Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de constructie pentru proiectul de investitii: Infiintare retea de apa si canalizare, asfaltare drumuri si conservarea mostenirii culturale in comuna Osesti, judetul Vaslui


Anunt de participare numarul 94489/17.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA OSESTI (PRIMARIA)
Adresa postala: SAT OSESTI COMUNA OSESTI JUDETUL VASLUI, Localitatea: Osesti, Cod postal: 737390, Romania, Punct(e) de contact: LEFTER GRIGORE, Tel.0235346317, Email: [email protected], Fax: 0235346319, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII PUBLICE LOCALE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de constructie pentru proiectul de investitii: Infiintare retea de apa si canalizare, asfaltare drumuri si conservarea mostenirii culturale in comuna Osesti, judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA OSESTI
JUDETUL VASLUI
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari va cuprinde : Lotul I Lucrari de constructii aferente obiectivului Modernizare strazi in localitatea Osesti, comuna Osesti, judetul Vaslui.Lotul II Lucrari de constructii aferente obiectivului Sistem de canalizare si statie de epurare ape uzate si alimentare cu apa in comuna Osesti, judetul Vaslui.
Lotul III Lucrari de constructii aferente obiectivului Imprejmuire si semnalizare monument istoric, sat Osesti, comuna Osesti, judetul Vaslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45212314-0-Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I Lucrari de constructii aferente obiectivului Modernizare strazi in localitatea Osesti, comuna Osesti, judetul Vaslui.Lotul II Lucrari de constructii aferente obiectivului Sistem de canalizare si statie de epurare ape uzate si alimentare cu apa in comuna Osesti, judetul Vaslui.Lotul III Lucrari de constructii aferente obiectivului Imprejmuire si semnalizare monument istoric, sat Osesti, comuna Osesti, judetul Vaslui.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 328, 043.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare : Lotul I 48.000 lei ; Lotul II 60.000 lei ; Lotul III 1.300 lei . Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati , asociatii , societati mixte , asociere legala .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu formularul 12B;
-Formularul nr. 12C - Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
-certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
-Certificatul de inregistrare si codul unic;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani este: minim 6.000.000 lei pentru Lotul I;minim 8.000.000 lei pentru Lotul II;minim 180.000 lei pentru Lotul III.-Formularul nr. 3 Informatii generale si Anexa 3A Identificarea financiara;
-ultimul bilant contabil al societatii de la 31 decembrie, vizat si inregistrat de catre organele competente;
-Scrisoare de bonitate din partea unei unitati bancare in original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LOTUL I . Formular 12E Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani : minim 1 contract de lucrari din care 1 contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare cu o val. de minim 2.500.000 lei si cu o lungime a drumului de cel putin 2, 9 km; formularul 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Personalul implicat: 1 coordonator de lucrari (sef de santier) cu specialitatea CFDP cu experienta in domeniu de minim 5 ani;1 responsabil de lucrare (sef punct de lucru) cu specialitatea CFDP cu experienta in domeniu de minim 5 ani;1 responsabil tehnic cu executia, cu experienta in domeniu de minim 2 ani;1 responsabil cu controlul tehnic de calitate, cu experienta in domeniu de minim 5 ani.
LOTUL II: Formular 12E Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: minim 1 lucrare de constructii similare (retea de alimentare cu apa, retea de canalizare, statie de epurare), din care 1 lucrare de constructii similare cu o valoare de minim 3.600.000 lei si cu o lungime a retelei de canalizare/alimentare cu apa de cel putin 7 km;formularul 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Personalul implicat: 1 coordonator lucrare, cu experienta in domeniu de minim 5 ani;1 inginer instalatii, cu experienta in domeniu de minim 5 ani;1 inginer hidrotehnist, experienta in domeniu de minim 5 ani;1 responsabil tehnic cu executia (RTE), cu experienta in domeniu de minim 5 ani;1 responsabil cu calitatea (CQ), cu experienta in domeniu de minim 5 ani.
LOTUL III: Formular 12E Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: minim 1 lucrare similara in domeniul monumentelor istorice;formularul 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Personalul implicat: 1 arheolog, cu minim 2 ani experienta in domeniul cercetarii de monumente istorice;1 responsabil tehnic cu executia, cu minim 2 ani experienta in in domeniul constructiilor pentru executie restaurare de monumente istorice, atestat MCCPN ;1 responsabil cu calitatea, cu minim 2 ani experienta in domeniu.
-ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARILOR
20%
Descriere:
3.
PERIOADA DE GARANTIE ACORDATA
29%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2010 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI OSESTI JUDETUL VASLUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Rprezentanti ai ofertantiolr sau persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropolos 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: Str, Anastasie Panu , nr. 25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232225907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul limita de depunere a contestatiilor este de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal- art. 256^2/OUG 34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA OSESTI JUDETUL VASLUI
Adresa postala: Comuna OSESTI , Judetul VASLUI, Localitatea: OSESTI, Cod postal: 737390, Romania, Tel.0235346317, Email: [email protected], Fax: 0235346319
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2010 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer