Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Executie lucrari: captari, aductiuni, centrale hidroelectrice" pentru proiectul: "Centrale hidroelectrice de mica putere(CHEMP) situate in bazinul raului Sebes(zona Muntele Mic), jud. Caras-Severin,(POS CCE AP4 DMI2, Cod SMIS:2535, contract de co-finanta


Anunt de participare (utilitati) numarul 94936/25.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. BALKAN HYDROENERGY S.R.L.
Adresa postala: Piata Unirii, nr.3, camera: 32, etaj: 3, jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300085, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Mitu, Tel.0744608942;0356-448102, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0356-448102, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Executie lucrari: captari, aductiuni, centrale hidroelectrice" pentru proiectul: "Centrale hidroelectrice de mica putere(CHEMP) situate in bazinul raului Sebes(zona Muntele Mic), jud. Caras-Severin, (POS CCE AP4 DMI2, Cod SMIS: 2535, contract de co-finantare: 38/19.11.2009)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Amplasamentele indicate de catre: S.C. BALKAN HYDROENERGY S.R.L., situate in bazinul raului Sebes(Zona Muntele Mic), jud. Caras-Severin(Cuntu, Craiu 1, Craiu 2, Sebesel 1, Sebesel 2)
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune exeutia lucrarilor de constructii: captari, aductiuni, centrale hidroelectrice" pentru proiectul: "Centrale hidroelectrice de mica putere(CHEMP) situate in bazinul raului Sebes(zona Muntele Mic), jud. Caras-Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213250-0 - Lucrari de constructii de cladiri industriale (Rev.2)
45231100-6-Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
45251120-8-Lucrari de constructii de hidrocentrale (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si a documentatiei tehnice atasate
Valoarea estimata fara TVA: 12, 478, 214RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 249.000 lei; garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, A.P.4., D.M.I.4.2., cod: SMIS: 2535, contr.de co-finantare nr.38/19.11.2009, proiect: "Centr.hidr.de mica putere(CHEMP)situate in bazinul raului Sebes, zona M. Mic, jud.Caras-Severin" si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea(Formular 12A);
- Declaratie privind neincadr.in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006(Formular 12B);
- Certificat eliberat de autoritatile competente, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a contributiilor si taxelor catre bugetul de stat, precum si a contributiilor catre asigurarile sociale;
- Certificat eliberat de autoritatile competente (privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul local;
- Cazierul fiscal al societatii;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular 12C)
- Certificatul de inregistrare fiscala in scopuri de TVA;
- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;
- Cazierul judiciar al operatorului economic;
- Cazierul judiciar al fiecaruia dintre administratorii societatii;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani vizate de DGFP-profitul net pe ultimul an contabil conform bilantului contabil trebuie sa fie pozitiv;
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(Formularul 12D);Nivelul mediul al cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 24.000.000 lei(echivalentul a 6.817.407, 11 Euro, transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizare de Banca Nationala a Romaniei-www.bnr.ro);
Adresa din partea unei unitati bancare care sa garanteze o linie de credit aprobata si neconsumata, pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 20% din valoarea estimata a contractului, angajament ferm al bancii emitente prin care garanteaza acordarea unei linii de credit in valoare de minim 20% din valoarea estimata a contractului;
Informatii privind identificarea financiara(Formularul 12J);
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular 12F) si Proces verbal de receptie/Contract/Recomandare din partea beneficiarului pentru contractele de executie lucrari mentionate in Formularul 12F.Se solicita sa se faca dovada indeplinirii, in ultimii 5 ani, a unei lucrari similare tehnic si valoric in domeniile: lucrari de constructii hidrotehnice sau canalizari sau alimentari cu apa;
- Declaratie privind subcontractantii(Formular 12G);
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani (Formular 12I);Lista personal propus pentru indeplinirea contractului (personal de conducere, personal de executie, responsabil pentru calitatea si executia lucrarilor);
- Declaratie privind utilajele, intalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului de lucrari conform Formular 12H din documentatia de atribuire;
- Certificat ISO 9001 sau echivalent;
- Certificat ISO 14001 sau echivalent;
- Certificat OHSAS 18001/2004 sau echivalent;
- Certificat SA 8000:2008 sau echivalent.
- Dovada detinerii de laboratoare autorizate: Laborator autorizat gradul II pentru: MBM-materiale betoane si mortare; BBABP-beton, beton armat si beton precomprimat; ZP-zidarie si pereti; MTZ-mortare pentru tencuieli si zidarii;Laborator autorizat gradul II pentru ANCFD, BBABF, D, GTFMBM, MD.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2010 10:00
Locul: S.C. BALKAN HYDROENERGY S.R.L., Timisoara, Piata Unirii, nr. 3, cam. 32, etaj: 3, jud. Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza actului de identitate si a imputernicirii in cazul in care persoana nu este reprezentantul legal al societatii; reprezentantii U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, A.P.4, D.M.I.4.2., cod SMIS: 2535, contract nr. 38/19.11.2009, denumire proiect: "Centrale hidroelectrice de mica putere (CHEMP) situate in bazinul raului Sebes, zona Muntele Mic, jud. Caras-Severin
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se descarca de pe SEAP accesand site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Soliutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector, 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 3104641, Email: [email protected], Fax: +4 021 310642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara-Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr. 2, jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.+4 0256 498091, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, cf art 256^2/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. BALKANHYDROENERGY S.R.L.
Adresa postala: Timisoara, Piata Unirii, nr. 3, camera: 32, etaj: 3, jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300085, Romania, Tel.+4 036 448102, Email: [email protected];[email protected], Fax: +4 036 448102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2010 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer