Licitatie Publica - Executie drum DJ 229P Cetatea Argamum, km 0+000-km 7+100
Anunt de participare numarul 79207/03.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Aspazia Costachescu, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie drum DJ 229P Cetatea Argamum, km 0+000-km 7+100
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 229P Cetatea Argamum, km 0+000-km 7+100
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari la obiectivul Executie drum DJ 229P Cetatea Argamum, km 0+000-km 7+100 conform proiectului tehnic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari la obiectivul Executie drum DJ 229P Cetatea Argamum, km 0+000-km 7+100 conform proiectului tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 908, 584RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot achizitiona lucrari noi similare cf. art. 122, lit. j din OUG nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 59000 lei iar garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prog. de pietruire, reabilitare si modernizare a drumurilor de interes local clasate derulat prin MDRL conform H.G. nr. 577/1997. Credit de angajament de la surse legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. eligibilitatea, Decl. priv. calitatea de participant la procedura, Decl. priv. neincadrarea in sit. prev. la art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certif. constatatoare priv. indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certif. constatator emis de Of. Reg. Com., Certif. de inreg. la Of. Reg. Com., cazier judiciar pentru administrator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilanturile contabile din anii 2006, 2007 si 2008, Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 ani, respectiv 2006, 2007, 2008, trebuie sa fie pozitiva, Solvabilitate patrimoniala-trebuie sa fie mai mare de 30%, Lichiditate generala-trebuie sa fie mai mare de 100%, cashflow in cuantum de minim 100.000 euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 4000000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin 2 lucrari similare a caror valoare sa nu fie mai mica de 2000000 lei, fiecare, certif. in sist. de management al mediului ISO 14001/2004 sau echivalent, certif. in sist. de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent, cetif. ISO OHSAS 18001 sau echivalent, Decl. priv. dotarile specifice, utilaje, instalatiile, echip. teh., mij. de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe, Decl. priv. personalul angajat si cadrele de conducere in ultimii 3 ani, CV-urile personalului implicat in lucrare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Utilajele minime necesare de care ofertantul trebuie sa dispuna (proprietate sau chirie): o statie de preparat mixturi asfaltice sau contract cu o statie de mixturi asfaltice, cu o productivitate de cel putin 40 to/ora; - 5 autobasculante; -1 perie mecanica; -1 utilaj pentru aplicarea emulsiei bituminoase; -1 repartizator de mixturi asfaltice; -2 compactoare cu cilindru lis autopropulsate de cel putin 8 t; -1 vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8 t; -2 autogredere; -2 buldoexcavatoare; -1 incarcator pe pneuri; -Laborator de grad II, autorizat de ISC. Personalul cheie minim necesar de care ofertantul trebuie sa dispuna: 1. sef de santier inginer drumuri si poduri sau constructii civile, cu cel putin 10 ani experienta in derularea unor proiecte de aceeasi natura si complexitate ca si cel supus acestei proceduri de atribuire; 2. 1 (un) responsabil tehnic cu executia (RTE), cu certificat de atestare tehnico-profesionala pentru constructii de drumuri si poduri, valabil la data depunerii ofertelor, cu experienta specifica de minim 5 ani; 3. 1 (un) responsabil cu controlul calitatii CQ cu atestat de la ISC valabil la data depunerii ofertelor, cu experienta specifica de minim 5 ani; 4. 1 (un) specialist masuratori topo autorizat OCPI/ANCPI cu experienta specifica de minim 3 ani in derularea unor proiecte similare; 5. 1 (un) inginer drumuri si poduri cu experienta specifica minima de cel putin 5 ani in derularea unor proiecte de aceeasi natura si complexitate ca si cel supus acestei proceduri de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
perioada de garantie a lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5637
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2009 12:00
Locul: Consiliul Judetean Tulcea, camera 6, parter, str. Pacii nr. 20, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se recomanda vizitarea amplasamentului pe data de 12.06.2009, ora 9:00, impreuna cu reprezentantii achizitorului. Autoritatea contractanta nu isi asuma raspunderea privitor la nici un aspect din perioada contractarii si implementarii proiectului pentru nevizitarea amplasamentului de catre operatorul economic.Informatii suplimentare in legatura cu vizitarea amplasamentului se pot obtine la domnul director al Directiei Lucrari Publice, ing. Mihai Nicu, telefon 511960 int.3185, mobil 0748035889 sau la domnul ing. Moise Sava, sef Serviciu drumuri, telefon 511960 int. 3166, mobil 0745170392.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea
Adresa postala: str. Pacii nr. 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240511960, Email: [email protected], Fax: 0240513071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 12:50