Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE EXTINDEREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA A LOC. VIILE SATU MARE, CIONCHESTI, TATARESTI


Anunt de participare numarul 5115/12.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VIILE SATU MARE (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI VIILE SATU MARE)
Adresa postala: loc. Viile Satu Mare, str. Republicii nr 1, jud Satu Mare, Localitatea: Viile Satu Mare, Cod postal: 447360, Romania, Punct(e) de contact: Jozsef Pap, Tel.0261754224, Email: [email protected], Fax: 0261754224
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE EXTINDEREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA A LOC. VIILE SATU MARE, CIONCHESTI, TATARESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Viile Satu Mare, Judetul Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari privind captarea apei prin foraj la adancimea de 170 ml, cabina foraj, reabilitare foraj existent, aductiuni pe o lungime de 11059 ml, 2 rezervoare 100 mc, modernizare statie pompare, statie clorinare, retele distributie in lungime de 12136 ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
captarea apei prin foraj de 170 ml, cabina foraj, reabilitare foraj existent, aductiuni de 11059 ml, 2 rezervoare 100 mc, modernizare statie pompare, statie clorinare, retele distributie de 12136 ml
Valoarea estimata fara TVA: 3, 361, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2007 pana la 03.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Documentatie de atribuire- 500lei, garantie participare- 10.000 lei - , garantie de buna-executie-10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Executia lucrarii este finantata de la bugetul local din sume defalcate din TVA conform O.G. 7/2006 privind instituirea Preogramului de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art.44 din OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
in ultimii 5 ani, nu a fost condamnat pt infractiune prin hot. def.a unei instante jud;nu e in stare de faliment/lichidare; si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor de asigurari sociale catre bugete;nu a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hot. def. a unei inst.jud., pentru etica profesionala sau in materie profesionala.Se va prezenta cazier fiscal si certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale si impozite locale, emis de ANAF, DGFP, Autoritatea Publica Locala, valabile in ziua deschiderii ofertei si certificat constatator de la ORC;
-dotare tehnicapersonal de specialitate(diplome certificate), iso9001
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil (situatiile finaciare anuale ) pe 2004 , 2005 , sem.I din2006 si pt anul 2006 daca e intocmit si depus -se completeaza si semneaza o declaratie cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani , fara sa contravina celor de mai sus autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- operatorul economic care inregistreaza pierderi din exploatare pe un exercitiu financiar nu vor fi selectati , respectiv nu se vor califica -cifra de afaceri medie anuala(in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ) pe ultimii 3 ani sa fie dubla valorii estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-experienta similara, - informatii referitor la personal respectiv studiile si pregatire - o declaratie ref.la efectivele medii/an ale personalului angajat(si de conducere) in ultimii 3 ani- o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-minim o lucrare similara cu valoare de peste 1000000 euro, justificata cu lista lucrarilor exec.in ultimii 5 ani, cu certificari de buna executie si valori, -informatii cu personalul tehnic de specialitate, responsabil pt executia lucrarilor- o declaratie cu efectivele medii/an ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- o declaratie cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic- informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR SAU VIRAMENT BANCAR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2007 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Comunei Viile Satu Mare, judetul Satu Mare
Adresa postala: comuna Viile Satu Mare, str.Republicii nr.1, judet Satu Mare , ,Localitatea: Viile Satu Mare, Cod postal: 447360, Romania, Tel.0261/754.224, Email: [email protected], Fax: 0261/754.224
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2007 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer