Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de constructie aferent proiect integrat privind: CANALIZAREA APELOR UZATE MENAJERE SI MODERNIZARE DRUMURI IN COMUNA BAISOARA


Anunt de participare numarul 91274/19.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BAISOARA (CONSILIUL LOCAL BAISOARA JUD. CLUJ)
Adresa postala: COM.BAISOARAJUD.CLUJ, Localitatea: Baisoara, Cod postal: 3361, Romania, Punct(e) de contact: MINODORA LUCA, Tel.333100, In atentia: Moteoc Domnica, Email: [email protected], Fax: 333100, 333650, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de constructie aferent proiect integrat privind: CANALIZAREA APELOR UZATEMENAJERE SI MODERNIZAREDRUMURIIN COMUNA BAISOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: loc. Baisoara, jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de constructie aferent proiect integrat privind: CANALIZAREA APELOR UZATEMENAJERE SI MODERNIZAREDRUMURIIN COMUNA BAISOARA
Lot nr. 1: Executie lucrari canalizarea apelor uzatemenajere in comuna Baisoara
Lot nr. 2: Executie lucrari modernizare drumuri in comuna Baisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari: Lot 1: Investitia este structurata in 8 obiecte dupa cum urmeaza: i.Obiectul 1-1 Amenajarea terenului la statia de epurare;ii.Obiectul 2-1 Bransament trifazic electric la statia de epurare;iii.Obiectul 2-2 Bransament electric la SP1-SP7;iv.Obiectul 4-1 Retele canalizare;iv.Obiectul 4-2Regularizarea vaii Ierii;vi. Obiectul 4-3 Statie de epurare;vii. Obiectul 4-4 Drumuri de acces spre statia de epurare;viii.Obiectul 4-5 Canal colector.
Lot 2: Obiectivul acestei investitii consta in reabilitarea a 1592m din traseul drumurilor (strezilor) din localitatea Baisoara, drumuri ce pornesc din DJ 107R si duc la scoala din localiate, la politie, la dispensarul medical veterinar si la statia de epurare a apelor uzate menajere, denumite in cadrul proiectuli tehnic Strada Politiei, Strada Scolii, Strada Dispensarului si Strada Statiei de Epurare. Strazile studiate au o lungime de 1592 m.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 857, 159RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot1:120000 lei;Lot2:25 000 lei;Garantia de buna executie: 10 %din valoarea contractului fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 12A Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Formular nr. 12B Declaratii privind eligibilitatea (neincadrare in art.180 din OUG34/2006)
Formular nr. 12C Declaratie privind indeplinirea obligatiilor (neincadrare in art.181din OUG34/2006)
Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. - original sau copie legalizataCertificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local ( pentru toate punctele de lucru)- original sau copie legalizata;Certificat de inregistrare eliberat de ORC- copieCertificat eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE)- in copie
Certificat constatator, complet, inclusiv lista actionarilor , emis de ORC-original sau copie legalizata;Pentru Persoane juridice /fizice straine: -Documente eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc.echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local- original sau copie legalizata- traducere legalizata in limba romana-Doc.care sa dovedeasca o forma de inreg. ca persoana juridica sau de inreg. / atestare /apartenenta d.p.d.v. profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- traducere legalizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul pe anii 2006, 2007, 2008 insotit de contul de profit si pierdere pentru anii 2006, 2007 si 2008, vizate de organele competente pentru fiecare ofertant, asociat
2.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani(2006, 2007, 2008 )-Formular 7
3.Scrisoare de bonitate care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca pentru executarea lucrarilor/serviciilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica in valoare de 2 000 000 lei
4.Identificarea financiaraFormular 8-pentru toate conturile, inclusiv Trezorerie (In cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: 1.Profitul net conform bilant contabil pentruanual 2006, 2007 si 2008 trebuie sa fie pozitiv pentru fiecare din grupul de asociati.2.Lichiditatea generala sa fie de minim 100% la 31.12.2008 pentru fiecare din grupul de asociati.3.Lotul 1: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.: 12 000 000 Lei.Lotul 2: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.: 2 500 000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Formular 142.Fisa/fise de informatii privind experienta similara - Formular 15 (In cazul unei asocieri, conditia se va indeplini in mod cumulativ. Ofertantul/aociatii va prezenta in acest sens - Formular 15 - Experienta similara si Formular 16 - Centralizator pentru experienta similara ).Se vor prezenta Copie a contractelor nominalizate ca experienta similara , copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrariisi Recomandare de la beneficiari-Formular 17- in original sau copie legalizata.3. Informatii privind resursele umane : Formularul 12D Declaratie privind informatiile de personal; Formularul 12E Centralizator privind informatiile de personal; Formularul 12F Declaratie privind personalul pentru contract( insotit de CV pentru personalul nominalizat-Formular 12G; declaratie de disponibilitate - Anexa la Formular 12G;Diplome, atestate, certificate in copie;
- Cartea de munca si/sau Contracte de munca vizate la ITM /de prestari servicii in copie)5. Acord de asociere Formularul 13B6.Completare Formular 13A - subcontractantii si specializarea acestora daca e cazul7. Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent, in copie conform cu originalul (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)8.Certificat SR EN ISO 14001 , sau echivalent in copie conform cu originalul( In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)9.Certificat OHSAS 18001, sau echivalent in copie conform cu originalul( In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)10. declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.(In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre liderul asocierii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ce priveste experienta similara: Lotul 1: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea, a minim 2 lucrari de constructie similare (retea de canalizare si/sau statie de epurare) cu cea care face obiectul prezentei proceduri de atribuire, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 6 000 000 lei;Lotul 2: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea, a minim 2 lucrari de constructie similare (reabilitare drumuri) cu cea care face obiectul prezentei proceduri de atribuire, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1450000 lei;In ce priveste personalul tehnic de specialitate: Lotul 1.- Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru lucrari de apa si canalizare- minim 5 ani experienta- Responsabil tehnic cu calitatea (CQ) pentru lucrari de apa si/sau canalizare - minim 5 ani experienta- Sef de santier- pentru lucrarile specifice contractului - minim 5 ani experienta- Personal calificat autorizat ANRE pentru lucrarile specifice contractului - minim 5 ani experienta- Responsabil cu protectia si securitatea muncii- minim 5 ani experientaLotul 2 .- Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru lucrari de drumuri - minim 5 ani experienta- Responsabil tehnic cu calitatea (CQ) pentru lucrari de drumuri- minim 5 ani experienta- Sef de santier - pentru lucrarile specifice contractului - minim 5 ani experienta- Responsabil cu protectia si securitatea muncii- minim 5 ani experienta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
65zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2009 12:00
Locul: Sediul Primariei Baisoara, Comuna Baisoara, nr.153, jud.Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate asista la deschiderea ofertelor conform art.33(2) HG 925/2006 , membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, observator APDRP, membrii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Proiectul este finantat din Programul National de Dezvoltare Rurala - Axa III Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale; Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593.865, Email: [email protected], Fax: 0264-593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Baisoara
Adresa postala: Comuna Baisoara, nr. 153, Localitatea: Baisoara, Cod postal: 407065, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2009 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer