Licitatie Publica - executie lucrare :Covor bituminos pe DJ 703 K Maracineni-Budeasa-Rogojinu-Calotesti-Valea Marului ,judetul Arges
Anunt de participare numarul 64796/26.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA PENTRU ADMINISTRARE, INTRETINERE SI REPARATII DRUMURII SI PODURI JUDETENE ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea, nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN PATRASCU, Tel.0248210062, Email: [email protected], Fax: 0248210062
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
executie lucrare : Covor bituminos pe DJ 703 K Maracineni-Budeasa-Rogojinu-Calotesti-Valea Marului , judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 703 K Maracineni-Budeasa-Rogojinu-Calotesti-Valea Marului , judetul Arges sectoarele de drum km 0+000-2+880;4+020-8+225;8+225-12+700;12+700 -15+862;L=14, 542 km
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie lucrare: DJ 703 K Maracineni-Budeasa-Rogojinu-Calotesti-Valea Marului , judetul Arges sectoarele de drum km 0+000-2+880;4+020-8+225;8+225-12+700;12+700 -15+862;L=14, 542 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 000, 000 si 4, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 80000 lei;garantia de buna executie 8% din val contr fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL CJ ARGES
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl priv eligibilitatea;decl priv neincadrarea in prev art 181;declaratie privind cal de paricipant la procedura;certificat constatator ORC ;certificate privind plata impozitelor si taxelor locale si stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil 2007;media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri min.1000000 euro la curs euro(2005=3, 6209;2006=3, 5258;2007=3, 3353 )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara pe ultimii 5 ani;dotare tehnica;dotare resurse umane;ISO 9001;14001;18001 sau echivalente;manualul calitatii; declaratie subcontractanti;declaratie vizitare amplasament;decl de acceptare a cond.contractuale;decl.priv.prot muncii;decl.priv istoricul litigiilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 3 contracte cu recomadari ;atestari utilaje si licente pentru mijl de transport;CV atasate ;lista personal"cheie" in indepl contractului ;decl.privind disponibilitatea;atestare responsabil tehnic si responsabil cu calitatea;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai scazut
80%
Descriere:
2.
durata executie
10%
Descriere:
3.
garantia acordata lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la sediul autoritatii Piata Vasile Milea nr.1 cam.204 progr.lucru de luni -joi orele 8, 00-16, 00;vineri orele 8, 00-14, 00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii et V cam 204
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei;imputerniciti ai operatorilor economici;observatori MFP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zilede la data luarii la cunostinta despre un act al AC pe care ofertantul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala pentru Administrare Intretinere Reparatii Drumuri si Poduri Judetene Arges
Adresa postala: Piata Vasile Milea nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel.0248210062, Email: [email protected], Fax: 0248210062
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2008 08:51