Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului"POD PESTE RAUL OLANESTI IN PRELUNGIRE STRADA CAROL I INCLUSIV LEGATURILE CU CALEA LUI TRAIAN SI STRADA MORILOR?


Anunt de participare numarul 110597/01.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala:  STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240182, Romania, Punct(e) de contact:  LIVIU MIFTODE, Tel. 0250731016 int.130, In atentia:  IONEL SACEANU, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0250731843, Adresa internet (URL):  www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului"POD PESTE RAUL OLANESTI IN PRELUNGIRE STRADA CAROL I INCLUSIV LEGATURILE CU CALEA LUI TRAIAN SI STRADA MORILOR?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Rm Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului"POD PESTE RAUL OLANESTI IN PRELUNGIRE STRADA CAROL I INCLUSIV LEGATURILE CU CALEA LUI TRAIAN SI STRADA MORILOR?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului"POD PESTE RAUL OLANESTI IN PRELUNGIRE STRADA CAROL I INCLUSIV LEGATURILE CU CALEA LUI TRAIAN SI STRADA MORILOR?in conformitate cu Proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, liste de cantitati.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 190, 249RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucrari suplimentare conform art.122 lit.i din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 183804.00 lei ;garant. de buna executie 10%din val.contract fara tva.IMM beneficiaza de reducere cu 50% conform Legii 346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local 2%, Buget de stat17.65%, Buget FEDR 80.35%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractareaconf.art.44 si art 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.IMM(daca este cazul), Decl.privind eligib.Art.180 din OUG 34/20006ACTUALIZATA, Decl.privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/20006ACTUALIZATA, Formulare tip cu valab.la data licitatiei emise de DGFPS si DITL, Cazier fiscal.In cazul ofertantilor(persoane fizice sau juridice)straine, se vor prezenta doc.edificatoare care sa dovedeasca, in conf.cu prev.legale din tara in care ofertantul este rezident, ca acesta nu a savarsit fapte sanctionate de prevederile legale fiscale, financiare, vamale ori care privesc disciplina fiscala, incl.ca nu sunt inactive fiscal.Cert.de atestare prof.pentru executie lucrari de drumuri, poduri si constructii
Persoane fizice si juridice romane.Ofer.va prezenta cert.de atestare prof.in orig.sau copie leg.la notariat, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat ANREpentru executie lucrari de retele electrice, iluminat public.In cazul ofertelor comune, certificatul de atestare profesionala si certificat ANRE, se va prezentadoar de unul din membrii asocierii care prezinta oferta.
Persoane fizice/juridicestraine-se vor prezenta doc.edif., in conf.cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezitent. Documentele depuse de persoanele juridice straine se vor prezenta in original/sau copie legalizata insotite de traduceri autorizate in limba romana
Certificat constatator din care sa reiasa CAEN 4211 lUCRARI DE CONSTRUCTII A DRUMURILOR SI AUTOSTRAZILOR
CAEN 4213 CONSTRUCTIA DE PODURI SI TUNELURI
Certificat unic de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil:
- pentru persoane juridice romane-bilantul contabil al firmei la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 ( in copie ) vizate si inregistrate de organele in drept
- pentru persoanele juridice straine-bilantul contabil sau situatii financiare echivalente la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 (copie+traducere in limba romana de catre traducator autorizat, cu apostila)vizate si inregistrate la organele in drept din tara respectiva.
Cerinte obligatorii
a)Completarea Formularului nr.8 Informatii Generale
b) cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007.2008.2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Niveluri specifice minime-cifra medie :16.300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
1.O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani.
2.Experienta similara
3.Se va prezenta declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
4.Formular nr.11.1-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(art.188/OUG)
alte certificate
pers.juridice romane:
-certificat SR EN ISO 9001:2001 (reactualizat) sau echivalent in copie conform cu originalul, pe categoria de lucrari de drumuri si poduri, valabil la data deschiderii ofertelor.
-certificat SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent in copie conform cu originalul, pe categorie de lucrari de drumuri si poduri, valabil la data deschiderii ofertelor.
- CERTIFICAT SR OHSAS 18001:2008 sau echivalent in copie conform cu originalul, pe categoria de lucrari de drumuri si poduri, valabilla data deschiderii ofertelor.
persoanele juridice straine-pot prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniuni Europene pentru categoria de lucrari drumuri si poduri, valabile la data depunerii ofertelor (copie conform cu originalul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Un contract similar de executie pod, pasaj(respectiv, executie/lucrari de reabilitare/consolidare pod, pasaj)in valoare de 5.000.000 lei fara TVA.-Un contract similar de executie sistem rutier, in valoare de 2.800.000 lei fara TVA-un contract similar de executie iluminat public in valoare de 300.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de plata a facturilor
20%
Descriere: conform documentatiei de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Rm.Valcea, str.Gral Praporgescu nr.14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013 Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana , Sub-domeniul ?Poli de dezvoltare urbana?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire este postata pe SEAP , operatorii economici avand accesul direct si nerestrictionat la intreaga documentatie de atribuire In perioada cuprinsa intre data publicarii anuntului de participare si data deschiderii ofertelor, agentii economici interesati vor urmarii periodic in SEAP anuntul pentru a se informa in eventualitatea transmiterii de catre autoritatea contractata a unor completari sau clarificari la documentatia de atribuire.Modalitatea de comunicare-fax !
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI- Sectia contencios administrativ
Adresa postala:  str. Victoriei nr. 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248624940, Fax:  0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala:  str.G-ral. Praporgescu, Localitatea:  Rm. Valcea, Cod postal:  240595, Romania, Tel. 0250731016, Fax:  0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2010 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer