Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari : ? BRETEA RUTIERA DE CONECTARE CU DN 39?


Anunt de participare (utilitati) numarul 139190/26.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Dezvoltare Achizitii Publice, Tel. +40 241601123, In atentia: D-lui George Alexandru IOROV, Mihaela Staetu - Sef Serv. Dezvoltare-Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala Administratia Porturilor Maritime SA Constanta
Adresa postala: Port Constanta, Poarta nr.1, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, cam.217, Tel. +40 241601123, In atentia: Domnul Director Infrastructura Alexandru George Iorov, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executie lucrari : ? BRETEA RUTIERA DE CONECTARE CU DN 39?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Raza unitatii administrativ-teritoriale a comunei Agigea.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de constructie pentru executia ?Bretea rutiera de conectare cu DN39?- obiectul 2 din cadrul obiectivului de investitie ?Pod rutier la km 0+540 al Canalului Dunare Marea Neagra?lucrari aferente infrastructurii rutiere si de acces in portul Constanta?, includ:
a)Lucrari de constructie
b)Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Garantie de Buna executie- minim 24 luni.Descrierea lucrarilor este disponibila in Sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Proiectul se propune a se executa conform conditiilor de contract precizate in HG 1405/2010 si Ordin nr.146/2011.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lungime bretea rutiera = 3, 2 Km , incluzand si: Pasaj superior la (km 0+257.80 ? 0+375) ? cu lungimea de 117, 21 m si 4 deschideri: 24 m + 30 m + 30 m+ 24 m; Pasaj superior la(km 1+330.60 ? 1+425)- cu lungimeade 94, 40 m si 3 deschideri :24m + 40m +24m. Modernizarea drumului existent de acces catre zona de sud a portului (DN39A), pe o lungime de 1, 4 Km.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 705, 441RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie pt participare in cuantum de 200.000 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari. Garantia de participare se constituie in conf. cu prevederile art.86 din HG 925/2006 pt aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006.Garantia poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro in cuantum de?? Euro, la un curs afisat de BNR, din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Conturile CN APM SA unde poate fi depusa garantia sunt: ( in LEI): RO 83BRDE140SV06373001400 la BRD;(in EURO)RO96BRDE140SV16846801400.Pt a fi valabil, OP va fi confirmat( stampilat)de catre banca.Perioada de valabilitate a garantiei pt participare: 120 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor(perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.(model orientativ Formular nr.19)Atentie!AC are dreptul de a retine sume din garantia de participare in conditiile art 278(1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: Alin (1)In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: ??c)intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv ? 7.980 lei +0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei, adica 9.630 lei, sau echivalentul in euro al acestei sumecalculatla cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile ??. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art.90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.(model orientativ Formular nr.28)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA69, 25%BUGETUL DE STAT 30, 75%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.12A- din sectiunea IV ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general
Nota : In cazul unei asocieri, se va prezenta Formularul 12A din Sectiunea IV, completatpentru fiecare din membrii asocierii
Nota : In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana ( tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul 12A din Sectiunea IV ? Formulare, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .
Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.12B )Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Nota : In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare din membrii asocierii
Nota: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana ( tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul 12 B 1 din sectiunea IV Formulare, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator ( cuprinzand numai punctele a), c1) d)
Precizari:
a.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente
3. Declaratieprivind ?Calitatea de participant la procedura?Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.12C)
4.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.12D)
Nota: In cazul unei asocieri, se va prezenta Formularul 12D din Sectiunea IV, completatpentru fiecare din membrii asocierii
5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr12E)
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Decebal Serban ? Director General, Daniela Serban ? Director Economic, Alexandru George Iorov ? Presedintele comisiei de licitatie, Mihai Gheorghiade, Marius Voineagu, Tanase Pepi, Maria Mergiu, Laurentiu Teodoru, Aurelian Lita, Crina Popescu, Ioan Rosca, Bogdan Gheorghiu, Iolanda Teodoru ? membrii ai Comisiei de Evaluare si Mihaela Staetu, Luciana Mocanu, Nicoleta Andronache, Lica Cozma - membrii de rezerva.Nota : Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, cu date actualizate, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de depunere a ofertelor din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straine
Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala ( evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul in curs
Nota : In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare din membrii asocierii.In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare, iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate( principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.
Nota : Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Autorizatii necesare indeplinirii contractuluiIn situatia in care va fi declarat castigator ofertantul va face dovada detinerii autorizatiilor necesare realizarii contractului de executie , impuse de specificul lucrarii si de Autoritatileemitente de avize de specialitate respectiv:
- autorizatie de furnizor feroviar emisa de AFER pentru constructii in zona caii ferate, insotita de agrementul tehnic feroviar, conform Ordinului 290/2000
- atestate pentru executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4-20 KV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 KV, emise de ANRE
- atestate pentru incercari de echipamente si instalatii electrice de medie tensiune, emise de ANRE
- atestate pentru pentru incercari de echipamente si instalatii electrice, emise de ANRE.Completare Formularul nr. 7 - din Sectiunea IV Formulare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 35.200.000 lei .Declaratie privind cifra de afaceri ( Completare Formular nr.1)
Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.
Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Cerinta nr. 2
Bonitate/acces la resurse
Ofertantul va trebui sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, respectiv o valoare de minim 1.725.000 lei, sau echivalent in euro, pentru o perioada de o luna, pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.Completare Formular nr. 30.
Cerinta nr.3Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului lichiditate (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2011 de cel putin 100 %.
LG = Active circulante / datorii curente x 100Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.1. Completare Formular nr.2
2. Prezentare documente disponibile care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare (Bilant contabil aferent anului 2011 inregistrat la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, Raport de Audit, altele echivalente)
Cerinta nr.4Ofertantul va prezentainformatii privind obligatiile contractuale fata de alti beneficiari, daca exista (respectiv, lista lucrarilor in curs de executie, lista lucrarilor in curs de contractare)Completare Formular nr.13
Informatii privind sustinere terti(financiar)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de o alta persoana(conf. Art.186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autenticaprin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c indice1) si d) siart.69 indice 1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens urmatoarele formulare: Formularul nr.31 din Sectiunea IV-Formulare;Formularul 12 A din Sectiunea IV-Formulare;Formularul12B1 din Sectiunea IV-Formulare;Formularul12E din Sectiunea IV-Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari Completare :
- Formularul nr.3 - Declaratie + Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din Sectiunea IV-Formulare
Experienta similara: Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani, calculati pana la data lim. stabilita pt depunerea ofertelor, a cel putin 1 contract de executie lucrari cu o valoare de min 20.000.000 lei, fara TVA, care a avut ca obiect executia de lucrari similare contractului ce urmeaza a fi atribuit?(ctiide drumuri si poduri rutiere)(valoarea trebuie sa reprez. numai partea executata de op. ec., in cazul in care a participat intr-o asociere sau ca subcontractor.Formularul nr.4?Experienta similara din Sect. IV-Formulare Prez. Certif./doc.: a)Certif. sau alte doc.emise de organisme abilitate, din care sa reiasa valoarea si natura lucrarilor executate efectiv de ofertant in cadrul contractului;b)PV de receptie la terminarea lucr./receptie partiala/receptie finala;c)Certificari de buna executie/rec. din partea beneficiarilor din care sa reiasa ca lucr.au fost exec. conf. normelor prof.d)Doc.constatatoare emise de AC la finalizare contract.
Cerinta nr.2 Decl.ref.la utilajele, instal.(instal. de forat coloane), echip.teh., mij. de transport.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: utilaje, instalatii, echip. tehnice necesare pt indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, asa cum rezulta din extrasul de utilaje pe categorii de lucrari (ca numarsi productivitate); utilaje: escavatoare, autogredere, incarcatoare, cilindrii compactori, buldozere, macarale, repartizator finisor, masini de taiat asfalt, masini de marcaj;instalatii de forat coloane;
echip.tehnice: statie betoane, statie asfalt;mij.transport(camioane de mare tonaj)
laborator autorizat(de min grad 2).Formularul nr.5 +Lista dotarilor specifice executiei contractului, Formularul 6.Prezentarea doc. care probeaza/confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie pe intreaga durata de implementare a contractului;Prezentare doc.care sa demonstreze starea de functionare.
Cerinta nr. 3- Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal angajat sicalificat pentru indeplinirea contractului de executie.Ofertantul va prezenta. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Formularul nr.8 ?din Sectiunea IV Formulare
Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare/acord de colaborare a fost obtinut daca ofertantul nu are angajate astfel de persoane)considerat necesar in executia contractului :
I.1 (un) manager de proiect (reprezentantul antreprenorului), studii superioare de specialitate conform domeniului obiectului contractului de lucrariExperienta profesionala generala: min.5 ani experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumurisi poduri;Experienta profesionala specifica : min 3 ani experienta profesionala in domeniullucrarilor de constructii de drumuri si poduri, pe pozitii similare cum ar fi director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect,
II. Minim 1 (un) sef de santier, studii superioare de specialitate conform domeniului obiectului contractului de lucrari
Experienta profesionala generala : min.5 ani experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri si poduri ;Experienta profesionala specifica : min 3 ani experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri si poduri, pe pozitii similare cum ar fi Sef de Santier/Adjunct Sef de Santier,
III.Minim 1 (un ) Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii ? montaj atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pentru categoria constructii de drumuri si poduri.Ofertantul va prezenta CV si atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pentru categoria constructii de drumuri si poduri.
IV.1 (un) manager controlul calitatii CQ/AQExperienta profesionala specifica : trebuie sa fi participat intr-un contract aferent domeniului lucrarilor de constructii de drumuri si poduri
V.1 (un ) coordonator in materie de sanatate si securitate in munca
Informatii privind sustinere terti (tehnic si prof.).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza cap. tehnica si/sau prof. invocand si sustinerea acordata de o alta persoana (conf.Art.190 alin (1), (2)si(3) din OUG 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prez. unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica ( conf. Formularului nr.32 insotit de Declaratii conf. Formularului nr.33 si Formularului nr.34), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele teh. si prof. invocate si va prelua exec.obligatiilor din contr. Persoana care asigura sustinerea teh. si prof. nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atrib., conf. prev. art.180, art.181 lit.a), c indice1)si d)si art.69 indice 1, din OUG 34/2006.Formularul nr.32, Decl conf. Formularul nr.33, si Formularul nr.34, Formularul nr.12A, Formularul 12B1, Formularul 12E
Informatii privind subcontractantii: In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contr. respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contr. pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul va prez. Formularulnr.16 semnat de catre reprezentantul imputernicit ;Formularul 12 E.Precizari:
a)AC are obligatia de a solicita, pt incheierea contr. de achiz. publica, prez.contract. incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contr. prez. trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contr. de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
Inf. privind asocierea: Mai multi op.ec.au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune of.comuna, fara a fi obligati sa isi legaliz. d.p.d.v.formal asocierea.Of.va prez.Formularul nr.17, semnat de catre reprez. imputernicit al ofertantului;Formularul nr.18, semnat de catre reprez.legali ai membrilor asocierii.Asociatul/asociatii vor depune aceleasi doc.de calif.pe care le va depune liderul asocierii.Atunci cand un grup de op.ec.depune of.comuna, sit.ec.-financiara si cap.teh.si prof. se dem. prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul asocierii dintre 2 op.ec., fiecare din acestia incadrandu-se in categ.IMM, asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prev.la art.16, alin(2)din Lg 346/2004.In sit.asocierii unui IMM cu o societate com. care nu face parte din categ.IMM, asocierea respect. nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prev.art.16, alin 2 Lg346/2004.Daca of.comuna este declar.castigatoare, inainte de semnarea contr.asocierea va fi legalizata.
Cerinta nr.1 Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certif. emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conf. ISO 9001un sistem de management al calitatii pt activ. care fac obiectul contractului.
Operatorii ec. care nu detin un astfel de certif. vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stab. de acesta, iar AC are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prez.de operatori, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asig. unui nivel corespunzator al calitatii (art.193/OUG34/2006).Formularul nr.14 Nota: daca un grup de op.ec. depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de fiec.membru.Cerinta de certif.ISO 9001 sau echiv. nu poate fi indepl. prin intermediul unei alte persoane(tertul sustinator)
Cerinta nr. 2 Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conf. cu SR EN ISO 14001.Ofertantul va prez. un certif. emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conf. ISO 14001un sistem de management de mediupt activitati care fac obiectul contr. ce urmeaza a fi atribuit.Op. ec. care nu detin un astfel de certif. vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activ. pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul, iar AC are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatori, in masura in care probele/dovezile prez. confirma asig. unui nivel corespunzator al protectiei mediului(art.196/OUG34/2006).Completare Formularul nr.15.Nota: daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru in parte.Cerinta de certificare ISO 14001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane( tertul sustinator)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2012 13:00
Locul: CN APMC SA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise si a copiei actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Transport 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu Manualul operational pentru atribuirea contractelor de achizitie al ANRMAP, in cazul in care doua sau mai multe oferte ocupa primul loc cu acelasi pret , modalitatea de departajare este urmatoarea: Ofertantilor care au prezentat acelasi pret li se va solicita transmiterea unei noi propuneri financiare in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua Propunere Finaciara are pretul cel mai scazut. Oferta cu pretul cel mai scazutva fi desemnata castigatoare. Oferta care este declarata castigatoare in acest caz trebuie sa indeplineasca specificatiile tehnice minime considerate obligatorii, astfel cum au fost acestea stabilite in Documentatia de atribuire.Durata de executie a contractului este de 12 luni, iar perioada de garantie de buna executie este de minim 730 zile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizam faptul ca termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256(2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala ?Administratia Porturilor Maritime? SA Constanta- Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Incinta Port constanta, Poarta nr.1, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241601671, Fax: +40 241619512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2012 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer