Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie Lucrare Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Biled


Anunt de participare numarul 50699/23.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNEI BILED (PRIMARIA) JUDETUL TIMIS
Adresa postala: Romania, judetul Timis, comuna Biled, nr. 359, Primaria Comunei Biled, Localitatea: Biled, Cod postal: 307060, Romania, Punct(e) de contact: LEONTIN DUTA, Tel.0256377001, 0256377043, In atentia: Loredana Luciu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0256377300, Adresa internet (URL): Comuna Biled nr.359, jud. Timis, [email protected], Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Timisoara,
Adresa postala: str. Garii, nr.1, Timisoara., Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Corina Barbosu, Tel.0256/490502, In atentia: Corina Barbosu, Email: [email protected], Fax: 0256/274724, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Timisoara,
Adresa postala: str. Garii, nr.1, Timisoara., Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Corina Barbosu, Tel.0256/490502, In atentia: Corina Barbosu, Email: [email protected], Fax: 0256/274724, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Timisoara,
Adresa postala: str. Garii, nr.1, Timisoara., Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Corina Barbosu, Tel.0256/490502, In atentia: Corina Barbosu, Email: [email protected], Fax: 0256/274724, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie Lucrare Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Biled
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Biled
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Biled prin executia unui sistem de captare a apei doua noi foraje de H=150m, statie de tratare a apei cu rezervor 500 mc, conducte aductiune 1950 m, retea distributie38 km, cu diametrul intre 63 si 90 mm.Camine diametru 800-1000 mm 31 buc. Hidranti de incendiu 10 buc. Cismele stradale 10 buc. Imprejmuire pentru asigurarea protectiei sanitare a forajelor si gospodariei de apa in lungime de 600 m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Biled prin executia unui sistem de captare a apei doua noi foraje de H=150m, statie de tratare a apei cu rezervor 500 mc, conducte aductiune 1950 m, retea distributie38 km, cu diametrul intre 63 si 90 mm.Camine diametru 800-1000 mm 31 buc. Hidranti de incendiu 10 buc. Cismele stradale 10 buc. Imprejmuire pentru asigurarea protectiei sanitare a forajelor si gospodariei de apa in lungime de 600 m.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 156, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.06.2008 pana la 16.04.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 30.000 lei; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cofinantare buget local/buget stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asociatiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181.
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat.
Certificat privind achitarea taxelor si impozitelor locale.
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.
Certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 31.12.20072.Declaratie privind cifra de afaceri medie sau, daca este cazul, privind cifra de afaceri din domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, carevizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile ; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
3.Elemente privind evolutia bonitatii financiare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala-100%, solvabilitate minim 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cu principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani, insotita de copii de contract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor.
-Recomandari de la 3 societati
2. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinutde catre ofertant , in special pentru asigurarea controlului calitatii.
3. Declaratria pe proprie raspundere referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor .
4. Declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediului.
5. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
6. Declaratie privind subcontractantii.
7.Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.
8. Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3 recomandari, ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Termenul de executie
15%
Descriere:
3.
perioada de garantie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la ridicarea documentatiei de la sediul Bursei Romane de Marfuri Terminal Timisoara, str. Garii, nr.1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2008 10:00
Locul: Sediul Bursei Romane de Marfuri Terminal Timisoara, str. Garii, nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, experti cooptati in comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de dezvoltare a infrastructurii rurale, OG 7/2006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Primariei Biled
Adresa postala: Comuna Biled, nr. 359, jud. Timis, ,Localitatea: Biled, Cod postal: 307060, Romania, Tel.0256.377001, Email: [email protected], Fax: 0256.377300, Adresa internet (URL): www.primariabiled.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2008 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer