Licitatie Publica - Executie lucrari "Consolidare pod pe DJ 671B,Km 4+600, Vagiulesti"
Anunt de participare numarul 78359/26.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: STRICESCU DANIELA, Tel.0253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari "Consolidare pod pe DJ 671B, Km 4+600, Vagiulesti"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In judetul Gorj, pe drumul judetean DJ 671 B, Km 4+600, localitatea Vagiulesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele obiective necesare realizarii acestorlucrari de consolidaresunt :
- reparatii la infrastructura pod,
- reparatii la suprastructura pod,
- amenajare rampa de acces,
- amenajare albie,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 348, 322RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in suma de 40000 lei, si garantia de buna executie in cuantm de 5 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006
2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor original sau copii legalizate3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006
4.Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial si Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Copia ultimului bilant contabil vizat siinregistrat de organele competente, orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
2.Fisa de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indicatori economici solicitati: - lichiditate generala (active circulante/datorii curente x100)=100%- solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100)=30%Valoarea medie a cifrei de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani trebuie safie de cel putin 10.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de declaratia scrisa pentru confirmarea lucrarilor executate
2.Formularprivind experienta similara, Copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii si recomandare din partea beneficiarului pentru lucrarea respectiva(consolidare pod)
3.Declaratie privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor utilaje, instalatii, echipamente, mijloace fixe, ce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, insotita de lista cu cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice.
4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
5.Lista cupersoanele de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului
6.CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica
7.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000) sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;
- Laboratoarele utilizate in vederea atestarii calitatii lucrarilor, care trebuie sa aiba minim gradul 2;
- Surse de materiale, inclusiv certificate de conformitate sau agremente tehnice pentru materialele folosite
8.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005 (ISO 14001:2004) sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
9.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management privind sanatatea si securitatea ocupationala OHSAS 18001 sau Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei in vigoare de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare (consolidari poduri), a carui valoare sa fie de cel putin 1.000.000 lei, fara T.V.A inclusLista cu utilajele trebuie sa cuprinda urmatoarele: - excavator pe senile, cu capacitatea cupei = 0, 70 mc- 1 buc;
- buldozer pe senile cu capacitatea 65-180 CP 1 buc.;
- instalatie de forat si turnat piloti tip Benotto- centrala beton semiautomatizata > 8mc- presa de pretensionat armaturi >101TF- macara pe pneuri 9TF-2buc-autogreder-atelier compactare-placa vibratoare-mai mecanic- incarcator frontal pe pneuri-atelier confectionare armatura-instalatie preparat mixturi astfaltice-repartizator, finisor mixturi astfaltice-perie mecanica-set semnalizare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4612
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2009 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoane imputernicite de operatorii economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Conform art.40, alin.2 din OUG nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens un exemplar din documentatia de atribuire, deoarece, din motive tehnice (volumul foarte mare, ce cuprinde, inclusiv planse desenate pentru detalii de executie), nu a fost posibila atasarea documentatiei de atribuire in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-314642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica din cadrul Consiliului Judetean Gorj
Adresa postala: Tg-Jiu, str. Victorie, nr 2-4, jud Gorj, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210165, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2009 15:43