Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari ?Realizarea Sistemului Integrat de Salvare Montana a Judetului Gorj?


Anunt de participare numarul 126230/19.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala:  STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210165, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Stricescu, Tel. 0253214006, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0253212023, Adresa internet (URL):  www.cjgorj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari?Realizarea Sistemului Integrat de Salvare Montana a Judetului Gorj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile vor fi executate conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 839, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
arantia de participare in suma de 40.000 lei iar garantia de buna executie in cuantum de 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri externe si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic?
-, ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorde plata catre stat, si cele locale, - Copie dupa Certificat emis de O.R.C- Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
2. Ofertantul trebuie sa demonstreze capacitatea financiara de sustinere a contractului (posibilitatea de a realiza cashflow de executie a lucrarii), printr-un document justificativ ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare, in valoare de minim 25% din valoarea estimata a contractului.
- fisa de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Valoarea medie a cifrei de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani trebuie safie de cel putin7.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani si cu lucrarile contractate si aflate in executie;
-Prezentare declaratie scrisa pentru confirmarea lucrarilor similare obiectului supus achizitiei, respectiv ?lucrari de constructii cladiri si instalatii aferente, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilordaca au fost duse la bun sfarsit;
- copii dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor pentru cele mai importante lucrari
- Declaratie privind asigurarea acelor utilaje, instalatii, echipamente, mijloace fixe, ce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, insotita de lista cu cantitati.In cadrul dotarii tehnice (cuprinsa in lista), pe care ofertantul o poate disponibiliza pentru realizarea lucrarii, acesta trebuie sa faca dovada detinerii (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere)a acestor utilaje.
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- Lista cupersoanele de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului, - CV-urile persoanelor de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului ;
4. Copii dupa autorizatiile/certificatele de atestare ale persoanelor de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului nominalizate in lista, dupa contractele de colaborare ale acestora in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, precum si un angajament din partea acestora ca pe durata de executie a lucrarilor ce fac obiectul prezentei achizitii isi vor desfasura activitatea pentru realizarea contractului de lucrari.
-Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent;
-Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001 sau echivalent;
-Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management privind sanatatea si securitatea ocupationala OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cumulata a contractelor prezentate privindexperienta similarava fi de minim 3.800.000 lei fara TVA.. Lista cupersoanele de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului, care trebuie sa cuprinda minim: - persoana de conducere responsabila direct de indeplinirea contractului care trebuie sa aiba pregatire in domeniul constructii si instalatii;
-2 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere- 2 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala- 2 inginer specializat in domeniul constructii- 2 inginer specializat in domeniul instalatii- 1 inginer specializat in domeniul instalatii electrice autorizat ANRE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
termenul de garantie
10%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elem. repetitiv de ofert.factorul- pretul.Licitatia electr.se va desfasura intr-o sg.runda, putand vizualiza vizualiza , nr ofertantilor din clasament, si pretul ofertei de pe primul loc.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Gorj, str. Victoriei, nr 2-4, sala D
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de operatorii care a u depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala:  str. Victoriei, nr 2-4, Targu Jiu, jud Gorj, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210165, Romania, Tel. 0253-214006, Fax:  0253-212023
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer