Licitatie Publica - Executie lucrari accidentale la retelele de utilitati apa si canal
Anunt de participare (utilitati) numarul 47450/24.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala: STR.IC BRATIANU, NR.24A, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110004, Romania, Punct(e) de contact: Departament Contracte Achizitii Publice, Tel.0248 625050, In atentia: MIHAI VIOREL BURCUS, Email: [email protected], Fax: 0248 223540, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executie lucrari accidentale la retelele de utilitati apa si canal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: retelele de utilitati apa si canal de pe domeniul public al Municipiului Pitesti.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 500, 000 si 5, 850, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari accidentale la retelele de utilitati apa si canal de pe domeniul public al Municipiului Pitesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari accidentale la retelele de utilitati apa si canal de pe domeniul public al Municipiului Pitesti.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 500, 000 si 5, 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 20000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere persoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 modificata si completata;
-Certificate privind plata taxelor la bugetul de stat inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat (certificate tip eliberate de autoritatile competente , original sau copii legalizate);
-Certificat constatator ORC eliberat cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor (original sau copie legalizate);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale;
- Scrisoare de bonitate bancara;
- Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind personalul de specialitate;
- Informatii privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice;
- Informatii privind experienta similara;
- Recomandari privind executarea de lucrari similare de natura si obiectul contractului( cel putin doua);
- Recomandare/caracterizare de la Inspectoratul de Stat in Constructii;
- Declaratie pe propria raspundere privind acordul in vederea inspectarii de catre autoritatea contractanta a mijloacelor tehnice necesare executarii obiectului contractelor.
- Declaratie privind subcontractantii;
- Certificate de calitate ISO 9001, 14001, OHSAS 18001 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria unitatii din strada IC Bratianu nr.42.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2008 11:00
Locul: Serviciul Tehnic Investitii , Strada Smardan .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire precum si observatorii desemnati din partea UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Pitesti - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str.Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Tel.0248 219375, Fax: 0248 219376
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Deparament Contracte Achizitii Publice
Adresa postala: Str.IC Bratianu nr.42, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110004, Romania, Tel.0248 222445, Email: [email protected], Fax: 0248 223337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2008 13:15