Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE INVESTITIE MODERNIZARE DRUM COMUNAL TRAISTENI - VALEA SEACA


Anunt de participare numarul 108306/22.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Valea Doftanei (PrimariaValea Doftanei)
Adresa postala:  Valea Doftanei, sat Tesila, Localitatea:  Valea Doftanei, Cod postal:  107640, Romania, Punct(e) de contact:  Vasile Piele, Tel. 0244365367, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0244365202, Adresa internet (URL):  www.valeadoftanei.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE INVESTITIE MODERNIZARE DRUM COMUNAL TRAISTENI - VALEA SEACA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Km 29 ? 33 (4 km)
Draganescu-Varianta-Valea SeacaSatul Traisteni, localitatea Valea Doftanei, Judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea se va executa pe raza comunei Valea Doftanei, respectiv Km 29 ? 33 (4 km), Draganescu-Varianta-Valea Seaca , Satul Traisteni, localitatea Valea Doftanei, Judetul Prahova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini prezentat in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 2, 958, 579RON
II.2.2) Optiuni
Da
art. 122, lit.i) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare de 29.600 RON Garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat inregistrare firma
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (original sau copie legalizata)
Documente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si la bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil la 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Cifra medie de afaceri de minim 5.800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Fisa/e privind experienta similara
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere
Responsabilul tehnic cu executialucrarilorva fi atestat MLPTL in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executate cu legitimatia valabila la data deschiderii licitatiei.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Dovada certificarii sistemului propriu de management al Calitatii
Certificat ISO 9001
Certificat ISO 14001
Certificat ISO 18001
Contract de executie- model, insusit ?prin semnatura si stampila
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
contract de lucrari similar de minim 2.950.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Reofertarea se va realiza intr-o singura runda, data de inceput ( data estimativa) 18.10.2010 ora 14:00 ? data de sfarsit 19.10.2010 ora 14:00.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2010 10:00
Locul: Primaria comunei Valea Doftanei, str. Centru, nr.156, loc. Valea Doftanei, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pot participa reprezentantii ofertantilor sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
conf. documentatie de atribuire prezentata in SEAP, atasata la anuntul de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sect 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 021 310.46.41(+40) 021.319.95.65, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala:  Str. Gheorghe Lazar , nr.6, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  1000031, Romania, Tel. +40) 0244.529107, Fax:  (+40) 0244.529107, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Valea Doftanei
Adresa postala:  str.Centru, nr.156, Localitatea:  Valea Doftanei, Cod postal:  107640, Romania, Tel. 0244/365367, Email:  [email protected], Fax:  0244/365202
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2010 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer