Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de constructii pentru obiectivul Centru de ingrijire copii cu tulburari in dezvoltarea psihomotorie , Cladire D+P+2etaje


Anunt de participare numarul 89772/28.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE TITAN DR.CONSTANTIN GORGOS
Adresa postala: BD.NICOLAE GRIGORESCU NR.41, SECTOR 3 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030442, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Necula, Tel.0213412031, Email: [email protected], Fax: 0213412035, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de constructii pentru obiectivul Centru de ingrijire copii cu tulburari in dezvoltarea psihomotorie , Cladire D+P+2etaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Buc, Bd. Pict. N. Grigorescu nr. 41, sector 3, curtea spitalului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de constructii pentru obiectivul Centru de ingrijire copii cu tulburari in dezvoltarea psihomotorie , Cladire D+P+2etaje
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati de lucrari - conform listei de cantitati din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 10, 089, 812RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare100.000 RON prin scrisoare de garantiegarantie buna executie5% din val. contractului - prin scrisoare de garantie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare externa + bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare , asociereconf art 44 - 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- decl. privind eligibilitatea conf. art 180 din OUG34/2006
- decl. privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006
- decl. privind respectarea cond. de securitate si sanatate in munca- certif. privind impozitele si taxele locale in term de valab. (orig. sau copie legal.)
- certif. de atestare fiscala elib de DGFP ( orig. sau copie legal. )
- certif. inreg. fiscala ( copie legal.)- certif. emis de Of. Reg Com. (original sau copie legalizata ) ; persoanele juridice/fizice straine vor dep. orice doc. echivalent din tara de origine .Nueste permisa completarea ulterioara a documentelor solicitate.
Lipsa unuia dintre documente enuntate anterior, atrage dupa sine descalificarea operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant pozitiv la data de 31.12.2008- vizat de org. competente ( orig. sau copie legalizata)Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 20.000.000 lei;Nueste permisa completarea ulterioara a documentelor solicitate.
Lipsa unuia dintre documente enuntate anterior, atrage dupa sine descalificarea operatorului economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Decl. privind calitatea de participant la procedura ; - lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani; -decl. privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice , - decl. privind efectivul mediu anual angajat si al cadrelor de conducere - vezi DA ;
- Ofertantul trebuie sa dispuna de - 1 resp. tehnic cu executia lucrarilor, 1 resp. tehnic cu calitatea atesta in dom. lucrarilor;
-spec. in dom. calitatii, 1 manag. al sistemelor de magement al calitatii, 1 manager al sistem. de management de mediu. Sa aiba ISO9001:2001, ISO 14001:2005; OHSAS18001:2008, - ofertantul sa fie atestat sa execute lucr. de inst electrice. conf. leg. 13/2007; - ofertantul sa faca dovada ca soc este atestata sa execute lucr. de inst. pt. incendii conf. Leg. 307/2006, ;
- sa faca dovada ca soc este atestata sa execute lucrari de inst. pt. efractie conf. Leg. 333/2003: Programul calitatiiNueste permisa completarea ulterioara a documentelor solicitate.
Lipsa unuia dintre documente enuntate anterior, atrage dupa sine descalificarea operatorului economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
65%
65
Descriere: Componenta financiara
2.
propunerea tehnica
35%
35
Descriere: conform formulei din DA
Punctaj maxim componenta tehnica: 35
Pondere componenta tehnica: 35 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Solicitari de clarificari din partea OE pana la data de 06, 11, 2009 ora 09, 00Raspunsul AC la clarificari pana la data de 09, 11, 2009 ora 15, 00Procedura - licitatie deschisa on-line si se va desfasura conf. prevederilor OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare, HG 925/2006 cu modif. si completarile ulterioare, HG 1660/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel sectia contencios administrativ
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107 - 111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Psihiatrie Titan " Dr. Constantin Gorgos " - serv juridic
Adresa postala: Bdul. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 41, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030442, Romania, Tel.0213412031, Email: [email protected], Fax: 0213412035
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2009 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer