Licitatie Publica - executie lucrari de acoperire si furnizare de panouri solare si a tuturor echipamentelor prevazute pentru eficientizarea consumului de energie termica
Anunt de participare numarul 109461/12.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Adresa postala: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900665, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Calut, Tel. 0241480851, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241694137, Adresa internet (URL): http: //www.dgaspc-ct.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
executie lucrari de acoperire si furnizare depanouri solare si a tuturor echipamentelor prevazute pentru eficientizarea consumului de energie termica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Principalele locatii ale lucrarii :
Complexul de servicii comunitare ?CRISTINA? Mun.C-ta;
Centrul de plasament ?ANTONIO? Mun. C-ta;
Centrul de plasament ?MICUL ROTTERDAM? Mun.C-ta;
Complexul de Locuinte Protejate situate in loc. CUMPANA jud.C-ta;
Centrul de plasament ?TRAIAN?;
Centrul de primire copii in regim de urgenta situat in mun.C-ta;
Centrul maternal din loc. MANGALIA;
Adapostul de zi si de noapte situat in mun.C-ta str Decebal nr.13 bis.;
C.R.R.N.P. din loc. Navodari;
C.I.A.din loc. Poarta-Alba jud. C-ta;
Complex Locuinte Protejate din loc. Lazu jud.C-ta;
Complex Locuinte Protejate din loc Techirghiol;
Casa ?Aurelia? din loc. Negru-Voda;
Sediul D.G.A.S.P.C. Constanta, siutuat pe str. Decebal nr.22;Sediul D.G.A.S.P.C. situat pe str. Ciprian Porumbescu;
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in: Executia lucrarilor de montare de panouri solare si furnizarea acestora si a tuturor echipamentelor prevazute pentru eficientizarea consumului de energie termica pentru D.G.A.S.P.C. C-ta, conform cerintelor autoritatii contractante exprimate prin documentatia de atribuire, proiectelor tehnice, detaiilor de executie si partilor desenate aferente fiecarei locatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261215-4 - Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 261, 460RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare - 85000 lei;garantia de buna executie - 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
prin O.P. in trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in situatia in care oferta este depusa de un grup de operatori economici acestia au obligatia de a prezenta contractul de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Ordinul nr. 565/2009 al Ministrului Mediului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Certificatele de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, taxele locale si la Fondul pentru mediu; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Pentru persoane juridice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica , insotita de anexa care cuprinde in mod explicit obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului; Certificat unic de inregistrare emis de C.C.I.; Pentru persoane juridice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara din care candidatul/ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca are obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009); Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare2007, 2008, 2009 vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta, Cifra de afaceri minim acceptata este de minim2.500.000, 00lei.2.Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 40% din valoarea estimata a contractului (sau echivalent)pentru perioada ofertata de acesta in vederea executarii contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de executie lucrari Informatii privind numarul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3ani Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Experienta similara in valoare de minim 2.500.000, 00 lei, conf.doc de atribuire. Recomandarea in original sau copie legalizata pentru fiecare experienta similara;certificari respectiv ISO 9001 sau echivalent;ISO14001 sau echivalent;OHSAS 18001sau echivalent; Documente care atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare;Ofertantul va asigura instruirea personalului autoritatii contractante ce va utiliza sistemulimediat dupa finalizarea lucrarii.Ofertantii trebuie sa faca dovada autorizatiei de la furnizor pentru comercializarea si montajul echipamentelor livrate de acestia. Se va prezenta o descriere a resurselor materiale si umane de care dispune ofertantul in vederea asigurarii serviciilor de asistenta tehnica si suport clienti.Echipamentele tehnice, utilaje, instalatii: va prezenta o declaratie cu echipamentele, utilajele, instalatiile ce vor fi utilizate pentru indeplinirea obiectivelor acestui proiect.Se vor prezenta, in copie, documentele prin care se face dovada de detinere prin orice mijloace a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor ce vor fi utilizate pentru indeplinirea obiectivelor.Prezentarea agrementelor, autorizatiilor necesare pentru aceste echipamente, acolo unde legislatia impune in mod specific acest lucru.Se va depune dovada autorizatiei de la furnizor pentru comercializarea si montajul echipamentelor livrate de acestia
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Responsabil de contract / sef santier / Coordonator de lucrareCerinte: -studii superioare in domeniul instalatiilor sau energetic.b) Responsabil RTEpe domeniul constructii civile Cerinte: atestat profesional eliberat de institutiile abilitate, in domeniul constructii civile, in valabilitate la data deschiderii ofertelor.- experienta profesionala specifica c) Responsabil calitate CQ in domeniul instalatii: Cerinte studii superioare cu licenta si dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu controlul de calitate, in domeniul de instalatii- experienta profesionala specifica in calitate de Responsabil CQ in lucrari instalatiiLista personalului cheie nu este limitativa, ofertantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pentru indeplinirea optima a prevederilor Caietului de Sarcini. un expert nu poate cumula mai multe din pozitiile mentionate mai sus.C 1. Se va prezenta identitatea persoanelor propuse pentru rolurile cheie. Pentru personalul cheie nominalizat de ofertant, cu care ofertantul are contracte de colaborare se va completa o declaratie de exclusivitate si disponibilitate si deasemenea se vor prezenta in copie contractele de colaborare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarii
20%
Descriere: Executia lucrarii
3.
Perioada de garantie a lucrarii
20%
Descriere:
4.
Timp de interventie in perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza doar o runda de licitatie electronica, se va licita pretul, prin imbunatatirea acestuia.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de analiza si evaluare a ofertelor;Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare prin programul de inlocuire sau completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara, energie geotermala si energie eoliana, sau alte sisteme care conduc la imbunatatirea calitatii aerului, apei si solului de catre A.F.M.
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In functie de contractul de finantare, plata executiei lucrarilor se va face in termen de 30 de zile lucratoare de la data efectuarii platii de catre A.F.M pentru proiectul depus in cadrul Programului de inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara, energie geotermala si energie eoliana ori alte sisteme care conduc la imbunatatirea calitatii aerului, apei si solului;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900006, Romania, Tel. 0241551345, Fax: 610241
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in cond. OUG 34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic contencios
Adresa postala: Str. Decebal nr. 22, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900665, Romania, Tel. 0241480865, Email: [email protected], Fax: 0241694137, Adresa internet (URL): www.dgaspc-ct.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2010 17:28