Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Executie lucrari de constructie eferent proiect integrat privind: Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local din Comunele Manastireni, Rasca, Calatele precum si Alimentarea cu apa si Canalizare menajera inclusiv statie de epurare in comuna Calatel


Anunt de participare numarul 113234/22.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Microregiunea Vladeasa Huedin
Adresa postala:  str. Horea nr. 1, Localitatea:  Huedin, Cod postal:  405400, Romania, Punct(e) de contact:  Tripon Vasile, Tel. 0740459995, Email:  [email protected], Fax:  0264354066, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: Servicii de dezvoltare intercomunitara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Executie lucrari de constructie eferent proiect integrat privind: Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local din Comunele Manastireni, Rasca, Calatele precum si Alimentarea cu apa si Canalizare menajera inclusiv statie de epurare in comuna Calatele"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: -Actiunea.1: Comunele Manastireni, Rasca si Calatele, judetul Cluj
-Actiunea.2: Loc.Calata si Valeni, com.Calatele, jud. Cluj
-Actiunea.3: Localitatea Calata, com.Calatele, jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop executie lucrari publice pentru obiectivele de investitie: Actiunea 1: "Imbunatatirea retelei de drumuri in interes local din com.Manastireni, Rasca, Calatele, jud. Cluj", Actiunea 2: "Canalizare menajera si statie epurare in loc.Calata si Valeni, com.Calatele, jud. Cluj", Actiunea 3: "Alimentare cu apa a localitatii Calata, com.Calatele, jud.Cluj"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45221119-9-Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop executie lucrari publice pentru obiectivele de investitie: Actiunea 1: "Imbunatatirea retelei de drumuri in interes local din com.Manastireni, Rasca, Calatele, jud. Cluj", Actiunea 2: "Canalizare menajera si statie epurare in loc.Calata si Valeni, com.Calatele, jud. Cluj", Actiunea 3: "Alimentare cu apa a localitatii Calata, com.Calatele, jud.Cluj"
Valoarea estimata fara TVA: 19, 382, 692RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 200000 lei;Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala (FEADR)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind calit.de participant la procedura Form.10-in original;Decl."Certif.de particip.la licitatie cu oferta independenta", Formu.10A-in original;Decl.privind neincadrarea in preved.art.180 din OUG 34/2006 Form.11-in original;decl.privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 Formul.12-in original;Decl.privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 din OUG 34/2006 Form.12A-in original;Certif.de atestare fiscala privind plata oblig.catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.-in orig. sau in copie legaliz.;Certif.de atestare fiscala privind plata oblig.catre bugetul local(pentru toate punctele de lucru)-in orig.sau in copie legalizata;Certif.de inreg.eliberat de O.R.C-copie;Certif.constat.complet, inclusiv lista actio.emis de ORC-in orig.sau copie legaliz.;Atestat ANRE pentru exe.delucrari de instal.electrice.Pentru persoane jurid./fizice straine: Doc.elib. de autoritati ale tarii de origine(cert., caziere judici., alte doc.echiv)prin care sa dov.ca si-a indepl.oblig.de plata a impozit, taxelor si contrib.catre bugetul de stat si bugetul local-in orig.sau copie legali., trad.legaliz.in limba romana;Doc.care sa dov.o forma de inreg.ca pers.jurid.sau de inreg./atest.ori apart.d.p.d.v. prof.la org.legal constituite, in conf.cu preved.legale din tara in care ofertantul este rezident-traducere legaliz.in limba romana.Pentru pers.fizice romane: Autoriz.de funct., (copie legalizata), cu viza la zi
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul pe anii 2007, 2008 si 2009 insotit de contul de profit si pierdere, vizate si inregistrate de organele competente pentru fiecare ofertant, asociat-in copie
2.Solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala-Formularul 13A
3.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani(2007, 2008, 2009)-Formularul 13, -in original
4.Identificarea financiara-Formularul 14.-pentru toate conturile, inclusiv Trezorerie(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
5.Scrisoare de bonitate in valoare de 4 000 000 lei-in original sau copie legalizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: Rezultatul financiar net in anii 2007, 2008, 2009 sa fie pozitiv. Nota: In cazul in care la procedura participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind rezultatul financiar va fi indeplinita prin cumul.2.Lichiditate generala mai mare de 98 %pe anul 2009.3.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim: 38 500 000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-in origina;Exp.similara pt.fiecare act.in parte-Form.17;Centraliz.pt.exp.similara Form.18;Copie a contractelor nomin.ca exp.similara;Copie dupa p.v. de recep.la trminrea lucrarilor;Copie dupa p.v.de receptie finala-daca a expirat perioada de garan.acordata lucrarilor;Recom.de la beneficiari-Form.19-in original sau copie legalizata;Declara.privind pers.pentru contract-Form.20;Decl.privind inf.de personal-Form.21;Centraliz.privind inf. de personal-pt.fiecare actiune-Form.22;C.V.-uri pt.fiecare din speci.angajati in contract-Form.23 si o decl.semnata, (Anexa la Form.23);diplome, atestari, certif., in copie;copii dupa cartile de munca si/sau contractele de munca vizate de ITM/de prestari servicii ale pers.nominalizat;Informatii privind resurse tehnice-declaratii privind utilajele, inst.si echipamentele tehnice-Form.24;Acord de asociere-Form.8;Informatii privind subcontractantii-Form.25, daca este cazul;Certif.ISO 9001:2008 in copie legalizata(In cazul unei asociatii, vor fi prezentate atat de ofertant/liderul asociatiei cat si de asociat/asociati, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini);Certificat RS EN ISO 14001-in copie legalizata(In cazul unei asociatii, vor fi prezentate atat de ofertant/liderul asociatiei cat si de asociat/asociati, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini);Certificat OHSAS 180001-in copie legalizata(In cazul unei asociatii, vor fi prezentate atat de ofertant/liderul asociatiei cat si de asociat/asociati, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini);Certificat SA 8000:2008 pentru executie lucrari pentru domeniile de activitate care fac obiectul achizitiei-in copie legalizata;Declaratie privind respect.obligatiilor referitoare la conditii de munca si protectia muncii(depusa de liderul asocierii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exp.similara: Actiunea 1:1 contr.moderniz. drumuri val.12.000.000 lei;Actiunea 2:1 contr. canalizare menajera si statie epurare val.5.500.000 lei;Actiunea 3:1 contr.alimentare cu apa val.1.300.000 lei.Personal: Actiunea 1: Sef santier-ing.specialit.constructii rutiere, drumuri si poduri, vechime in specialitate de minim 5 ani;Resp tehnic cu executia(RTE)cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate;Responsabil cu calitate(CQ)cu exp.de minim 5 ani in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri;Resp.coordonator SSM - cu contract de munca cu exp. in domeniu minim 5 an; Nr. mediu de 25 de angajatiproprii la nivelulultimilor 3 ani. Actiunea 2 si Actiunea 3: Sef santier-studii sup. in specialit. constructii hidrotehnice sau contructii instalatii, vechime in domeniu de minim 5 ani; Resp. Tehnic cu Execitia(RTE)cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate;Responsabil cu (CQ) cu experienta de minim 3 ani in domeniul lucrari si retele de alimentare cu apa si canalizare; Resp tehnic cu sudura de otel si polietilena(certificat de atestare);minim 2 sudori autorizati in sudura otel si polietilena;Resp.coordonator SSM-cu contract de munca cu experienta in domeniu minim 5 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S167-255988 din 28.08.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2011 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI CALATELE, Comuna Calatele, nr.100, jud.Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate asista la deschiderea ofertelor conform art.33(2) HG 925/2006, membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, observator APDRP, membrii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru agricultura si Dezvoltare Rurala Proiectul este finantat din Programul National de Dezvoltare Rurala-Axa III-"Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale";Masura 322- Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Dorobantilor, Nr.2-4, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264-596110, Email:  [email protected], Fax:  0264-595844, Adresa internet (URL):  www.tribunalulcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Microregiunea Vladeasa Huedin
Adresa postala:  Str. Horia, Nr.1, ,Localitatea:  Huedin, Cod postal:  405400, Romania, Tel. 0264354066, Fax:  0264354066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2010 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer