Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie Lucrari CAMPUS SCOLAR "STEFAN ANGHEL" BAILESTI


Anunt de participare numarul 70672/09.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUPUL SCOLAR "STEFAN ANGHEL" BAILESTI
Adresa postala: STR. REVOLUTIEI, NR. 4, Localitatea: Bailesti, Cod postal: 205100, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN COLAN, Tel.0251311763, In atentia: DIRECTOR, COLAN CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: 0251311459, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie Lucrari CAMPUS SCOLAR "STEFAN ANGHEL" BAILESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Grupul Scolar "Stefan Anghel" Bailesti, Str. Revolutiei, Nr. 4, Municipiul Bailesti, Jud. Dolj.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie Lucrari CAMPUS SCOLAR "STEFAN ANGHEL" BAILESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie Lucrari CAMPUS SCOLAR "STEFAN ANGHEL" BAILESTI: Scoala, Cantina, Ateliere, Camin elevi, Garsoniere profesori, Cabina poarta, Sala sport, Centrala termica, Punct trafo, Ferma agro, Exterioare, Demolari, Sistematizare pe verticala.
Valoarea estimata fara TVA: 22, 539, 570RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare (100 000 RON); Garantie de buna executie (10 % din valoarea contractului)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la bugetul de stat, prin ISJ Dolj, la bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna fara sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind eligibilitatea; Decl privind neincadrarea in prev. art. 181; Decl privind calitatea de participant la procedura; Pt pers juridice/fizice romane, Cerinte obligatorii: - Certif constat emis de Of Reg Com, valabil la data deschiderii ofertelor(original sau copie legalizata);
- Certif de atestare fiscala, emis de ANAF, valabil (original sau copie legalizata); Certif fiscal privind impozitele si taxele locale, emis de Primaria unitatii administrativ-teritoriala unde ofertantul isi are sediul, valabil (original sau copie legalizata);Certificat de inregistrare (copie legalizata);Intre activitatile operatorului economic trebuie sa fie prezenta activitatea specifica executarii acestor lucrari (identificate si descrise prin coduri CAEN).Pt persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligattiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat;
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Intre activitatile operatorului economic trebuiesa fie prezenta activitatea specifica executarii acestor lucrari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pt pers juridice/fizice romane: - Obligatii contractuale in desfasurare: sub forma de inform. cu privire la oblig. contractuale fata de alti beneficiari (lista contractelor in desf. Form. 8); -Inform. generale ale operatorului economic (Formularul 4);
- Bilantul contabil vizat si inregistrat la ANAF pt anii 2006-2008, sau raportul de audit pt anii 2006-2008, intocmit de o firma de audit autorizata, in xerocopii legalizate;
- Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani;Cifra medie de afaceri din activitatea de constructii a ofertantului pe anii 2006-2008 sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului; -Lichiditate generala: Nivelul minim alindicatorului: 100%; -Solvabilitate patrimoniala: Nivelul minim al indicatorului: 30 %; -Asigurarea riscului profesional. Pt. pers. juridice/fizice straine, se vor prezenta rapoartele anuale sau raportarea financiara obligatorie legala in tara de resedinta pt anii 2006-2008, inregistrate la organele competente in tara respectiva, sau raportul de audit pt anii 2006-2008, semnat de o firma de audit autorizata. Docum. oficiale vor fi prezentate inoriginalsaucopie legalizata si in traducere (original) in lb. romana efectuata de un traducator autorizat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-O lista a lucr exec in ultimii 5 ani, insotita de certif de buna exec pt cele mai imp lucr si care vor contine valori, perioada si locul exec lucr, modul de indeplinire a oblig, beneficiari, indif dc acestia sunt autorit contractante sau clienti privati(Form 9);
-Aut contr isi rezerva dreptul de a solicita contractele incheiate si proc verb de receptie la terminarea lucr pt fiecare lucr in parte declarata;
-Inform ref la pers tehnicdespecialitate de care dispune sau al carui angajam de particip a fost obtinut de catre ofertant, criteriu oblig esteexistenta resptehniccu exec(RTE) si a resp pt asig controlului calit(CQ), demonstrat prin CV-uri profesionale(Form 10);
-inform ref la studiile, pregatirea profes si calificarea pers de conducere, ale pers resp pt executia lucrarilor;
- CV-urilepersdeconducere, alepers resp pt indeplinirea contractului de achizitie publica;Experienta similara: sa fi executat cel putin un contract similar ca valoare sau mai mare cu cel pt care participa la licitatie;
-o decl ref la utilajele, instal, echip tehnice de care poate dispune op ec pt indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari(Form 12);
-Decl privind pers tehnic de specialitate si de asig a calit;
-certif ISO 9001:2000 privind sist managem calit.Se va avea invedere si preved art.192, 193 din OUG 34/2006;
-o decl referitoare la efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Form 11);
-efectivul pers actual va fi certificat cu un document emis de ITM sau, in cazul pers juridice straine, cu un document echivalent;
-Ofertantul are oblig de a prezenta mas de prot a med pe care le va aplica in timpul indeplinirii contr de lucr;
-Dc este cazul, ofertantul are oblig de a furniza inform privind partea din contr ce urmeaza sa fie indepl de catre subcontractanti si specializ acestora(Form 13)sau dupa caz cu "nu este cazul";
-Decl privind respectarea pe parcursul indeplinirii contr a urm acte normative: Legea prot muncii 90/1996;Ord 388/1996: Normele metod de aplicare a legii 90/1996;Norm gen de prot munc/2002;Contr colectiv unic la niv nat;Codul muncii: Legea 53/2003
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria autoritatii contractante sau cu OP in contul Grupul Scolar "Stefan Anghel", RO62TREZ2925004XXX000532, Trez Bailesti, CUI: 5155456.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2009 10:00
Locul: Grupul Scolar "Stefan Anghel" Bailesti, Str. Revolutiei, Nr. 4, Bailesti, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Str. Stravopoleus, Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Bulevard Nicolae Titulescu, Nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Email: [email protected], Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Grupul Scolar "Stefan Anghel" Bailesti
Adresa postala: Str. Revolutiei, Nr. 4., Localitatea: Bailesti, Cod postal: 205100, Romania, Tel.0251311763, Email: [email protected], Fax: 0251311459
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2009 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer