Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE GRUP SANITAR CU STATIE DE EPURARE LA SCOALA CU CLS. I-IV


Anunt de participare (utilitati) numarul 59188/21.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA CU CLASELE I-VIII BIRGHIS
Adresa postala: M. VITEAZU 88, Localitatea: Agnita, Cod postal: 555100, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN-PETRU ROMILA, Tel.0269517113, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269517113, Adresa internet (URL): str. Principala 201, comuna Birghis, judetul Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
EXECUTIE GRUP SANITAR CU STATIE DE EPURARE LA SCOALA CU CLS. I-IV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SCOALA PELISOR, COMUNA BIRGHIS
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE SI MONTARE STATIE DE EPURARE, FANTANA CU HIDROFOR,
GRUPURI SANITARE S=53 MP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332400-7 - Lucrari de instalare de echipamente sanitare (Rev.1)
45332300-6-Lucrari de instalare de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
STATIE DE EPURARE PENTRU 65 ELEVI SI 3 ADULTI, GRUPURI SANITARE
S=53 MP, fantana cu hidrofor
Valoarea estimata fara TVA: intre 75, 000 si 113, 025RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.08.2008 pana la 12.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 4000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la buget, prin Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului HG 370/2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate comerciala inregistrata la oficiul comertului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34 / 2006; 3.Certificat de inregistrare;4.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice (original sau copie legalizata), in termenul de valabilitate, eliberat de Administratiile Financiare, fara datorii;5.declaratie pe propie raspundere ca aplica, la executia lucrarilor, legislatia de protectie a mediului in vigoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCifra medie anuala de afaceri pentru ultimii 3 ani 2005, 2006 , 2007Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)Minim 350000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale; 2.Fisa de informatii privind experienta similara;3.existenta in ultimii 2 ani (2006-2007) cel putin a unui contract de servicii de executie lucrari publice finalizat, cu o valoare de min. 30.000 euro; 4.Declaratie care contine inf. privind dotarile specifice, utilajele, etc; 5. Declaratie privind capacitatea profesionala; 6.Declaratie din partea conducatorului unitatii prin care se nominalizeaza responsabilul tehnic pentru lucrarea supusa procedurii de achizitie insotita de CV aferent; 7.O declaratie pe propria raspundere ca operatorul economic are capacitatea tehnica si organizatorica pentru executarea intregului volum de lucrari ofertate, pe durata derularii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2008 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
75zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2008 09:00
Locul: SCOALA CU CLS. I-VIII BIRGHIS, STR. PRINCIPALA 201, judetul Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sect 3, Localitatea: BUCURESTI, ,Cod postal: 10033, ,Romania, Tel.0213104641, ,Fax: 0213104642, ,Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 2 zile de la data luarii la cunostinta de catrecontestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il consideranelegala, iar plangerea in termen de 5 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sect 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 10033, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2008 07:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer