timis, depozit de deseuri nepericuloase comuna Ghizela- drum acces depozit si consolidare pod peste paraul Chizdia pe drumul de acces


Anunt de participare numarul 96949/26.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA MICSA, Tel.0256406426, Email: [email protected], Fax: 0256406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie de lucrari Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Timis, depozit de deseuri nepericuloase comuna Ghizela-drum acces depozit si consolidare pod peste paraul Chizdia pe drumul de acces
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: lucrari Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Timis, depozit de deseuri nepericuloase comuna Ghizela-drum acces depozit si consolidare pod peste paraul Chizdia pe drumul de acces
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de lucrari Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Timis, depozit de deseuri nepericuloase comuna Ghizela-drum acces depozit si consolidare pod peste paraul Chizdia pe drumul de acces
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233226-9 - Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
45221119-9-Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile care vor fi executate sunt descrise in specificatiile tehnice puse la dispozitie din Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 062, 262RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare prin virament bancar/instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari rezidenta din Romania, eliberata in numele ofertantului, in val de 60.000 Lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea la art. 181, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala Directia Generala a Finantelor Publice).
Persoanele juridice straine: orice document edificator eliberat de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local la data deschiderii ofertelor.Pt ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Doc. care dovedesc inreg/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional: a)Certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, in copie legalizata.b)Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertal desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in original,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007; 2008; 2009), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de rapoartele de audit,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a. Media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009)b. Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (lucrari de constructii de drumuri) a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie cel putin egala sau mai mare de 6.000.000 Lei (sau echivalent);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certif de atestare prof pentru executie de lucrari emis de APDP sau similare, Certif emise de organisme independente care atesta respectarea standard de asigurare a calit(ISO 9001 sau echivalent), a standard sistemului de manag de mediu (ISO 14001 sau echivalent) si a standard sist de manag al sanatatii si securitatii ocupationale (ISO 18001 sau echivalent).Ofertantul dispune de urmatorul personal cheie:
I. Sef de santier: - Studii Superioare de Constructii- exp prof gen: minim 10 ani experienta in executie sau supervizare lucrari de constructie drumuri;
- exp prof specifica: a) min 5 ani exp in calitate de Sef de Santier sau in pozitii similare in lucrari de constructie drumuri;b) exp in calit de Sef de Santier sau pozitii similare pentru cel putin un contract de infrastructura de transport rutier, in care valoarea lucrarilor de constructii a fost de minim 3.000.000 Lei, fara TVA.
II. Responsabilul cu Asigurarea Calitatii: - Studii Sup de Constructii;
- exp prof gen: minim 10 ani (zece ani) exp in proiectare, executie sau supervizare lucrari de constructie drumuri;
- exp prof specifica:
a) minim 5 ani exp in asigurarea/controlul calitatii, pentru lucrari de constructie drumuri, din care 3 ani experienta in pozitii similare de asigurarea sau controlul calitatii;b) exp specifica ceruta la aliniatul precedent pentru cel putin un contract de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier, in care valoarea lucrarilor de constructii a fost de minim 3.000.000 Lei, fara TVA.
III. Responsabil Tehnic cu Executia: - Studii Sup de Constructii- exp prof gen: minim 10 ani experienta in executie sau supervizare lucrari de constructie drumuri;
- exp prof specifica: a) minim 3 ani exp in pozitia de RTE sau pozitii similare in lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier;b) exp in calitate de RTE sau similar pentru cel putin un contract de infrastructura de transport rutier, in care valoarea lucrarilor de constructii a fost de minim 3.000.000 Lei, fara TVA.
Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul a finalizat cu succes: a)Cel putin 1 contract de lucrari de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum si pod receptionate in ultimii 5 ani, in care participarea ofertantului la contract a fost cel putin echivalenta cu 3.000.000 Lei, fara TVA, saub. Cel putin 3 contracte de lucrari de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum si pod receptionate in ultimii 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2010 12:30
Locul: Sedil CJT sala 310
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040/3104641, Email: [email protected], Fax: 00403104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0040256 200040, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Revolutia din 1989, Nr 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel.0256/406426, Email: [email protected], Fax: 0256/406424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2010 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer