Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de consolidare si restaurare la Corpurile C, C1, C2 ale cladirii Muzeul Taranului Roman


Anunt de participare numarul 138201/15.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR
Adresa postala: B-dul Unirii nr.22, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030833, Romania, Punct(e) de contact: Otilia Necseriu, Ermila Minda, Tel. +40 212228479, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212228479, Adresa internet (URL): www.cultura.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de consolidare si restaurare la Corpurile C, C1, C2 ale cladirii Muzeul Taranului Roman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sos. Kiseleff nr. 3, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de consolidare si restaurare la Corpurile C, C1, C2 ale cladirii Muzeul Taranului Roman
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari de consolidare si restaurare la Corpurile C, C1, C2 ale cladirii Muzeul Taranului Roman in conformitate cu documentia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 6, 306, 250EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in valoare totala de 125.000 euro sau echivalent in lei (1 euro = 4, 45 lei) Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii in favoarea autoritatii contractante, si va fi valabila cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei. Instrumentul de garantare va fi emis in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se retine in situatiile prevazute la art. 87, alin. (1) din HG 925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca aceasta va fi respinsa de CNSC, se vor aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari :5 % din valoarea de atribuire a contractului, exclusiv TVA. b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: retineri succesive din sumele datorate pentru facturile aferente lucrarilor executate, conform art. 90, alin (3) din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006. Contractantul are obligatia de a deschide contul de garantie de buna executie la unitatea Trezoreriei Statului conform prevederilor art. 90, alin (3) din H.G. 925/2006, astfel cum a fost modificat prin HG 1045/2011. c) Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. (4) din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe contractate si garantate de stat prin Acordul de Imprumut din 12.12.2006 intre Romania si BDCE, aprobat prin HG 191/2007 precum si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular K din sectiunea Formulare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.1.a)1 Declaratie privind eligibilitatea (formularul D din Sectiunea Formulare)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului. In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta acest document.Daca este cazul, acest document va fi prezentat si de tertul sustintator.III.2.1.a)2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (formularul E din Sectiunea Formulare)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta acest document.Daca este cazul, acest document va fi prezentat si de tertul sustintator, conform art. 186. alin(2) din OUG 34 /2006, cu modificari si completari.III.2.1.a)3 Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta acest document.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, respectivele oferte fiind considerate inacceptabile.III.2.1.a)4 Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta acest document.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, respectivele oferte fiind considerate inacceptabile.Documentele solicitate la pct. III.2.1.a)3 si III.2.1.a)4 sunt necesare pentru sustinerea declaratiei de la pct. III.2.1.a)2III.2.1.a)5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta (formularul E1 din Sectiunea Formulare). Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de c[tre tertul sustinatorPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1 sunt: PUIU HASOTTI, Mihaela Ioana KAITOR, Bogdan Stefan TRIMBACIU, Albertina Nastase, Cristian Chesaru, Ermila Minda, Otilia Necseriu, Virgil Stefan NITULESCU, Mihaela DAVIDIII.2.1.a)6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 (Formularul C din Sectiunea Formulare) Persoane juridice romaneCertificat constatator, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plataIn cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, este obligat sa prezinte acest document.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni cu privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plataOfertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara la 31.12.2011, 31.12.2010 si 31.12.2009.
Media cifrei de afaceri globale pe anii 2011, 2010 si 2009 sa fie minimum 12.600.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (formular G din Sectiunea Formulare), din care unul sau cel mult doua contracte similare finalizate pentru obiective monumente istorice, a carui/caror valoare/valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 6.300.000 euro, fara TVA. Contract similar=contract al carui obiect a fost executarea aceluiasi tip de lucrari (consolidare, restaurare si instalatii) la obiective monumente istorice, astfel cum sunt definite in Lg 422/2001, republicata. Prin lucrari de consolidare se intelege lucrari executate pe baza unor expertize tehnice intocmite de catre experti tehnici atestati MLPAT si MCPN. Contract finalizat=contract pentru care a fost incheiat un proces verbal de receptie conform prevederilor HG 273/1994 sau prevederilor legale din tara de origine a ofertantului.
Continuare Cerinta 1: Se va prezenta copia partilor din contract cuprinzand informatiile relevante (parti contractante, valoare, durata, tipuri de lucrari, semnatari etc) si copia procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau a procesului verbal de receptie finala. Nu vor fi luate in considerare procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procesele verbale de receptie finala care nu sunt intocmite conform prevederilor HG 273/1994. Contractul trebuie sa fie insotit de o recomandare din partea beneficiarului din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv precum si faptul ca receptia nu a fost amanata din cauza unor neconformitati care au condus la refacerea partiala sau totala a lucrarii.
Cerinta 2: Declaratie privind asigurarea cu personal pentru indeplinirea contractului de achizitie publica (Formularul H din Sectiunea Formulare) Cerinte minime: a) declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere din cadrul ofertantului in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), precum si resursele propuse a fi angajate in cadrul acestui contract de lucrari; b)nominalizarea managerului de proiect, care trebuie sa aiba experienta profesionala generala de cel putin 3 ani si experienta profesionala specifica demonstrata prin detinerea calitatii de manager de proiect in cadrul a cel putin unui contract de executie lucrari de consolidare, restaurare si instalatii la un obiectiv monument istoric
Continuare Cerinta 2: c)nominalizarea personalului de coordonare a santierului, resp.2 sefi de santier, care trebuie sa fie atestati MCPN in domeniul E (executie lucrari)(se va prezenta copia certificat de atestare); d) nominalizarea specialistului atestat MCPN in domeniul decoratii piatra, stucatura (se va prezenta copia certificat de atestare); e)nominalizarea responsabilului tehnic cu executia(RTE)atestat MLPTL si MCPN (specialist) si prezentarea in copie a doc.de atestare, in termen de valabilitate;
Contnuare Cerinta 2: f)nominalizarea responsabilului cu controlul tehnic de calitate(CQ). Pt. personalul de conducere si pt.persoanele nominalizate la subpct. b), c), d), e) si f) se vor prezenta CV-uri si diplome/atestari
Cerinta 3: Declaratie care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formularul I) din Sectiunea Formulare)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului, indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie, concesiune, angajament etc): masina de carotat cu diametrul max. de gaurire in beton 272 mm, cu prelungitoare si comanda laser, automacara 40 t cu lungime brat 30 m, masina de torcretat, laboratoare cu grad corespunzator lucrarilor.
Cerinta 4: Declaratie privind masurile de protectie a mediului pe care ofertantul le va aplica pe durata de indeplinire a contractului de lucrari
Cerinta 5: Lista cuprinzand subcontractatii, daca este cazul, ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti, precum si datele de recunoastere ale acestora (Formularul J din Sectiunea Formulare)
Certificarea sistemului de management al calitatii, pentru domeniul de activitate care face obiectul acestei proceduri Certificat ISO 9001 sau echivalent, (prezentat in copie) In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza
Certificarea sistemului de management de mediu, pentru domeniul de activitate care face obiectul acestei proceduri Certificat ISO 14001 sau echivalent, (prezentat in copie) In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei" (fara TVA) se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 80 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: P (n) = ( pret minim/ pret n) x 80. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile prevazute in formularul de oferta, preturi ofertate pentru executia integrala a lucrarilor, exclusiv TVA.
2.
durata de executie a lucrarilor
20%
Descriere: Punctajul pt fact de eval ?Durata de exec a lucr? se acorda astfel: a) pt cea mai mica durata de exec prez, se acorda punctaj max alocat acestui factor de eval, resp 20 pct; b) pt alta durata de exec decat cea prevaz la lit. a), dar nu mai mare decat cea prevaz in doc de atrib (24luni) se acorda punctaj astfel: p (n)=(durata min/durata(n) ) x 20. Prezentarea unei durate de executie a lucrarilor ce nu poate fi justificata, va conduce la declararea ofertei ca fiind inadmisibila.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Procesul de reofertare are ca obiect pretul total al ofertei(excl.TVA)2.Ofertantii care au depus oferte admisibile vor fi invitati simultan sa prezinte preturi noi.Invitatia si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem.Ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.Licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1.Numarul de runde: 1(una).Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1(una)zi.In vederea participarii la licitatia electronica op.ec.trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acest sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2012 12:00
Locul: UMP-MCPN, Corp Aula-Biblioteca Nationala, B-dul Unirii nr.22, etaj 5, cam. 503, sect. 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative. Punctajul total al ofertei este obtinut prin insumarea punctajului pentru factorul "pretul ofertei" (dupa faza finala de licitatie electronica) cu punctajul pentru factorul "durata de executie a lucrarilor". In cazul in care in urma aplicarii factorilor de evaluare se constata ca doua sau mai multe oferte au obtinut punctaje egale, autoritatea contractanta va proceda astfel: - in cazul in care preturile nu sunt egale, va fi desemnata castigatoare oferta cu pretul cel mai mic; - in cazul in care preturile sunt egale se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor. In cazul in care Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica sunt sustinute de un tert, atunci operatorul economic care a depus oferta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al tertului, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare si/sau tehnice si profesionale invocate, cu respectarea prevederilor art. 11^1, din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completand Angajamentul privind sustinerea financiara (formularul M din Sectiunea Formulare), respectiv Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala (formularul N din Sectiunea Formulare). Persoana (tertul) care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea de Management a Proiectului
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 22 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030833, Romania, Tel. +40 212228479, Fax: +40 212228479
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2012 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer