Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI - Restaurarea patrimoniului istoric si cultural al Consiliului Judetean Salaj cladirile CENTRULUI MILITAR JUDETEAN, MUZEUL JUDETEAN DE ISTORIE ZALAU, GALERIILE DE ARTA IOAN SIMA


Anunt de participare numarul 97412/01.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, Tel.0260614120, Email: [email protected], Fax: 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI - Restaurarea patrimoniului istoric si cultural al Consiliului Judetean Salaj cladirile CENTRULUI MILITAR JUDETEAN, MUZEUL JUDETEAN DE ISTORIE ZALAU, GALERIILEDE ARTA IOAN SIMA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - Centrul Militar Judetean: Municipiul Zalau, P-ta. 1 Decembrie 1918, nr. 11, judetul Salaj
- Muzeul Judetean de IstorieZalau: Municipiul Zalau, str. Unirii nr. 9, judetul Salaj
- Galeriilede arta Ioan Sima: Municipiul Zalau, str. Gheorghe Doja, nr. 6, judetul Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de executie a investitiei Restaurarea patrimoniului istoric si cultural al Consiliului Judetean Salaj cladirile CENTRULUI MILITAR JUDETEAN, MUZEUL JUDETEAN DE ISTORIE ZALAU, GALERIILEDE ARTA IOAN SIMA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
45212311-9-Lucrari de constructii de galerii de arta (Rev.2)
45212313-3-Lucrari de constructii de muzee (Rev.2)
45232460-4-Lucrari sanitare (Rev.2)
45315000-8-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire si de alte echipamente electrice pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE LUCRARI - Restaurarea patrimoniului istoric si cultural al Consiliului Judetean Salaj cladirile CENTRULUI MILITAR JUDETEAN, MUZEUL JUDETEAN DE ISTORIE ZALAU, GALERIILEDE ARTA IOAN SIMA- Centrul Militar Judetean: Municipiul Zalau, P-ta. 1 Decembrie 1918, nr. 11, judetul Salaj
- Muzeul Judetean de IstorieZalau: Municipiul Zalau, str. Unirii nr. 9, judetul Salaj
- Galeriilede arta Ioan Sima: Municipiul Zalau, str. Gheorghe Doja, nr. 6, judetul Salaj
Valoarea estimata fara TVA: 17, 005, 990RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 300000 leiGarantia de buna executie 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 %Buget de stat: 13 %Bugetul Local: 2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat
Declaratie privind calitatea de participantCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Cerintele de calificare si selectie coincid cu cele din fisa de date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcifra de afaceri
Bilant contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009Informatii privindcapacitatea finaciara
Cerintele de calificare si selectie coincid cu cele din fisa de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani este de 34000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindpersonalultehnic de specialitate
Declaratie privind echipamentele tehnice
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Lista cu experienta similaraCerintele de calificare si selectie coincid cu cele din fisa de date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vaprezenta 1contract de lucrari de executie in domeniul constructii civile, a carui valoaresa fie de minim 17000000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere:
2.
Punctaj tehnic
40%
40
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional 2007-2013Domeniul major de interventie "Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, crearea si modernizarea infrastructurilor conexe"Axa prioritara "Dezvoltarea durabila si promovareaturismului"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in original la Registratura CONSILIULUIJUDETEAN SALAJ, strP-ta 1 Decembrie 1918 nr.12, Zalau, jud. Salaj, in atentia Biroului de achizitii publice, pana la datalimita de depunere a ofertelor in SEAP.Garantia de participare va fi insotita de scrisoare de inaintare si declaratie de IMM (daca este cazul).Ofertele prezentate in SEAP pentru care nu a fost depusa garantia de participare, in original, vor fi respinse.Oferta(Documente de calificare, Propunere tehnica, Propunere financiara) seva prezentaprin mijloace electronice in SEAP pe site-ul www.e-licitatie.ro, respectand prevederile HG. 1660/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania, Tel.0260-613850, Fax: 0260-611551
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepindcu ziuaurmatoareluarii la cunostintadespre un actal autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie, nr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel.0260-614120, Email: [email protected], Fax: 0260-661097, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer