Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari - Alimentare cu apa in comuna Gradinari, satele Gradinari si Petculesti, judetul Olt


Anunt de participare numarul 56457/23.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GRADINARI
Adresa postala: Comuna Gradinari, Sat Gradinari nr. 15, Judetul Olt, Localitatea: Gradinari, Cod postal: 237205, Romania, Punct(e) de contact: Comuna Gradinari, Tel.0249472178, In atentia: PANDURU STEFANIA, Email: [email protected], Fax: 0249472178, Adresa internet (URL): Comuna Gradinari, Sat Gradinari nr. 15, Judetul Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari - Alimentare cu apa in comuna Gradinari, satele Gradinari si Petculesti, judetul Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: comuna Gradinari, Satele Gradinari si Petculesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea sistemului de alimentare cu apa in satele Gradinari si Petculesti compus din doua puturi forate de 150 m, conducta de aductiune, gospodarie de apa inclusiv statie de tratare, retea de distributie a apei cu o lungime de 10800 m, cismele stradale, hidranti de incendiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea sistemului de alimentare cu apa in satele Gradinari si Petculesti compus din doua puturi forate de 150 m, conducta de aductiune, gospodarie de apa inclusiv statie de tratare, retea de distributie a apei cu o lungime de 10800 m, cismele stradale, hidranti de incendiu
Valoarea estimata fara TVA: 541, 533EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie 10000 Euro prin SGB de participare F11, in lei curs BNR din 20.06.08;garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA, SGB F18 sau prin retineri conform art.90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Phare 2005 Coeziune Economica si Sociala RO 2005/17-553.04.01.04.01Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere Formular 2
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime de calificare:
Declaratie privind eligibilitatea Formular 12A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181. Formular 12B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat.Certificat privind achitarea taxelor si impozitelor locale.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime de calificare:
1. Bilantul contabil pe 2007, vizat si inregistrat de organele competente din care sa rezulte un rezultat financiar pozitiv
2. Cifra de afaceri medie pentru anii 2005, 2006, 2007Formular B2, minim de trei ori valoarea estimata a contractului de achizitie publica3. Scrisoare de bonitate bancara care sa demonstreze ca ofertantul este capabil sa acopere din surse proprii minim 25% din lucrare
4.Elemente privind evolutia bonitatii financiare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala-100%, solvabilitate minim 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime de calificare:
1. Lista cu principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani, Formular 12F si Formular 12F1-3 recomandari cu PV de terminare a lucrarilor fara anexa II cu viza ISC, pentru contracteleprezentate ca experienta similara2. Completarea Formularului 12H, completarea cu echipamentele si utilajele necesare indeplinirii sarcinilor. Cerinta minima eliminatorie prezentarea de documente care sa ateste detinerea minim a urmatoarelor echipamente
- utilaje pentru sapat;
- aparat sudura cap la cap PE-HD- aparat sudura pE-HD elecrofuziune;3. Completare Formular 12IEfective medii anuale de personal.4. Conducerea propusa pentru executia investitiei Formular 12I1
5. Autorizare ISCIR PE-HD, pentru sudori.6. Declaratie privind subcontractantii Formular 12G7. Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3 recomandari, ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, ISO 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Durata executiei
40%
Descriere:
3.
Grantia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 750 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar sau OP confirmat de catre banca la ridicarea documentatiei de la sediul Autoritatii contractante din Comuna Gradinari, Judetul Olt
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2008 17:30
Locul: Sediul Autoritatii contractante din Comuna Gradinari Judetul Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti avand asupra lor o imputernicire din partea societatilor in cazul persoanelor juridice sau o copie a documentului de identitate in cazul persoanelor fizice .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2005 Coeziune Economica si Sociala RO 2005/17-553.04.01.04.01Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.021.3104641 , Email: [email protected] , Fax: 021.3104642 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Primariei Comunei Gradinari, Judetul Olt
Adresa postala: Comuna Gradinari, Judetul Olt, telefon 0249472178, fax: 0249472178, Localitatea: Gradinari, Cod postal: 237205, Romania, Tel.0249472178, Email: [email protected], Fax: 0249472178, Adresa internet (URL): www.primaria-gradinari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2008 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer