Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI CONSTRUCTIE CLUBUL COPIILOR PASCANI


Anunt de participare numarul 28798/20.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUD IASI
Adresa postala: Iasi, str. Nicolae Balcescu nr. 26, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700117, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Magda Enache, Tel.0232268014, Email: [email protected], Fax: 0232267705
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI CONSTRUCTIE CLUBUL COPIILOR PASCANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PASCANI, jud. IASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE CONSTRUCTIE CLUBUL COPIILOR PASCANI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSTRUCTIE CLUBUL COPIILOR PASCANI
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 000, 000 si 3, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.10.2007 pana la 15.04.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 35.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conf.art. 180 si 181;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale destatvalabile pana la data depunerii ofertei (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie;
Certificatde inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala (in copie);
Documente care atesta inregistrarea si faptul ca candidatul este I.M.M. (atunci cand este cazul);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind societatea;
Ofertantul va prezenta copii ale bilantului contabil al societatii la data de 31.12.2004, 2005 si 2006 vizat si inregistrat de catre organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va demonstra existenta unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 2.200.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executiepentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire al obligatiilor;
fisa de informatii privind experienta similara insotita de recomandarea beneficiarului;
Declaratie care contine informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului ;
Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani ;
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe specificate si in caietele de sarcini, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului ;
Existenta unei baze de productie proprii pe teritoriul jud Iasi;
Existenta unui laborator propriu atestat sau prezentarea contractului cu un laborator atestat;
Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora;
Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada indeplirii si finalizarii in ultimii 3 ani a unui contract sau maxim 3(trei) contracte de lucrari similare (cladiri) cu o valoare totala egala sau mai mare de 900.000 lei (fara TVA).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj Financiar
70%
Descriere:
2.
Punctaj Tehnic
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria ISJ Iasi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2007 11:00
Locul: La sediul ISJ Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici in nume propriu sau prin reprezentanti legali/persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi - sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. A. Panu, Nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre un contestator despre un act pe care acesta il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISJ Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. N. Blacescu, Nr. 26, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700117, Romania, Tel.0232268014, Fax: 0232267705
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2007 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer