Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI DE ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT SI RETEA DE CANALIZARE IN COMUNA GOIESTI


Anunt de participare numarul 77662/21.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL GOIESTI
Adresa postala: Comuna Goiesti, judetul Dolj, Localitatea: Goiesti, Cod postal: 207310, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN STOE, Tel.0251452154, In atentia: domnului ADAM ATANASIE, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0251452154, Adresa internet (URL): comuna Goiesti, Judetul Dolj, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI DE ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT SI RETEA DE CANALIZARE IN COMUNA GOIESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satele Goiesti, Muiereni, Vladimir, Mogosesti, Fintini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. CAPTAREA APEI : - Put forat PF1, PF2 ;
- Cab. Put forat PF1, PF2;
- Montat. Inst. Hidraulice PF1, PF2 ;
- Imprejmuire put forat PF2 .
2. ADUCTIUNE: - Conducta de aductiune.
3. GOSPODARIA DE APA: - Amenajarea terenului;
- Tratare apa c-tii ;
- Tratare apa mont. Utilaj;
- Rezervoare de inmagazinat constructii ;
- Statie de pompare montaj ;
- Canale si cond. de legatura;
- Instalatii AMC si Electrice.
4. RETEA DE DISTRIBUTIE : - Retea de distributie ;
- Camine de vane .
5. RETEA CANALIZARE SI STATIE EPURARE: - Retea canal Goiesti;
- Statie pompare terasamente + constructii;
- Statie pompare montaj , utilaj si echipamente;
- Statie pompare Cond. Refulare;
- Lucrari Hidroedilitare Statie Epurare;
- Montaj Statie Epurare;
- Lucrari constructii la Statia de Epurare;
- Canalizare Evacuare Apa Epurata;
- Instalatii electrice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
45262200-3-Lucrari de fundatie si de forare de puturi de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari pentru:
- Amenajarea terenului ;
- Asigurarea utilitatilor necesare obiectivului;
- Lucrari pentru investitia de baza;
- Organizarea de santier;
- Probe tehnologice;Executie in conditiile Caietului de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 7, 753, 140RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 155.000 lei ron, garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, modul de constituire va fi Scrisoarea de garantie bancara .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila Uniunea Europeana conform Programului National de Dezvoltare Rurala Masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE DE PERSOANE JURIDICE SI SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind calitatea de participant la procedura - FORMULAR nr. 31 ;
- informatii generale despre ofertant - FORMULAR nr. 10 ;
- date despre asociati/subcontractantii, societate mixta - FORMULAR nr. 11 ;
- imputernicire notariala - FORMULAR nr. 12 ;
- Trecutul litigios - FORMULAR nr. 13 ;
- Declaratie privind eligibilitatea - FORMULAR nr. 14 ;
- Declaratie privid neincadrare in situatiii prevazute la art. 181 din PUG 34/2006 ;
- Certificat constatator emis de O.R.C. ;
- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat ;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
- Certificat de inregistrare ;
- Pentru persoanele juridice se vor prezenta documente echivalente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - FORMULAR 35 ;
- media profitului operational pe anii 2006, 2007, 2008 ;
- identificarea financiara - FORMULAR 16 ;
- scrisoare de bonitate bancara ;
- bilant contabil, contul de profit si pierdere, toate anexele pe 2007 si 2008, vor fi vizate si inregistrate la organele competente in conditiile art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata ;;
- rapoartele auditorilor financiari si contabili autorizati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri trebuie sa fie de minim 15000000 lei pe ultimii 3 ani ;
- media profitului operational pe anii 2006, 2007, 2008 sa fie pozitiva ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sistemul de asigurare a calitatii ;
-Certificat ISO 9001 ;
-Certificat ISO 14001 ;
-Certificat OHSAS 18001 .
Experienta similara : -experienta similara -formular 20 ;
-experienta ca antreprenor -formular 19 ;
-declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani -formular 21 ;
-Alte informatii privitoare la ofertanti -formular 26 ;
Informatii privind capacitatea profesionala: -Personalul "cheie" angajat in contract -formular 22 ;
-Experienta profesionala a personalului cheie -formular 23 ;
-Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalui angajat si al cadrelor de conducere -formular 27 . Informatii privind utilajele si echipamentele propuse pentru executarea contractului;
- Declaratie privind utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul tehnic -formular 28 ;
Informatii privind asocierea/subconstractantii.-Declaratie privind partea/partile din contract care vor fi indeplinite de asociati si specializarea acestora -formular 24 .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru experienta similara se solicita cel putin 1 contract de lucrari(APA +CANAL) finalizatin ultimii 5 ani cu o valoare minima de 7800000 lei de natura si complexitatea proiectului in concordanta cu CPV de la punctul 1, 2, care sa cuprinda executia de lucrari pentru: 1. Alimentare cu apa in sistem centralizat cu o valoare a contractului de minim 3500000 lei ;2. Retea de canalizare si Statie de Epurare cu o valoare a contractului de minim 4300000 lei ;Conditia minima de calificare pentru experienta similara se considera indeplnirea cumulativ a celor 2 puncte de mai sus .Personalul cheie angajat trebuie sa fie inginer de specialitate in domeniul lucarilor de imbunatatiri funciare, hidrotehnice, angajati proprii cu carte de munca pe perioada nedeterminata.Experienta minima (ani) ceruta : a)in lucrari comparabile in complexitate 5 ani;b)in lucrari de natura similara 5 ani ;Se va asigura : -un responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTL) ;
-un responsabil cu controlul calitatii CQ atestat de organisme abilitate;
-un responsabil cu asigurarea calitatii (AQ) ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere:
2.
Durata de garantie acordata lucrarilor pt alimentare si canalizare
10%
Descriere:
3.
Durata de garantie a echipamentelor Statiei de Pompare si statie de Epurare
15%
Descriere:
4.
Costul apei tratate lei/mc
5%
Descriere:
5.
Costul canalizare lei/mc
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2009 14:00
Locul: la sediul Primariei comunei Goiesti, judetul Dolj, cod postal 207310
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- Persoane imputernicite in scris din partea ofertantilor ;
- observator din partea Centrului regional de Plati, Dezvoltare Rurala si Pescuit 4 SV ;
- Observatorii din parte U.C.V.A.P. .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT DE FINANTARE PRIN PNDR MASURA 322 "RENOVAREA SATELOR, IMBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA PENTRU ECONOMIA SI POPULATIA RURALA SI PUNEREA IN VALOARE A MOSTENIRII RURALE".
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire direct de pe SEAP, in atasamentul anuntului de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu nr. 4, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta, asupra actului administrativ contestat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL GOIESTI
Adresa postala: COMUNA GOIESTI, JUDETUL DOLJ, Localitatea: GOIESTI, Cod postal: 207310, Romania, Tel.0251452154, Email: [email protected], Fax: 02151452108, Adresa internet (URL): www.primariagoiesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2009 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer