Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie Lucrari Camin Studentesc Hasdeu


Anunt de participare numarul 79169/03.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0264.597256/ 2133, In atentia: Nicoleta Albu , Ildiko Mak, Email: [email protected], Fax: 0264.430.896, Adresa internet (URL): www.umfcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie Lucrari Camin Studentesc Hasdeu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Hasdeu , fn, Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie Lucrari Camin Studentesc Hasdeu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45212410-3-Lucrari de constructii de cladiri pentru cazare (Rev.2)
45214700-7-Lucrari de constructii de campusuri universitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie Lucrari Camin Studentesc Hasdeu
Valoarea estimata fara TVA: 6, 541, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 70 000 lei scrisoare de garantie bancara, garantie de buna executie -10% din valoarea contractului - scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.1.1 Declaratii privind calitatea de participant la procedura
- Formular 36: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Formular 11: Informatii generale despre ofertant
- Formular 15: Date despre societatea mixta/consortiu
- Formular 10: Imputernicirea notariala
Privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului.
- Formular 21: Trecutul Litigios (Cazier judiciar) al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document (de exemplu Romania) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 4) semnat de catre persoanele autorizate. Pentru operatorii economici romani se solicita prezentarea cazierului fiscal.
Operatorii economici din statele in care se emite un astfel de document vor prezenta certificatul in original.
- Formular 18: Declaratie privind eligibilitatea
- Formular 19: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
- Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului- Certificatul de atestare fiscala- Certificat pentru plata CAS- Certificat privind plata impozitelor si taxelor legale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Identificare financiara Formular nr.12
- Formular 37: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
- Formular 20 - Declaratie financiara recapitulativa (bilant)
Ofertantii vor depune Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 1, 500, 000.00Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent.
- Certificatul ISO 14001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent.
- Certificatul OHSAS 18001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, sau echivalent.
-Certificare Q Mark aplicant sau aprobat sau dovada faptului ca ofertantul este in curs de obtinere a certificatului QMark
valabile la data depunerii ofertei; se vor atasa in copie
- Formular 22 Experienta ca antreprenor
- Formular 23 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Formular 14 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Formular 34Personalul cheie angajat in contract
- Formular 24: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.
5.4.6 Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Experienta similara in executie de minimum 5 ani dovedita prin: Realizarea a cel putin 2(doua) proiecte care sa cuprinda lucrari de constructii civilede o complexitate si amploare similare (lucrari incadrate in acelasi CPV ca si prezentele lucrari), atestate prin copii dupa certificatul de receptie la terminarea lucrarilor semnat de Beneficiar, Inginer si Antreprenor. Dintre cele doua proiecte cel putin un proiect trebuie sa fi avut valoare de minim 750.000, 00 EURO la cursurile mentionate in fisa de date functie de anul de executie. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5 ani fata de data prezentarii ofertei. Certificatul de receptie la terminarea lucrarilor se va prezenta pentru fiecare referinta mentionata.Nivel specific minim necesar: - Manager de Proiect 5 ani- Coordonator proiectare-constructie 3 ani- Responsabil tehnic cu executia lucrari civile3 ani- Inginer de structuri 5 ani- Inginer mecanic sau instalatii 5 ani- Inginer electrice 5 ani- Manager de santier 7 ani- Manager pentru asigurarea calitatii (RTC) 3 aniNivel specific minim necesar: Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele de mai jos: Excavatoare2 bucSchele si cofraje pentru1000mpCilindru compactor capacitate medie1 bucCamioane 5-20 to3 bucCamioane< 5 to1 bucBoburi elevatoare2 bucPompa pentru beton1 bucSe va completa Formular 26
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2009 12:00
Locul: str. V. Babes nr. 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane autorizate din partea operatorilor economici si din partea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, sectia de contencios-administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: Piata STEFAN CEL MARE nr. 1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593.865, Email: [email protected], Fax: 0264-593.865
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la CNSC in 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
JURIDIC
Adresa postala: str. E. Isac nr. 13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Tel.0264597256 /2188, Fax: 0264430896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer