Licitatie Publica - Executie lucrari canalizare menajera si statie de epurare in localitatea Malu Mare, Comuna Malu Mare, jud. Dolj
Anunt de participare numarul 83968/08.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna MALU MARE (CONSILUL LOCAL MALU MARE)
Adresa postala: Str. Principala, F.N., Localitatea: Malu Mare, Cod postal: 207365, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Comunei Malu Mare, Tel.0251-446145, In atentia: RODICA COTEA, Email: [email protected], Fax: 0251-446065, Adresa internet (URL): http: //www.primariamalumare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari canalizare menajera si statie de epurare in localitatea Malu Mare, Comuna Malu Mare, jud. Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Malu Mare, jud. Dolj.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari canalizare menajera si statie de epurare in localitatea Malu Mare, Comuna Malu Mare, jud. Dolj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232424-0-Lucrari de constructii de evacuare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale in comuna Malu Mare, jud. Dolj.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 25000 RON. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, garantia de participare este de 50% din cuantumul precizat mai sus.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local - finantare asigurata prin Ordonanta 7/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
-Pentru persoanele fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori partenenta din punct de vedere profesional, traduse in lb. romana de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), vizat si inregistrat de organul competent, precum si scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si oricealte documente legale edificatoare prin carecandidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, copie legalizata. Ofertantul sa aiba profit la datele mentionate mai sus.
-Declaratii privind cifra de afaceri globala: Fisa de informatii generale care vizeaza activitatea din anii 2006, 2007, 2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 3.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa/fise de informatii privind experienta similara;
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Experienta similara. Ofertantii, in intelesul dat de prezenta Documentatie de atribuire, vor face dovada finalizorii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) in ultimii 5 ani a unuia sau a cel mult trei contracte care a/au avut ca obiect lucrari de canalizare menajera in sistem centralizat cu statie de epurare, in valoare de minim 1.500.000 lei
-Resurse tehnice cu echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Este necesar indeplinirea cerintelor minime-Conditii minime: Utilaje aflate in dotarea proprie sau inchiriate - Proiect Tehnic: statie betoane, balastiera, cilindru compactor, excavatoare, buldoexcavatoare, miniincarcatoare, placa vibratoare, taietor rosturi, mai compactor, autobasculante min. 22 to, instalatie foraj dirijat; se vor prezenta documente de proprietate, contracte de inchiriere.
-Resurse umane asigurarea personalului de specialitate care este disponibil pentru indeplinirea contractului de lucrari:
1.asigurarea responsabilului tehnic cu executia, atestat in domeniul lucrarii(constructii edilitare si de gospodarire comunala) ce urmeaza a fi executata;
2.asigurarea responsabilului tehnic cu calitatea, atestat in domeniul lucrarii(constructii edilitare si de gospodarire comunala) ce urmeaza a fi executata;
3.declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre oferta si persoana respectiva.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Pretul ofertei
2.
Durata de executie a lucrarii
25%
Descriere: Durata de executie a lucrarii
3.
Perioada de garantie a lucrarii
5%
Descriere: Perioada de garantie a lucrarii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2009 11:00
Locul: Primaria Comunei Malu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si reprezentantii legali ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect comunitar - finantare asigurata prin Ordonanta 7/2006.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251 418568, Email: [email protected], Fax: 0 251 415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Malu Mare
Adresa postala: Comuna Malu Mare, jud. Dolj, Localitatea: Malu Mare, Cod postal: 207365, Romania, Tel.0251-446.145, Email: [email protected], Fax: 0251-446.065, Adresa internet (URL): www.primariamalumare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2009 15:12