Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari : Modernizarea Casa de Cultura in localitatea Santaul Mare,judetul Bihor


Anunt de participare numarul 111457/15.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNABORS
Adresa postala:  Bors, nr.200, Localitatea:  Bors, Cod postal:  417075, Romania, Punct(e) de contact:  GEORGETA LILE, Tel. 0259-316155, Email:  [email protected], Fax:  0259-417291, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari : Modernizarea Casa de Cultura in localitatea Santaul Mare, judetulBihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Bihor, comuna Bors, localitatea santaul Mare
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari-Modernizare+extindere cladire existenta, retele interioare si exterioare conform documentatie de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cerinte: conform caietului de sarcini
Obiect 1-Casa de cultura P+M(Cladiri si constructii speciale, instalatii aferente)
Obiect 2-Retele exterioare
Obiect 3-Amenajari exterioare
Obiect 4-Organizare de santier
Valoarea estimata fara TVA: 1, 117, 313RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 20000, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala-Masura M322-Renovare, dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie participant-Formular 12A, Acord de asociare -Formular 13B, Declaratie IMM
Declaratie eligibilitate-formular 12B, Declaratie privind indeplinirae obligatiilor(neincadrarea in art.181)-Formular 12CCertificate de atestare fiscala privind plata oblig.la BS si BL originale sau copie legalizataCertificat constatator, complet, inclusiv lista actionarilor emis de ORC- original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiati Formular 7Bilant contabil pe ultimii trei ani financiari incheieti: 2007, 2008, 2009, inregistrat la organele competente copieIdentificare financiara pentru fiecarebanca in parte, inclusiv Trezorerie(Formular 8)In cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie afaceri pe ultimii trei ani incheiati 2200000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii cinci ani - Formular 14Experienta similara-Formular 15-minim un contract similar, recomandare beneficiar, PV la terninarea lucrarilor sau receptie finalaFormularul nr. 12D ? Declaratie privindinformatiile de personal , 12 G
- Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru lucrari constructii civile -copie atestat
- Sef de santier- pentru lucrarile specifice contractului civile- minim 5 ani experienta- Personal calificat instalatori autorizati ? autorizat ANRE ? pentru lucrarile specifice contractului -Informatii privind subcontractantii -Formular 13ACertificat care atesta implementarea si mentinerea standardelor de management al calitatii al activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2008) sau echivalent pentru executie lucrari de constructii, reparatii de constructii-copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: minim un contarct similar(constructie civila) cu valoare 1000000 fara tva
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1792/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 10:00
Locul: Judetul Bihor, loc.Bors, nr.200 (sediul Primariei Comunei Bors)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate asista la deschiderea ofertelor, cf.art.33(2) HG 925/2006, membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, observator APDRP, membrii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala-Masura 322
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos , nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084 , ,Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  http: www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala:  Adresa postala: str.Parcul Traian , nr.10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259-426728, Email:  [email protected], Fax:  0259-426780
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA BORS(PRIMARIA COMUNEI BORS)
Adresa postala:  Adresa postala: Judetul Bihor, loc.Bors , nr.200 , ,Localitatea:  Bors, Cod postal:  417075, Romania, Tel. 0259-316155, Email:  [email protected], Fax:  0259-417291
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2010 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer