Licitatie Publica - Executie lucrari constructii-montaj, pentru obiectivul de investitii: ?Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Municipiului Timisoara?, cod SMIS 31507
Anunt de participare numarul 136185/02.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 256408367, In atentia: Corina Coroian, Email: [email protected], Fax: +40 256408477/+40 256204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D. Loga, nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300020, Romania, Punct(e) de contact: Centrul Consiliere Cetateni, camera 12, In atentia: ghiseul 9 sau 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari constructii-montaj, pentru obiectivul de investitii: ?Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Municipiului Timisoara?, cod SMIS 31507
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In centrul istoric al Municipiului Timisoara(14 obiective de investitii)
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pt. realizarea obiectivul de investitii: ?Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Municipiului Timisoara?, cod SMIS 31507 in conformitate cu cerintele din cadrul documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45231111-6-Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45233162-2-Lucrari de constructii de piste de biciclete (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile necesare a se realiza in cadrul proiectului: reabilitarea si modernizarea retelei de strazi de cat.II; reabilitarea si reorganizarea: traficului rutier si pietonal si spatiilor publice; lucrari de siguranta a circulatiei; piste de biciclete; reparatii trotuare; iluminat public stradal; reabilitarea, modernizarea si extinderea retelelor de utilitati existente, pozate subteran in ampriza drumurilor (retele subterane de apa, canalizare, electricitate, termoficare, telefonie, cablu, etc.); amenajarea spatiilor publice; amenajari pentru protectia mediului (zone verzi, arbori reprezentativi); amenajari de teren ? in cazul in care in timpul sapaturilor se descopera vestigii arheologice
Valoarea estimata fara TVA: 44, 745, 802.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 800000 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.(5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr.346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, buget de stat si Fondul European de Dezvoltare Regionala prin POR 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf.art. 44 din O.U.G.nr.34/2006 cu mod.si completarile ulterioare.Se va prezenta legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ?semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator (Formular 12BS -numai pt.sit.prevazute la art.181, lit.a), lit.c^1)si lit.d)), daca este cazul; 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, completat in conformitate cu Formular 20; 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ?semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Gheorghe Ciuhandu, Viceprimari?Adrian Orza, SorinGrindeanu, Secretar?Ioan Cojocari.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Aurelia Junie: Manager proiect; Membrii comisiei de evaluare: Martin Staia;Otilia Sarca, Gabriela Bica; Carmen Doroghi; Adina Suiu; Magda Nicoara; Corina Coroian; Corina Radu; Schipor Lucretia; Maria Mezei; Daniela Antonie; Iancu Fiat; Teodorescu Raluca; Balogh Adina; 5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de ofertant;b). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cuoriginalul ? - semnata si stampilata de ofertant;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. 1.Persoane juridice/fizice romane : a). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de ofertant;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentruconformitate.b).Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoriaprofesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Cifra medie anuala de afaceri, globala, care vizeaza actiivitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 88 000 000 lei -in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.
Ofertantul va completa formularul de informatii generale (Formular III/c.1.1), pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati luandin considerarecifra de afaceri anuala globala pt. fiecaredintre cei trei ani. Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (fttp: //www.bnr.ro). In cazul unei oferte comune depuse de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulate pt.toti op.ec. semnatari ai acordului de asociere).
b. Prezentarea Scrisorii de bonitate bancara , privind datele de identificare, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul. Documentul se va prezenta in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Ulterior se va solicita ofertantului clasat pe primul loc : scrisoarea de bonitate bancara in original , inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii.
c. Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 6 luni, in valoare de minim 8.300.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
Ofertantul va prezenta declaratia privind lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista( Formular III/b.1) si o declaratie pe propria raspundere, in original, din care sa rezulte ca in cazul adjudecarii contractului in favoarea sa va avea acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 6 luni, in valoare de minim 8.300.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
d. Informatii privind sustinerea (daca este cazul): Ofertantul poate fi sustinuit conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocate prin depunerea de documente justificative. In acest cazse va prezenta Angajamentul ferm de sustinere in forma autentica (Formular nr. III/b.2); Documentele solicitate ptindeplinirea cerintei (respectiv partea de sustinere); Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 din partea sustinatorului( Form.12A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit.a), c^1), d), din OUG 34/2006 , din partea sustinatorului(Form.12BS);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formularul 12D).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A)Experienta similara: 1.Declaratie si lista principalelor lucrari similare, executate in ultimii 5 ani (pana la data limita de depunere a ofertei), continand valori, preioade de executare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt aut.contractante sau clienti private (FormularulIII/c.1.2)
2.Ofertantul va face dovada ca, in ultimii 5 ani(pana la data limita de depunere a ofertei) a finalizat cel putin 1 contract sau maxim 3 contr.de executie lucrari similare prezentului contract(lucr.de constructie/ reabilitare spatii publice inclusiv drumuri, retele edilitare, mobilier urban), care sa includa activitatile prezentului contract a carui/caror valoare cumulata sa fie de cel putin 44 000 000 lei.Dintre acestea cel putin un contract sa aiba ca obiect: activ.de executie lucrari realizate intr-un sit/centru istoric, care, pe langa lucrarile de reabilitare structura pietonala, gospodarie subterana si mobilier urban, includ si lucrari de consolidare si restaurare monumente istorice.
Pentru demonstrarea experientei similare(solicitate la punctual: A).2 ), se vor va prezenta: Fisa experienta similara(Formularul III/d.2.1); centralizator pt. experienta.similara pt.lucrari, cat si pe total asociere (daca este cazul) (Formular III/d.2.2); Copii ale partilor relevante din contractele nominalizate ca experienta similara, insotite de: procese verbale de receptie/procesul verbal de predare primire si Recomandare (document constatator) sau doc.echivalente pentru persoane juridice straine, pt. contractele nominalizate ca experienta similara. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5 ani fata de data limita de depunere a ofertei.Pt.ofertantii care nu pot prezenta procesele verbale de receptie finala, se accepta si prezentarea proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor, insotite de certificari de buna executie, semnate de reprezentantul legal al beneficiarului.
Documentele doveditoare cerute pentru experienta similara (formulare, PV-uri, copii contracte, recomandari) vor contine urmatoarele informatii: Beneficiar; obiect ctr si tipul lucrarii prevazut a se realiza, inclusiv cantitati;Perioada de desfasurare a contractelor ;valoarea contr;valoarea efectiv realizata de natura si complexitatea proiectului supus procedurii. Cursul valutar la care se calculeaza echivalenta leu-euro pt.dovedirea experientei similare este cursul mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei (fttp: //www.bnr.ro) pentru anii in care au fost executate lucrarile.
B)Resurse umane: Ofertantii vor face dovada ca dispun de resursele umane, respectiv de personal cu experienta, de specialitate, suficient si calificat pentru a putea indeplini in cele mai bune conditii si la termen contractul. Se vorprezenta: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (Formularul III/d.4.1) ; Declaratie privind responsabilii cu executia (Formularul III/d.4.2) , respectandurmatoarele cerinte/niveluri minime:
B)1.MANAGER SANTIER : Calificari si abilitati: Studii superioare; Experienta profesionala generalain domeniul constructiilor civile;Experienta profesionala relevanta: Participarea intr-o pozitie identica intr-un proiect similar; B)2.RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE), Calificari si abilitati: Studii superioare;Sa fieatestat tehnico-profesional pentru domeniul I Constructii civile, industriale si agrozootehnice sau II Constr.rutiere, drumuri, poduri, tunele si piste de aviatie conf. Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta pt. fiecare persoana nominalizata: In original: CV-ul de unde va rezulta experienta profesionala (Formular III/d.4.4) ; Declaratie de disponibilitate, (Formular III/d.4.3);In copii semnate in conf.cu originalul: Diplome de studii;Atestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pentru pers. de specialitate nominalizata, valabile la data depunerii ofertei.
B)3.INGINER CONSTRUCTOR (CAI FERATE, DRUMURI SI PODURI): Calificari si abilitati: -Studii superioare; -Experienta profesionala generala de minim 5 ani; Experienta profesionala relevanta: -Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;
B)4.INGINER CONSTRUCTOR (STRUCTURI): Calificari si abilitati: -Studii superioare; -Experienta profesionala generala de minim 5 ani; Experienta profesionala relevanta: -Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;Ofertantul va prezenta pt. fiecare persoana nominalizata : In original: CV-ul de unde va rezulta experienta profesionala (Formular III/d.4.4); Declaratie de disponibilitate, (Formular III/d.4.3): In copii semnate in conformitate cu originalul: Diplome de studii;Atestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pentru persoana de specialitate nominalizata, valabile la data depunerii ofertei.
B)5.INGINER INSTALATII RETEA APA CANAL: Calificari si abilitati: -Studii superioare; -Experienta profesionala generala de minim 5 ani; -Sa fie autorizat ca diriginte de santier pentru domeniul 9.2. Instalatii pentru constructii; Experienta profesionala relevanta: -Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani. B)6. INGINER INSTALATII ELECTRICE: Calificari si abilitati: Studii superioare;Experienta profesionala generala de minim 5 ani; Experienta profesionala relevanta: Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani.Ofertantul va prezenta pt. fiecare persoana nominalizata : : In original: CV-ul de unde va rezulta experienta profesionala (Formular III/d.4.4) ; Declaratie de disponibilitate(Formular III/d.4.3); In copii semnate in conformitate cu originalul: Diplome de studii, Atestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pentru persoana de specialitate nominalizata, valabile la data depunerii ofertei.
B)7.INGINER TELECOMUNICATII: Calificari si abilitati: -Studii superioare; -Experienta profesionala generala de minim 5 ani; Experienta profesionala relevanta: -Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani; B)8. RESPONSABIL CONTROLUL CALITATII; Calificari si abilitati: -Studii superioare; -Experienta profesionala generala de minim 5 ani; -certificat ca responsabil cu controlul calitatii. Experienta profesionala relevanta: -Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;Ofertantul va prezenta pt. fiecare persoana nominalizata : : In original: CV-ul de unde va rezulta experienta profesionala(Formularului III/d.4.4) ; Declaratie de disponibilitate(Formular III/d.4.3.);In copii semnate in conformitate cu originalul: Diplome de studii; Atestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pentru persoana de specialitate nominalizata, valabile la data depunerii oferte
B)9. RESPONSABIL SSM;Calificari si abilitati: -studii superioare; Atestat ca si coordinator SSM pe santier in conformitate cu prevederileHotararii de Guvern 300 din 2006 si Ordinului 242 din 23 martie 2007- emitent Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si familiei. B)10. ATASAMENTIST: Calificari si abilitati: -Studii superioare; -Experienta profesionala generala de minim 5 ani; Experienta profesionala relevanta: -Experienta profesionala in pozitii similare de minim 3 ani;
Ofertantul va prezenta pt. persoanele nominalizate: In original: CV-ul de unde va rezulta experienta profesionala (Formular III/d.4.4) ; Declaratie de disponibilitate(Formular III/d.4.3.);In copii semnate in conformitate cu originalul: Diplome de studii; Atestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pentru persoana de specialitate nominalizata, valabile la data depunerii oferte
B)11.PERSONAL EXECUTIE PE MESERII: specifice categoriilor de lucrari, in numar suficient pt.indeplinirea contractului: minim 48 persoane executie pe meseriile: asfaltator, betonist, cioplitor in piatra, drenor canalist, dulgher, faiantar, fierar betonist, finisor mase plastice, electrician, instalator retele termice si sanitare, instalator ventilare, instalator apa-canal, ipsosar, izolator hidrofug, izolator termic, montator prefabricate beton, mozaicar, parchetar, pavator, zidar-pietrar, tinichigiu de santier, zugrav vopsitor, zidar, sapator, electricieni: linii electrice aeriene; cabluri subterane;post traformare; automatizare, electromecanic telecomunicatii, electromecanic retele, lacatus constructii metalice, lacatus mecanic intretinere ? reparatii, sudor, constructor-montator de structuri metalice, timplar, sondor, peisagist, lacatus constructii metalice, lacatus montaj utilaje, vopsitor industrial. Ofertantul vaprezenta documente justificative care sa ateste calificarea solici
C) Dotari tehnice: Ofertantul va dispune-din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, de echipamente tehnice, utilaje, mijloace de transport si alte mijloace fixe necesare pentru indeplinirea contractului.Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere ( Formular III/d.3.1.)din care sa rezulte ca dispune (dotare proprie, contracte sau conventii de inchiriere) de minim urmatoarele echipamente tehnice, utilaje, mijloace de transport si alte mijloace fixe , de mai jos:
C)1.Motocompresor aer mobil joasa presiune ;Ciocan pneumatic ;Convertizor sudura;Grup termic de sudura; masina taiat gresie cu disc;Electropompa montaj de joasa presiune pt. apa;Pompa roti dintate pt.bitum; Rezervor tampon pentru aer comprimat; Buldoexcavator; Autogreder; Buldozer pe senile; Betoniera cu cadere libera; Aparat de torcretat;Vibrator de interior pt. beton, actionat electric; Vibrator de exterior pt. beton, actionat electric;Malaxor pt. mortar, actionat electric; Compactor autoprop cu rulouri(valturi); Compactor static autoprop. cu rulouri(valturi).
Utilajele solicitate se vor regasi in cadrul anexei la Declaratiaprivind utilajele(Formularul III/d.3.1), de unde va rezulta si forma de detinere (dotare proprie/ contracte sau conventii de inchiriere). Ofertantii vor stabili capacitatea utilajelor (acolo unde este cazul), astfel incat sa indeplineasca in bune conditii contractul
C)2.Compactor static autoprop. pe pneuri; Placa vibratoare cu motor ardere interna;Mai mecanic;Instal.de preparat nisip stabilizat; Topitor de bitum;Celula de bitum pt. instalatii mixturi asfaltice;Instalatie mixtura asfaltica la cald; Repartizator finisor mixturi asfaltice; Masina taiat rosturi cu disc abraziv.; Predozator de agregate pt. inst. mixturi asfaltice.;Motopompa.;Tren lucru cu macara; Autocisterna ; Macara de fereastra; Macara turn cu brat inclinat.;Automacara.;Transport cu banda, mobil; Utilaj de incarcat.;Bob elevator mobil cu electromotor; Incarcator frontal pe pneuri; Longrina metalica.; Aparat de polizat.Utilajele solicitate se vor regasi in cadrul Anexei la Formularul III/d.3.1, de unde va rezulta si forma de detinere din dotare proprie sau prin contracte sau conventii de inchiriere Ofertantii vor stabili capacitatea utilajelor (acolo unde este cazul), astfel incat sa indeplineasca in bune conditii contractul.
D) Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): Informatii privind partea/partile din contractce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti , datele de recunoastere a subcontr.propusi;(Formular III/c.1.3); Acordul de subcontractare(Formular III/a.3.1);
Resursele materiale si umane ale subcontr.declarati se iau in considerare pt partea lor de implicare in contract daca sunt prezentate si urm.doc.: decl.in temei art. 69¹ din OUG 34/2006(Formular 12D); Doc.solicitate la III.2.3.a)-Cap.tehnica si/sau profesionala: resurse umane, dotari tehnice, privind partea sa de implicare.In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr.ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contr.de achizitie publica
E).Informatii privind asociatii (daca este cazul): In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici -Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Ofertantul va prezenta Acordul de asociere(Formular III/a.3).Fiecare semnatar al acordului de asociere are obligatia de a prezenta si urmatoarele documente: declaratia de incadrare in IMM (daca este cazul); declaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006 (daca este cazul); decl.in temei art. 69¹ din OUG 34/2006(Formular 12D); si documentele privind partea sa de implicare. Se va prezenta legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
F) Informatii privind tertul sustinator (daca este cazul): Conform art.190 din OUG 34/2006, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi indeplinita si de catre un tert sustinator. In acest caz : se vor prezenta: Angajamentul ferm de sustinere conform art.190 alin (2) din OUG 34/2006(Formular III/c.1.4); Declaratie conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006(Formular 12A); declaratie conform prevederilor art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 - (Formular 12BS) si si Decl. neincadrare in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 (Formularul 12D) precum si documentele solicitate pt indeplinirea cerintei respectiv partea de sustinere.
1.Standarde de asigurare a calitatii:
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia de lucrari similare celor care fac obiectul acestei proceduri, conform ISO 9001 - se va prezenta copie dupa certificat valabil la data limita de depunere aofertelor, sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatul pentru partea din contract pe care o realizeaza.
2. Standarde de asigurare a protectiei mediului:
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru executia de lucrari similare, conform ISO 14001 valabil la data limita de depunere aofertelor. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin prezentarea documentelor de catre fiecare membrul al asocierii pentru partea lor de implicare.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.)(conform art. 42 si 44 alin (2) din Hotararea nr. 1660/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare). SEAP transmite simultan, pe cale electronica, invitatii de participare tuturor ofertantilor cu oferte admisibile. In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera la pretul total al ofertei.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : cea mai buna oferta.In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa.Numarul de runde :1. Durata runda: o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S48-078542 din 09.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2012 10:00
Locul: Timisoara -Bv. C.D. Loga, nr.1-Sala de licitatii-parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional2007-2013, Axa prioritara 1-?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1.-?Planuri integrate de dezvoltare urbana? sub-domeniul?Poli de crestere?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor cu preturi egale in urma LE: In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au acelasi pret total ofertat, modalitatea de departajare va fi oferta cu cea mai mica durata de executie a lucrarilor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul. C.D.Loga nr.1 ? cam.223, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. +40 256408367, Email: [email protected], Fax: +40 256408477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2012 07:58