Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE GARDURI METALICE IMPREJMUIRE SPATII VERZI 6000 ML


Anunt de participare numarul 30215/29.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE GARDURI METALICE IMPREJMUIRE SPATII VERZI 6000 ML
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SECTOR 2 BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE SI MONTARE GARDURI METALICE IMPREJMUIRE SPATII VERZI DIN PLASA SUDATA H=60CM;Lpanou=250CM ;Ltotala=6000 ML
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45340000-2 - Lucrari de instalare de garduri, de balustrade si de dispozitive de siguranta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ltotala=6000 ML - CONFECTIONARE SI MONTAJ
Valoarea estimata fara TVA: 252, 100.84RON
II.2.2) Optiuni
Da
ACHIZITIONARE DE NOI LUCRARI SIMILARE CU RESPECTAREA CUMULATIVA A ATR. 122 LIT.J DIN OUG 34-2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
2 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 9 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA :3000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT EMIS DE ONRC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
C.M.A. 600000 LEI;BILANT CONTABIL31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO 9001, 14001;RECOMANDARI; EXPERIENTA SIMILARA : UN CONTRACT DE MINIM 100000 lei PENTRU LUCRARI DE INSTALARE DE GARDURI, BALUSTRADE SI DE DISPOZITIVE DE SIGURANTA (45340000-2) ; INFORMATII DOTARI , ECHIPAMENTE ; INFORMATII PERSONAL (SUDORI AUTORIZATI, RTE, CQ)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 5 RON
Conditii si modalitate de plata: 5 RON-LA CASIERIA INSTITUTIEI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2007 10:00
Locul: SOSEAUA ELECTRONICII NR.44 , SECTOR 2 , BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
ANUNT ANULAT : "CERERE DE OFERTA DIN 28.08.2007"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR SI CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. SRAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41;340.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR SI CURTEA DE APEL 15 ZILE DE LA INSTIINTARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC ADP SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel.2527789/221, Fax: 2527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2007 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer