Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTIE PENTRU PROIECTUL INTEGRAT PENTRU DEZVOLTAREA COMUNEI ALMA PRIN INVESTITII IN INFRASTRUCTURA RURALA IN VEDEREA ASIGURARII CANALIZARII APELOR UZATE IN COMUNA ALMA SI REABILITAREA CAMINELOR CULTURALE DIN COMUNA ALMA
Anunt de participare numarul 91916/07.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ALMA (PRIMARIA COMUNEI ALMA)
Adresa postala: str. Mihai Eminescu, nr. 226, ALMA, judetul SIBIU, Localitatea: Alma, Cod postal: 557021, Romania, Punct(e) de contact: CATALINA CAMELIA THEIL, Tel.0269.25.75.45, Email: [email protected], Fax: 0269.25.75.35, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTIE PENTRU PROIECTUL INTEGRAT PENTRU DEZVOLTAREA COMUNEI ALMA PRIN INVESTITII IN INFRASTRUCTURA RURALA IN VEDEREA ASIGURARII CANALIZARII APELOR UZATE IN COMUNA ALMA SI REABILITAREA CAMINELOR CULTURALE DIN COMUNA ALMA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA ALMA-SATELE ALMA, SMIG SI GIACAS
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII PENTRU PROIECTUL INTEGRAT PENTRU DEZVOLTAREA COMUNEI ALMA PRIN INVESTITII IN INFRASTRUCTURA RURALA IN VEDEREA ASIGURARII CANALIZARII APELOR UZATE IN COMUNA ALMA SI REABILITAREA CAMINELOR CULTURALE DIN COMUNA ALMA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45317100-3-Lucrari de instalare electrica de echipament de pompare (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII PENTRU URMATOARELE:
- CONSTRUCTIE RETELE DE COLECTARE APE UZATE MENAJERE IN SATELE ALMA, SMIG SI GIACAS
- CONSTRUCTIE STATIE DE EPURARE
- REABILITARE CAMIN CULTURAL-SMIG
- REABILITARE CAMIN CULTURAL-GIACAS
- LUCRARI DE CONSTRUCTII PENTRU ORGANIZAREA SANTIERULUI
Valoarea estimata fara TVA: 8, 047, 085RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 24141 LEI PRIN OP.IN CONTUL NR.RO97TREZ5835006XXX000287 LA TREZ DUMBRAVENI, CF 16343277 SAU UN INSTRUMENT DE GARANTARE A UNEI SOCIETATI BANCARE ORI A UNEI SOCIETATI DE ASIGURARE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECTUL ESTE COFINANTAT DE UNIUNEA EUROPEANA SI GUVERNUL ROMANIEI PRIN FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA 2007-2013 , MASURA 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIEREA LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN OUG 34/2006 , CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELORSI TAXELOR CATRE STAT, CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR CATRE BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT DE STAT ELIBERAT DE D.G.F.P , CERTIFICAT PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR CATRE BUGETUL LOCAL, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, CERTIFICAT DE INREGISTRARE LA OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI ( ELIBERAT CU CEL MULT 30 ZILE INAINTEA DATEI LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI)ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA.
PENTRU PERSOANELE JURIDICE STRAINE, DOCUMENTELE EDIFICATOARE CARE SA DOVEDEASCA O FORMA DE INREGISTRARE CA PERSOANA JURIDICA SAU DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL LA ORGANISME LEGAL CONSTITUITE , IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE LEGALE DIN TARA IN CARE ESTE STABILIT OFERTANTUL REZIDENT , TRADUSE IN LIMBA ROMANA SI LEGALIZATE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTUL TERBUIE SA FIE FIRMA INREGISTRATA, SPECIALIZATA SI AUTORIZATA PENTRU EXECUTAREA UNOR ASTFEL DE LUCRARI DE CONSTRUCTII, BILANTURI CONTABILE AFERENTE ULTIMILOR 3 EXERCITII FINANCIARE, VIZATE SI INREGISTRATE DE ORGANELE COMPETENTE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
VALOAREA CIFREI DE AFACERI SA FIE MAI MARE DECAT VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI, MULTIPLICATA CU 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DOVADA EXPERIENTEI SIMILARE, LISTA A LUCRARILOR EXECUTATE IN ULTIMI 5 ANI, INSOTITA DE CERTIFICARI DE BUNA EXECUTIE PENTRU MINIM 2 LUCRARI
- DECLARATIE REFERITOARE LA EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE IN ULTIMII 3 ANI- INFORMATII REFERITOARE LA STUDIILE, PREGATIREA PROFESIONALA SI CALIFICAREA PERSONALULUI DE CONDUCERE PERCUM SI ALE PERSOANELOR RESPONSABILE-CV-URILE PERSONALULUI DE CONDUCERE SI ALE PERSONALULUI TEHNIC SPECIALIZAT
- DECLARATIE REFERITOARE LA UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE POATE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC
- DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT PE CARE OPERATORUL ECONOMIC ARE EVENTUAL INTENTIA SA O/LE SUBCONTRACTEZE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
-
Descriere: Componenta financiara
2.
criteriile enuntate in documentatia de atribuire a lucrarilor
-
Descriere: PRETUL OFERTEI 80%, TERMEN DE EXECUTIE 20%
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3052 / 18.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2010 13:00
Locul: SEDIUL PRIMARIE COMUNEI ALMA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR, REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, REPREZENTANT CRPDRP7 ALBA IN CALITATE DE OBSEVATOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECTUL ESTE COFINANTAT DE UNIUNEA EUROPEANA SI GUVERNUL ROMANIEI, PRIN FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA IN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL DE DEZVOLTARE RURALA 2007/2013, MASURA 322, ,RENOVAREA DEZVOLTAREA SATELOR, IMBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA PENTRU ECONOMIA SI POPULATIA RURALA SI PUNEREA IN VALOARE A MOSTENIRII RURALE" SI BUGETUL LOCAL
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ALBA IULIA SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR.I.C.BRATIANU NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR, STAVROPOLEUS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ORICE CONTESTATIE VA FI DEPUSAIN TERMEN DE 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI ALMA
Adresa postala: STR. MIHAI EMINESCU NR.226, Localitatea: ALMA, Cod postal: 557021, Romania, Tel.0269257845, Email: [email protected], Fax: 0269257535, Adresa internet (URL): www.primariaalma.eu
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2009 14:58