Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului ?PASAJ DENIVELAT SUPRATERAN PE B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU ?


Anunt de participare numarul 130331/15.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala:  STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240182, Romania, Punct(e) de contact:  LIVIU MIFTODE, Tel. 0250731016 int.130, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0250731843, Adresa internet (URL):  www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului ?PASAJDENIVELAT SUPRATERAN PE B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: RAMNICU VALCEA
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea unor lucrari pentru pasaj suprateran pentru fluidizarea traficului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de instalatii electrice, lucrari de constructii de poduri si pasaje.
Valoarea estimata fara TVA: 28, 743, 775RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 570.000 lei, garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local minim 2%, Buget de stat 17, 65%, Buget FEDR 80, 35%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 conf. OUG 34/2006, D.G.F.P. ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statului (original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul ?), . D.E.F. ? taxe si impozite catre bugetul local (original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul ?), Cazier fiscal (original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul ?, Certificat de atestare a dreptului de executie a lucrarilor de constructii in zona cailor ferate, emis de A.F.E.R, conform Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 2.068/2004m Statutul societatii sau actul constitutiv, Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, bilantul contabil al firmei la data de 31.12.2009 si 31.12.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010 ) ? 54.000.000 lei fara TVA;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract similar de executie pasaj, pasarele, poduri rutiere peste calea ferata, in valoare de 26.538.083 lei fara TVA.Un contract similar de executie instaletii aferente cailor ferate, in valoare de 72.885 lei fara TVAUn contract similar de lucrari instalatii- retele electrice si iluminat public, in valoare de 1.204.070 lei fara TVA.Un contract similar de lucrari instalatii- retele gaze, in valoare de 173.128 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S39-063692 din 25.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.01.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2011 11:00
Locul: Rm Valcea, str. G-ral Praporgescu, Nr, 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia este publicata pe SEAP.PROIECTUL TEHNICse afla pe suport electonic si se va ridica de la sediul autoritatii contractante- Rm. Valcea, Str. G-ral Praporgescu, Nr. 14, deoarece din motive tehnice nu se poate incarca inSEAP.In acest caz, toti operatorii economici interesati sa participe la licitatie, vor transmite o adresa in atentia Serviciului Achizitii Publice prin care solicita Proiectul Tehnic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021104641, Fax:  021104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in cond, prezent OUG 34/2006, despre un act al autorita. contractante considerata nelegal, conf. preved. art. 256^2, alin 1 lit a
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala:  Primaria mun. Rm. Valcea, str.G-ral. Praporgescu, nr.14, loc. Rm. Valcea, Localitatea:  Rm Valcea, Cod postal:  240595, Romania, Tel. 0250731016, Fax:  0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2011 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer