Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI AMENAJARE SECTIA BALNEOFIZIOTERAPIE
Anunt de participare numarul 33658/24.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN TG-JIU
Adresa postala: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210218, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN BRINCUS, Tel.0253237804, Email: [email protected], Fax: 0253237804
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI AMENAJARE SECTIA BALNEOFIZIOTERAPIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Spitalul Judetean Tg-Jiu, sectia Balneofizioterapienr. 1 , Str. A.I. Cuza
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI AMENAJARE SECTIA BALNEOFIZIOTERAPIE ETAPA A III-A
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE LUCRARI AMENAJARE DIN CADRUL SPITALULUI JUDETEAN TG-JIU.SECTIA BALNEOFIZIOTERAPIE ETAPA A III-A
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 14000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE VA FACE DIN FONDURILE CONSILIULUI JUDETEAN GORJ.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE ELIGIBILITATE
2.CERTIFICATE CONSTATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILE EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR DE STAT, INCLUSIV SI CELE LOCALE SI A CONTRIBUTIE PENTRU ASIGURARILE SOCIALE DE STAT.
3.COPIE DUPA CERTIFICATUL DE INREGISTRARE LA REGISTRUL COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Bilantul contabil in copie la data de 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente.
2.Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 4 mil RON/an.
3.Lichiditategenerala >
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea generala.Prezentarea generala Formularul B.2. anexat prezentei documentatii.
2.Certificat de calitate ISO.
3.Ofertantul va trebui sa depuna lista cu numarul de muncitori (minim 50) calificati pe specialitati necesare executarii lucrarii.
4.Se vor depune copii ale cartilor de munca pentru numarul de muncitori solicitati la punctul 3.
5. Experienta similara minim 3 contracte in ultimii 3 ani cu valoare mai mare de 1 000 000 RON. Contractele trebuie sa fie incheiate pentru lucrari civile si industriale.
6.Recomandari de la minim 3 beneficiari copii legalizate ale contractelor incheiate.
7.Termenul de executie al lucrarii este de 60 zile de la emiterea ordinului de incepere a lucrarii cu penalitati de 0.01% pe zi de intiziere.
4.Planul de calitate aferent lucrarii.
5.Responsabil cu controlul calitatii executiei lucrarii.
6.Responsabil tehnic cu executia testat Inspectia de Stat in Constructii.
7.Lista dotarilor cu utilaje.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2007 10:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN TG-JIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE IMPREUNA CU REPREZENTANTII OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavoproleos nr. 6, sector3, Localitatea: Bucuiresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Adresa postala: Bulvardul Dinica Golescu, nr38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030180, Romania, Tel.0213118090, Email: [email protected], Fax: 0213199565, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 14:28