Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrare ,, SEDIU -CENTRUL DE INTEGRARE PRIN TERAPIE OCUPATIONALA JIBOU.


Anunt de participare numarul 64563/24.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Sandor Kosa, Tel.0260614120, Email: [email protected], Fax: 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrare, ,SEDIU -CENTRULDE INTEGRARE PRIN TERAPIE OCUPATIONALA JIBOU.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: InlocalitateaJibou , str. Stejarilor , nr. 265, jud. Salaj .
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop- construirecladire , ,SEDIU -CENTRULDE INTEGRARE PRIN TERAPIE OCUPATIONALA JIBOU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215213-3 - Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrare, ,SEDIU -CENTRULDE INTEGRARE PRIN TERAPIE OCUPATIONALA JIBOU.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 234, 880RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia departicipare40 000lei, Garantia de buna executie In valoare de 10% din valoarea contractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor face cuordin de plata -sursa de finantarebuget local .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere /subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibilede plata a impozitelor sisi taxelor catre bugetele componente alebugetuluigeneral consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care estestabilit ofertantul - in original sau copii legalizate. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie legalizata - valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri , bilantla data de 31.12.2006 si31.12.2007sau alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantuluiDocumenteedificatoaredin care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- valoarea minima impusa a cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani este de6 500 000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dotarea tehnica .Efectivele medii ale personalului angajat si de conducere in ultimii 3 ani .
Lista personalului tehnic de specialitateimplicat in indeplinirea contractului-prezentare CV-uri, atestate, certificate, diplome studii pentrupregatirea profesionala.Lista cuprinzand principalele lucrari executate in ultimii 5 ani cu valori, perioade si locul executiei lucrarilor, beneficiari, se vorprezenta cel putin 3 lucrari similare executate.Se vor prezentasistemului de management decalitateISO 9001 :2001 sau echivalent, sistemul de managementde mediu ISO 14001 :2005 sau echivalent , sistemul de managemental sanatatii si securitatii ocupationale ISO 18001:2004sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta3 contractede lucrari de aceeasi natura si complexitate, a caror valoare totalasa fie de 1.100 000 lei - insotite de documente doveditoare: contracte, procese-verbale de receptie finala, recomandare din parteabeneficiarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
53/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Se vor achita in numerar la caseria institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2008 11:00
Locul: Sediul Consiliului JudeteanSalaj , ZALAU, STR. P-TA. 1 DEC. 1918, NR. 12, JUD. SALAJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-orice ofertant sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOT
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS , NR. 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de5 zile de laluarea la cunostintaal unui act al autoritatii ontractantepe care il considera nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL CONSILIULUI JUDETEAN SALAJ
Adresa postala: STR. P-TA. 1 DEC. 1918, NR. 12, JUD. SALAJ, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450058, Romania, Tel.0260/614120, Email: [email protected], Fax: 0260/661097, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2008 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer