Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de constructii pentru obiectivul " Centrul de ingrijire pentru copii cu tulburari in dezvoltarea psihomotorie " Cladire D+P+2Etaje


Anunt de participare numarul 76139/23.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE TITAN DR.CONSTANTIN GORGOS
Adresa postala: BD.NICOLAE GRIGORESCU NR.41, SECTOR 3 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030442, Romania, Punct(e) de contact: MIRELA CISMARU, Tel.3412031/3412032/3412033, Email: [email protected], Fax: 3412035, Adresa internet (URL): www.cgorgos.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de lege
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de constructii pentru obiectivul " Centrul de ingrijire pentru copii cu tulburari in dezvoltarea psihomotorie " Cladire D+P+2Etaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, B-dul. Pictor nicolae Grigorescu nr. 41, sector 3 , curtea spitalului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de constructii pentru obiectivul " Centrul de ingrijire pentru copii cu tulburari in dezvoltarea psihomotorie " Cladire D+P+2Etaje
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari de constructii pentru obiectivul " Centrul de ingrijire pentru copii cu tulburari in dezvoltarea psihomotorie " Cladire D+P+2Etaje - in conformitate cu prevederile caietului de sarcini din DA
Valoarea estimata fara TVA: 11, 879, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in val.de 178190lei scris. garant. bancara, si garantia de buna executie 10% din val. contr.constituita prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare externa si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 b). Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantii vor respecta regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii. Dovada privind indeplinirea obligatiilor: Certificat privind impozitele si taxele locale - in termen de valabilitate la data depunerii ofertelorCertificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice - in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor- Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului sau orice alt act echivalent emis in tara de origine a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la data de 31.12.2008
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani realizatatrebuie sa fie mai mare decat 12000000 lei- lichid gen egala sau mai mare de 100, solv patrim egala sau mai mare de 30
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor realizate in ultimii 5 ani-Se vor prezenta fise distincte de experienta similara pentru contractele de lucrari de constructii, insotite de recomandari din partea benefiaciarilor respectivi, precum si copiile dupa contractele de lucrari si proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor.-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (se anexeaza CV-uri, diplome, atestate) pentru personalul de conducere si pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului
Of treb sa dispuna de : - un respons teh cu exec lucrar conf doc atrib- un respons teh cu calit atestat in dom lucrar conf doc atrib.- sa aiba ISO 9001 :2000 sau echivalent ISO 14001:2004 sau echivalent, Sistem management pentru sanatate si securitate ocupationala SREN ISO 18001:2004 sau echivalentsi SA 8000:2001 sau echivalentofertantul a derulat cel putin 1 contract de lucrari de constructii cu o valoare insumata de cel putin 8500000 lei .- programul calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
vor participa ofertantii care in urma evaluarii initiale integrale a ofertelor au oferte admisibile
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2009 12:00
Locul: B-dul. Pictor. Nicolae Grigorescu nr. 41 , sector 3 , sala moreno
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI, OBSERVATORII UCVAP, IMPUTERNICITII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice documentatia de atribuire nu poate fi atasata electronic prin urmare autoritatea contractanta o pune la dispozitie pe format CD - gratuit - la sediul situat in B-dul. Nicolae Grigorescu nr. 41 , sector 3 Bucuresti, secretariat etaj II , intre orele 09.00 - 15.00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos Oltenitei nr. 107 -111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Spitalului de Psihiatrie Titan " Dr. Constantin Gorgos "
Adresa postala: B-dul. Pict. Nicolae Grigorescu nr. 41, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030442, Romania, Tel.0213412031, Email: [email protected], Fax: 0213412035, Adresa internet (URL): www.cgorgos.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2009 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer