Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari AMENAJARE PIATA AGROALIMENTARA SI PARCAJ SUBTERAN - Municipiul Dej - str.Alexandru Szapos nr.8A


Anunt de participare numarul 113911/11.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DEJ
Adresa postala:  Str. 1 Mai nr.2, Localitatea:  Dej, Cod postal:  405200, Romania, Punct(e) de contact:  Nicolae Tohaneanu, Tel. 0264-212799, Email:  [email protected], Fax:  0264-212799, Adresa internet (URL):  www.primariadej.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari AMENAJARE PIATA AGROALIMENTARA SI PARCAJ SUBTERAN - Municipiul Dej - str.Alexandru Szapos nr.8A
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - Municipiul Dej - str.Alexandru Szapos nr.8A
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de amenajarea Piata Agroalimentara si Parcaj Subteran
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213141-3 - Lucrari de constructii de piete acoperite (Rev.2)
45223310-2-Lucrari de constructii de parcari subterane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hala metalica - 297 mp
Birou administratie - 35 mp
Depozit magazie cantare - 23 mp
Depozit efrent hala metalica - 55 mp
Depozit aferent raion legume si fructe - 330 mp
Grupuri sanitare - 100 mp
Parcaj auto 70 locuri - 2680 mp
Valoarea estimata fara TVA: 5, 206, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 50000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Decontarea prin ordin de plata din bugetul local al Primariei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Completarea formularului 12A Declaratie privind eligibilitatea
Completarea formularului 12B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181din OUG nr.34/2006
Cerinta obligatorie: -Prezentarea Certificatului de atestare fiscalaprivind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata-Prezentarea Certificatuluiprivind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte cele de mai sus
Cerintaobligatorie:
-Prezentarea Certificatuluiconstatator emis de oficiul registrului comertului in copie conforma cu originalul, semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 30 de zile.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte cele de mai sus
-Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte cele de mai sus
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie: ultimul bilant contabil la 31.12.2009 cu anexe si raportareasemestriala la 30.06.2010, vizate si inregistrate de organele competente.Cerinte obligatorii: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min. 8.000.000lei.
Lichiditate generala: Cerinta minima obligatorie Nivelul indicatorului financiar ? lichiditate generala sa depaseasca cota de 100%.
Rata profitului brut: - Cerinta minima obligatorie: valoarea indicatorului sa fie mai mare de zero.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatore: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani. - Completarea si depunereaformularului12 F
Cerinta minima obligatorie:
Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contractal carui obiect a fost executia unor lucrari similarecu o valoareegala sau mai mare decat valoareaminima impusa de5.000.000 lei fara TVA.In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta un contract de minim 2.500.000 lei fara TVA.
Lucrari similare: constructii de cladiri industriale si agrootehnice, blocuri de locuinte, cladiri birouri, banci, garaje pentru parcare, centre comerciale, cladiri pentru cinematografe, teatre, sali de concert, hoteluri, hanuri, camine, restaurante, sali de dans, cluburi de noapte, cladiri pentru scoli colegii, universitati, biblioteci, arhive, muzee, edificii religioase, inchisori, spitale, sanatorii.Ofertantii vor prezenta contractele si procesele verbale de receptie pentru lucrarile similare in original sau legalizate la notariat (cele originale urmand a fi restituite la incheierea procedurii).- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje - Completarea si depunerea formularului 12H
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii - Completarea si depunerea formularului 12I
- Informatii privind subcontractantii - Completarea si depunereaformularului 12G
-Informatii privind asociatii ? Completarea si depunereaformularului 10- Standarde de asigurarea calitatii - Certificare ISO 9001privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrari de constructii, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Standarde de protectia muncii si a mediului - Certificare a sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca pentru activitati in domeniul constructiicertificate OHSAS 18001, valabil la data deschiderii ofertelor.-Certificare a sistemului de management al mediului pentru activitati din domeniul constructii certificat ISO 14001, valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- Va avea loc o singura runda de licitatie electronica conform documentatiei de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2011 11:00
Locul: Municipiul Dej , str.1 Mai nr.2, Compartiment Achizitii Publice - Cam.34
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Intrucat nu putem posta documentatia de atribuire electronic din motive tehnice, documentatia se va ridica de la sediul Primariei Municipiului Dej, Compartiment Achizitii Publice, cam.34, in format electronic pe CD
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - Primaria Municipiului Dej
Adresa postala:  str.1 Mai nr.2, Localitatea:  Dej, Cod postal:  405200, Romania, Tel. 0264-212799, Email:  [email protected], Fax:  0264-212799
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2011 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer