Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI : IMBUNATATIREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA sANTION


Anunt de participare numarul 104658/23.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNABORS
Adresa postala:  Bors, nr.200, Localitatea:  Bors, Cod postal:  417075, Romania, Punct(e) de contact:  BATORI GEZA, Tel. 0259-316155, In atentia:  LILE GEORGETA, Email:  [email protected], Fax:  0259-417291, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI : IMBUNATATIREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA sANTION
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Bihor, comuna bors, localitatea Santion
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbunatatirea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Santion : Cap.2 asigurare utilitati-alim.cu energie electrica, Ob.1 Inmagazinare: un rezervor din BA 100 mc bicompartimentat, Ob.2 Statie clorinare si pompare, Ob.3 Bzin contact din BA tip cuva, Ob.4 Retele apa din teava PE 100DH SDR 17 cu dn=90mm, L=605 ml
Ob.5 OS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imbunatatirea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Santion : Cap.2 asigurare utilitati-alim.cu energie electrica, Ob.1 Inmagazinare: un rezervor din BA 100 mc bicompartimentat, Ob.2 Statie clorinare si pompare, Ob.3 Bzin contact din BA tip cuva, Ob.4 Retele apa din teava PE 100DH SDR 17 cu dn=90mm, L=605 ml
Ob.5 OS
Valoarea estimata fara TVA: 466, 322RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 4660 lei, garantie de buna executie 10%din valoarea Contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala-Masura M322-Renovare, dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie participant-Formular 12C, Declaratie eligibilitate-formular 12A, Declaratie privind indeplinirae obligatiilor(neincadrarea in art.181)-Formular 12BCertificate de atestare fiscala privind plata oblig.la BS si BL originale sau copie legalizataCertificat inregistrare emis de ORC-copieCertificat eliberat de ANRE-copieCertificat constatator, complet, inclusiv lista actionarilor emis de ORC- original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiati Formular 7Bilant contabil pe ultimii trei ani financiari incheieti: 2007, 2008, 2009, inregistrat la organele competente copieIdentificare financiara pentru fiecarebanca in parte, inclusiv Trezorerie(Formular 8)In cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prag minim valoric pentru cifra medie de afaceri 800000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii cinci ani - Formular 14Experienta similara-Formular 15-minim un contract similar, recomandare beneficiar, PV receptie
Formularul nr. 12D ? Declaratie privind
informatiile de personal- Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru lucrari de apa si canalizare- minim 5 ani experienta- Responsabil tehnic cu calitatea (CQ) pentru lucrari de apa si/sau canalizare - minim 2 ani experienta- Sef de santier- pentru lucrarile specifice contractului - minim 5 ani experienta- Personal calificat ? autorizat ANRE ? pentru lucrarile specifice contractului - minim 2 ani experientaInformatii privind subcontractantii -Formular 13ACertificat care atesta implementarea si mentinerea standardelor de management al calitatii al activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2008) sau echivalent -copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prag minim pentru experienta similara un contract de 300000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2010 12:00
Locul: Judetul Bihor, loc.Bors, nr.200 (sediul Primariei Comunei Bors)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate asista la deschiderea ofertelor, cf.art.33(2) HG 925/2006, membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, observator APDRP, membrii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectfinantat prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala-Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos , nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  http: www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala:  str.Parcul Traian , nr.10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259-426728, Email:  [email protected], Fax:  0259-426780
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNABORS(PRIMARIA COMUNEI BORS)
Adresa postala:  Judetul Bihor, loc.Bors , nr.200, Localitatea:  Bors, Cod postal:  417075, Romania, Tel. 0259-316155, Email:  [email protected], Fax:  0259-417291
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2010 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer