Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de constructie pentru Spatii de invatamant in Campusul Universitar Debarcader,Tg-Jiu,jud.Gorj


Anunt de participare numarul 73968/23.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Adresa postala: B-dulRepublicii nr 1, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210152, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Florescu, Tel.0253/211675, Email: [email protected], Fax: 0253215794, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de constructie pentru Spatii de invatamant in Campusul Universitar Debarcader, Tg-Jiu, jud.Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Complexul Studentesc Debarcader, str.Tineretului, nr.1, Tg-Jiu, jud.Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de lucrari de constructie a unui imobil cu 4 etaje pentru Spatii de invatamant in Campusul Universitar Debarcader, Tg-Jiu, jud.Gorj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214300-3 - Constructie de institutii de invatamant superior (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie de lucrari de constructie a unui imobil cu 4 etaje pentru Spatii de invatamant in Campusul Universitar Debarcader, Tg-Jiu, jud.Gorj, conform listelor de cantitati din caietul de sarcini si proiect nr.114/2008.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 582, 890RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie in cuantum de 135000 lei; garantie de buna executie de 10% din valoarea fara TVA a contractului ce se va incheia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din alocatii bugetare si venituri proprii; cu ordin de plata prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Decl.privind neincadrarea in prevederile art.181, Certificat constatator emis de ORC, Certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Bilant contabil la data de 30.06.2008 si declaratii privind solvabilitatea si lichiditatea , Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de min.12500000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara-incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a doua contracte de lucrari similare, cu o valoare egala cu valoarea estimata a contractului ce se va incheia, Contractele incheiate in baza carora a fost intocmita fisa cu experienta similara, Procele verbale la terminarea lucrarilor pentru contractele prezentate, Recomandari din partea altor beneficiari - min. doua vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii, Decl. privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Decl.privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, Lista cu resursele umane pe categorii de lucrari, Autorizatia responsabilului tehnic cu executia, Contracte de munca si CV-uri pentru responsabilul tehnic cu executia, pentru seful punctului de lucru si pentru responsabilul cu calitatea, Decl. privind utilajele, instalatiile si echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, Atestat legalizat pentru executia de instalatii electrice si instalatii de gaze naturale, Decl.privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti si Acordul de asociere - daca este cazul, Documente care sa ateste Standarde de Managementul asigurarii calitatii, protectiei mediului si al sanatatii si securitatii ocupationale conform standardelor in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
termen de executie
10%
Descriere:
3.
perioada de garantie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2009 10:00
Locul: Universitatea C-tin Brancusi , Directia Generala Administrativa, str.Unirii, nr.36, et1, Tg-Jiu, Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Datorita documentatiei de atribuire complexe si a proiectului tehnic existent Autoritatea contractanta pune la dispozitie gratuit oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens intreaga documentatie de atribuire si proiectul tehnic pe suport electronic sau pe suport hartie .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str.Nicolae Titulescu., Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al UNIVERSITATII CONSTANTIN BRINCUSI
Adresa postala: str.Unirii, nr.36, et.1., Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 1400, Romania, Tel.0253/223971, Fax: 0253/211675
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2009 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer