Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - executie lucrari de consolidare, modernizare, refunctionalizare inclusiv proiectare in faza PT


Anunt de participare numarul 99273/05.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL DE CONSERVARE SI VALORIFICARE A TRADITIEI SI CREATIEI POPULARE AL MUNICIPIULUI BUCURESTI
Adresa postala:  Piata Lahovari nr. 7 sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70000, Romania, Punct(e) de contact:  Madalina Iacob, Tel. 318.38.03, Email:  [email protected], Fax:  318.38.03, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Centrul de Conservare se afla in subordinea Primariei Municipiului Bucuresti
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
executie lucrari de consolidare, modernizare, refunctionalizare inclusiv proiectare in faza PT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sediul Centrului de Conservare si Valorificare a Traditiei si Creatiei Populare al Municipiului Bucuresti din str. Piata Lahovari nr.7, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executia lucrarilor de consolidare, modernizare si refunctionalizare, inclusiv proiectare in faza PT, pentru sediul din str. Piata Lahovari nr. 7, sector 1, Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executie lucrari de consolidare, modernizare si refunctionalizare, inclusiv proiectare in faza PT
Valoarea estimata fara TVA: 5, 327, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 100.000 lei; garantie de buna executie -5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea cf. art 180 si 181; certf. de atestare fiscala ptr. plata somaj, asigurari sociale si sanatate; certificat de plata a taxelor si impozitelor locale; copie dupa statut sau act constitutiv; copie certificat de inregistrare emis de ORC, certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale; cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare de 5.000.000 lei; lichiditatea generala peste 100%; bilant contabil la 30.06.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani; informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune, in special responsabil pentru executia lucrarilor si pentru asigurarea controlului calitatii; informatii ref. la studiile, pregatirea profesionala a personalului de conducere; declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune; recomandari din partea altor beneficiar -3; declaratii privind subcontractantii; declaratii privind conditiile de munca; standarde de asigurare a calitatii ISO9001:2001, ISO14001:2005, OHSAS18001:2004 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2010 11:30
Locul: str. Piata Lahovari nr. 7, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire, care sa contina datele firmei si datele de identificare ale persoanei imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
se recomanda vizitarea amplasamentului cf. fisei de date
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Bucuresti, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104342, Email:  [email protected], Fax:  0213104342, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  soseaua Oltenitei nr.106-111, sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 0213321248, Email:  [email protected], Fax:  0213221248
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Centrului de Conservare a Traditiei si Creatiei Populare al Municipiului Bucuresti
Adresa postala:  str. Piata Lahovari nr.7, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010464, Romania, Tel. 0213183803, Fax:  0213183804
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2010 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer