Licitatie Publica - executie lucrari - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 1 FRATILESTI - SAVENI JUDETUL IALOMITA
Anunt de participare numarul 32136/13.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Saveni (Primaria Comunei Saveni)
Adresa postala: com. Saveni, jud. Ialomita, Localitatea: Saveni, Cod postal: 927205, Romania, Punct(e) de contact: Niculae Ursache, Tel.0243 278299, In atentia: dl. primar Ursache Niculae, Email: [email protected], Fax: 0243 278012, Adresa internet (URL): www.saveni.go.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
executie lucrari - MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 1 FRATILESTI - SAVENI JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA SAVENI , satele Saveni si Fratilesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drum comunal DC 1 Fratilesti - Saveni, ce cuprinde: amenajeri constructie drum - reprofilare, impietruire, realizarea unor podete si asfaltare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
45233123-7-Drum secundar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
modernizare drum comunal in lungime de 3, 08Km; Lucrarile cuprinse la II.1.5. se vor executa cu respectarea cerintelor din documentatia tehnica - caiete de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 300, 000 si 3, 502, 746RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 41000leigarantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si buget local - conform alocatiilor bugetare ale anilor respectivi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - conform OUGnr. 34/2006art. 44alin. 2/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006, certificate privind achitarea datoriilor catre bugetul consolidat al statului si catre bugetele locale, certificat constatator emis de ORC - valabile la data deschiderii ofertelor;certificat de inregistrare - copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani,
bilant contabil la 31.12.2006 inregistrat la organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 6000000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara - lista lucrarilor realizate in ultimii cinci ani, completata conform formular 12F, lista personalului tehnic de conducere ce se va ocupa direct de lucrare, completata conform formular 12I1
lista echipamentelor tehnice pentru lucrare - statie asfalt (proprietate/inchiriata)sau contract cu furnizorii de asfalt preparat pentru cantitatea din oferta; recomandari de la beneficiari cu viza Inspectiei in Constructii; Certificari care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru acest tip de lucrare; Certificari care sa ateste respectarea standardelor de mediu - ISO
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara - cel putin un contract de aceiasi natura si complexitate in valoare de cel putin 2000000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
369/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: solicitare scrisa prin fax; obtinere personal dupa achitare la casieria Primariei Saveni
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 11:00
Locul: Sediul Primariei Saveni judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare a ofertelor, observatori si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEUS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se pot depune in termen de zece zile de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Primariei Saveni judetul Ialomita
Adresa postala: comuna Saveni judetul Ialomita, Localitatea: Saveni, Cod postal: 927205, Romania, Tel.0243278299, Fax: 0243/278299
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 15:35