Licitatie Publica - Executie lucrari de C+M pentru obiectele de investitii ale Punctului de Comanda din UCCG Moldova 2 Vrancea
Anunt de participare numarul 67617/30.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Vrancea
Adresa postala: ÂFocsani, str.Republicii, nr.5, judetul Vrancea, Localitatea: ÂFocsani, Cod postal: Â620002, Romania, Punct(e) de contact: ÂFocsani, str.Republicii, nr.5, judetul Vrancea, Tel.Â0237222593, In atentia: ÂLili Iogulescu, Email: Â[email protected], Fax: Â0237222594, Adresa internet (URL): ÂFocsani, str.Republicii, nr.5, judetul Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de C+M pentru obiectele de investitii ale Punctului de Comanda din UCCG Moldova 2 Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Focsani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul lucrarii se vor executa : cladire sediu administrativ+P.C.+ garaj, depozit logistic Vrancea si atelier reparatii si intretinere mijloace tehnice, rampa pentru autovehicule, platforme si alei, imprejmuire, sistem iluminare incinta, platforma punct electric de transformare si punct control acces
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216200-6 - Lucrari de constructii de cladiri si instalatii militare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari-asigurare consumurilor cu mana de lucru pentru executia lucrarilor cuprinse in lista de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 3, 544, 652RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
scrisoare de garantie banca de participare 18100 lei(val.60 zile)/ suma depusa la caseria unitatiigarantie de buna executie-5, 5% din valoarea fara TVA a contractului prin retineri succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata la data incheierii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea - cerinta completare formular 12A;
declaratie de neincadrare in prevederile art.181 - cerinta completare formular 12B si 12C; certificate fiscale care sa ateste plata la zi a obligatiilor la bugetul de stat si la bugetul local
prezentarea certificatului de inmatriculare la ORC si a certificatului constatator emis de ORC cod CAEN specific activitatii care face obiectul contractului
in cazul in care ofertantul nu prezinta unul din documentele de calificare ofertaeste considerata inacceptabila si va fi respinsa
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2007declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
vizat si inregistrat de organele competentecifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.10630000 leiin cazul in care ofertantul nu indeplineste conditia minima de calificare oferta este considerata inacceptabila si va fi respinsa
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice formular 12H
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere formular 12I
-informatii generale si CV pentru personalul cu raspunderi majore
-R.T.E.
-C.Q.
-se solicita completarea unui formular cu subcontractantii sau asociati si specializarea acestora - formular 12G precum si partea din contract pe care o vor executa
-se vor prezenta in copie certificate care atesta implementarea sistemului de caliate plus o declaratie pe propria raspundere (certificat ISO sau echivalent)
-se vor prezenta in copie certificate care atesta ca operatorul economic respecta anumite standarde de protectia mediului plus o declaratie pe propria raspundere (certificat ISO sau echivalent)
-se vor prezenta in copie certificate care atesta ca operatorul economic respecta anumite standarde de protectia muncii si a securitatii ocupationale plus o declaratie pe propria raspundere (certificat ISO sau echivalent)
in cazul in care ofertantul nu prezinta documentele solicitate mai sus oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-formular 12F care trebuie sa contina cel putin 3 contracte de lucrari similare cu o valoare minima corespunzatoare(cumulata)de 3544650 lei indeplinite si finalizate dovedite cu proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sauproces-verbal de receptie finala certificat conform art.36' alin.1 din HG925/2006 sau recomandari-operatorul economic sa aiba angajat sau colaborator(prin contract de colaborare original) pentru cele doua cerinte de mai sus(copie atestat)-operatorul sa aiba angajat sau colaborator (prin contract de colaborare original)pentru verificarea calitatii sudurilorin cazul in care ofertantul nu indeplineste cerintele minime de calificare oferta este considerata inacceptabila si va fi respinsa
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
durata de executie
20%
Descriere:
3.
termen de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: plta se va face in numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2008 13:00
Locul: sala de sedinte a autoritatii contractante din Focsani, str.Republicii, nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau persoanele imputernicite de acestia
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Âstr. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213104641, Fax: Â0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
impotriva deciziilor comisiei de evaluare se poate face plangere in termen de 5 zile de la luarea la cunostinta a deciziei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Vrancea
Adresa postala: Âstr.Republicii, nr.5, Localitatea: ÂFocsani, Cod postal: Â620002, Romania, Tel.Â0237222593, Fax: Â0237222594
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2008 08:49