Licitatie Publica - executie lucrari C+M si achizitii specifice pentru realizarea sistemului integrat de comunicatii si informatica al UCCG Moldova 2 Vrancea
Anunt de participare numarul 68890/17.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Vrancea
Adresa postala: ÂFocsani, str.Republicii, nr.5, judetul Vrancea, Localitatea: ÂFocsani, Cod postal: Â620002, Romania, Punct(e) de contact: ÂFocsani, str.Republicii, nr.5, judetul Vrancea, Tel.Â0237222593, In atentia: ÂLili Iogulescu, Email: Â[email protected], Fax: Â0237222594, Adresa internet (URL): ÂFocsani, str.Republicii, nr.5, judetul Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
executie lucrari C+M si achizitii specifice pentru realizarea sistemului integrat de comunicatii si informatica al UCCG Moldova 2 Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Vrancea si Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 652, 586.09RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor executa antene pe piloni in punctele de lansare si antene de retranslatie precum si achizitionarea de echipamente specifice in punctul de comanda
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45314000-1 - Instalare de echipament de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lotul 1 - 27 executie de antene pe piloni iar lotul 28 achizitie de echipamente specifice punctului de comanda
Valoarea estimata fara TVA: 7, 652, 586.09RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
garantie participare-conform anexei B pe lotgarantie de buna executie 5, 5% pentru fiecare lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata la data incheierii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea-cerinta completare formular 12A;
declaratie de neincadrare in prevederile art.181-cerinta completare formular 12B si 12C;certificate fiscale care sa ateste plata la zi a obligatiilor la bugetul de stat si bugetul local;
prezentarea certificatului de inmatriculare la ORC si a certificatuluyi constatator emis de ORC cod CAEN specific activitatii care face obiectul contractului
in cazul in care ofertantul nu prezinta unul din documentele de calificare oferta este considerata inacceptabila si va fi respinsa
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2007
declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
vizat si inregistrat de organele competentecifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim (lot1-164074 lei, lot2-2060899 lei, lot3-575386 lei, lot4-1010699 lei, lot5-575386 lei, lot6-1457090 lei, lot7-924456 lei, lot8-404572 lei, lot9-648188 lei, lot10-981052 lei, lot11-784790 lei, lot12-404572 lei, lot13-2243329 lei, lot14-582473 lei, lot15-721656 lei, lot16-992287 lei, lot17-336276 lei, lot18-1110126 lei, lot19-336276 lei, lot20-828023 lei, lot21-336277 lei, lot22-1054521 lei, lot23-885552 lei, lot24-684922 lei, lot25-821524 lei, lot26-545739 lei, lot27-648188 lei, lot28-909408 lei)in cazul in care ofertantul nu indeplineste conditia minima de calificare oferta este considerata inacceptabila si va fi respinsa
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-declaratie privind utilafele, instalatiile, echipamentele tehnice formular 12H
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere formular 12I
-informatii generale si CV pentru personalul cu raspunderi majore
-R.T.E.
-C.Q.
-se solicita completarea unui formular cu subcontractantii sau asociatii si specializarea acestora-formular 12G precum si partea din contract pe care o vor executa
-se vor prezenta in copie certificate care sa ateste implementarea sistemului de calitate plus o declaratie pe propria raspundere(certificat ISO sau echivalent)
-se vor prezenta in copie certificate care sa ateste ca operatorul economic respecta anumite standarde de protectia mediului plus o declaratie pe propria raspundere(certificat ISO sau echivalent)
-se vor prezenta in copie certificate care sa atete ca operatorul economic respecta anumite standarde de protectia munciisi a securitatii ocupationale plua o declaratie pe propria raspundere(certificat ISO sau echivalent)
in cazul in care ofertantul nu prezinta documentele solicitate oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formular 12F care sa contina cel putin un contract de lucrari similare cu o valoare minima de: lot1-54690 lei, lot2-686960 lei, lot3-191790 lei, lot4-191790 lei, lot5-336900 lei, lot6-485690 lei, lot7-308150 lei, lot8-134850 lei, lot9-216060 lei, lot10-327010 lei, lot11-261590 lei, lot12-134850 lei, lot13-747770 lei, lot14-194150 lei, lot15-240550 lei, lot16-307420 lei, lot17-112090 lei, lot18-370040 lei, lot19-112090 lei, lot20-276000 lei, lot21-112090 lei, lot22-351500 lei, lot23-295180 lei, lot24-228300 lei, lot25-273840 lei, lot26-216060 lei, lot27-181910 lei, lot28-303130 lei dovedita cu proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau proces verbal receptie finala certificat conform art.36' alin.1din HG925/2006 sau recomandari-operatorul economic sa aiba angajat sau colaborator (prin contract de colaborare original)pentru R.T.C. si C.Q.(copie atestat)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
50%
Descriere:
2.
garantie si postgarantie
30%
Descriere:
3.
termen de executie
15%
Descriere:
4.
programul calitatii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2008 13:00
Locul: sala de sedinte a DADR Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pot participa la deschidere imputernicitii din partea ofertantului in baza imputernicirii si a B.I. sau C.I.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Âstr.Stavropole3os, nr.6, sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213104641, Fax: Â0213104642, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
impotriva deciziilor comisiei de evaluare se poate face plangere in termen de 5 zile de la luarea la cunostinta a deciziei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Vrancea
Adresa postala: Âstr.Republicii, nr.5, Localitatea: ÂFocsani, Cod postal: Â620002, Romania, Tel.Â0237222593, Email: Â[email protected], Fax: Â0237222594
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2008 16:49