Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de constructii si instalatii (exclusiv ERTMS, GSM-R, Centralizarea electronica) pe sectiunea 2: COSLARIU - SIGHISOARA, tronsonul Sighisoara - Atel, parte a proiectului de ?Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov - Simeria, componenta a


Anunt de participare (utilitati) numarul 129786/03.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Preda, Tel. 021/315.85.49, Email:  [email protected], Fax:  021/319.24.32, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executie lucrari de constructii si instalatii (exclusiv ERTMS, GSM-R, Centralizarea electronica) pe sectiunea 2: COSLARIU -SIGHISOARA, tronsonul Sighisoara - Atel, parte a proiectului de ?Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov - Simeria, componenta a Coridorului IV Pan European, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Locul principal de executare: Tronsonul CFR: Sighisoara -Atel
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul care face obiectul prezentei licitatii cuprinde lucrari de reabilitare/modernizare a infrastructurii feroviare, care sa asigure viteze maxime de cel putin 160 km/h pentru trenurile de calatori si 120 km/h pentru cele de marfa, lucrari executate pe linie dubla, in conditiile asigurarii derularii circulatiei feroviare in zona lucrarilor pe intreaga perioada a executiei acestora, cuprinzand urmatoarele domenii de specialitate: 1. infrastructura si suprastructura linii de cale ferata km 299+399 - km 327+625, lungime sectiune 28, 226 km: - variante traseu cale ferata dubla ? 8, 982 km- lucrari de consolidare terasamente ? 2.318 m- lucrari de protectii albie si terasamente ? 411 m- poduri ? 15 poduri noi- podete ? 24 podete noi- lucrari pasaje denivelate proiectate ? 3 pasaje superioare- lucrari de tuneluri ? 2 tuneluri cu lungimea de 1.370 m
- lucrari de protectia mediului ? panouri fonoabsorbante 1.409 m2. electrificare si energoalimentare (inclusiv reabilitarea/modernizarea unei substatii de tractiune electrica);3. telecomunicatii feroviare (exclusiv GSM-R);4. lucrari de constructii civile (reabilitare cladiri si spatii aferente instalatiilor tehnologice si publicului calator, peroane, copertine, amenajari pentru persoanele cu dizabilitati).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
45221112-0-Lucrari de constructii de poduri feroviare (Rev.2)
45221242-0-Lucrari de constructii de tuneluri feroviare (Rev.2)
45314000-1-Instalare de echipament de telecomunicatii (Rev.2)
45315300-1-Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul de activitate aferent obiectului contractului este: 1) infrastructura si suprastructura linii de cale ferata(inclusiv lucrari de arta, poduri, podete)2) tuneluri3) instalatii de electrificare si energoalimentare,
4) telecomunicatii feroviare
5) Lucrari de constructii civile
Valoarea estimata fara TVA: 1, 095, 695, 887RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
46 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 21.000.000 Lei sau 4.930.734 EuroGarantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contributie nerambursabila de la Comisia Europeana si Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificatul propriu de cazier judiciar valabil (dovada neincadrarii la art 180 din OUG nr.34/2006 Formular A)- declaratia de neincadrare la art 181 din OUG nr.34/2006 Formular B1- declaratia de neincadrare la art 69 indice 1 din OUG nr.34/2006 Formular B2- certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta Formular B3- Certificatul de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului sau echivalentpt. ofertanti straini- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pt.ofertantii romani
- Certificat constatator ptr. ofertantii straini in vederea confirmarii formei de inregistrare si a obiectului de actv. coresp. legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit emis de registru comertului- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetele componente ale bugetului general consolidat- dovada privind IMM, daca e cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilanturile contabile din anii 2008, 2009, 2010 - informatii generale ? formular G- media cifra de afaceri globale trebuie sa fie de min. 2.150.000.000 lei pe ultimii trei ani
- declaratii bancare din care sa rezulte ca are resurse financiare/acces la facilitati de creditare in valoare de min. 136.000.000 Lei / 31.932.578 Euro, pentru o perioada de min. 6 luni, alocata pentru aceste lucrari
- lichiditatea generala pentru anul 2010 trebuie sa fie de minim 100%- angajament de sustinere economica si financiara, daca e cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte min privind resursele umane: 1.Manager general proiect-minim 12 ani exp.gen si min.7 ani exp.spec.;2.Manager adjunct proiect (tehnic) minim 10 ani exp.gen si min.5 ani exp.spec; 3.Expert responsabil cu infrastructura si suprastructura caii, 4.Expert in lucrari de arta (poduri, podete, tuneluri);5.Expert in lucrari de energoalimentare/linie de contact, 6.Expert in lucrari de telecomunicatii feroviare, 7.Expert pentru planificarea traficului si inchideri de linii, 8.Expert responsabil cu asigurarea calitatii;9.Sef de Santier;10.Expert topograf;11.Expert in planificarea, programarea si monitorizarea evolutiei lucrarilor. Pt.expertii de la poz.3-11 min.8 ani exp.gen si 1 ctr.exp.spec. 12.Responsabil pentru probleme de securitate si sanatate in munca;13.Responsabil Apararea impotriva incendiilor; pt. expertii de la poz.12-13 min.4 ani exp.gen.
Dotare tehnica: declaratie - angajament si o lista a principalelor masini/utilaje/echipamente propuse si disponibile pentru implementarea contractului;
-Cerinte min.oblig. referitoare la asigurarea a calitatii ISO 9001:2008-Cerinte min.oblig. privind respectarea leg. sanatatii si securitatii ocupationale - OHSAS 18001:2008 sau echivalent
-Cerinta min.oblig. referitoare la certificarea sist. de management de mediu ISO 14001:2004
-Declaratia cu subcontractantii
Angajament de sustinere tehnica si/sau profesionala, daca e cazul.
Cerintele privind experienta similara se gasesc la sectiunea VI.3) Alte informatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
18 / 1 / 832 / 31.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2011 12:00
Locul: Str. Dinicu Golescu, nr. 38 Palat CFR, etj 3, cam 36, Bucuresti Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor care vor prezenta copii dupa BI/CI/pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Transport
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea exp.similare in contracte de lucrari de reabilitare/modernizare/ constructie noua a infrastructurii ferov.- cerinta minima obligatorie o lista a contractelor finalizate in ultimii 7 ani pentru care nr max. de ctr. si val. cumulata min. a lucrarilor pt. fiecare specialitate sa fi fost: 1.Infra si suprastructura linii de CF 3 ctr/550.814.000 lei; 2.Tuneluri 2ctr/161.149.000 lei;3.Electrificare si energoalimentare-3ctr/ 57.935.000 lei;4.Telecomunicatii ferov.(fara GSM-R)2ctr/11.786.000 lei;4.Lucrari de constructii civile-4 ctr/55.492.000 lei.Pt.specialitatile 1, 3 si 4 de mai sus, cel putin unul dintre contracte sa fi fost executat in urmatoarele conditii: pentru reabilitare/modernizare sa fi fost ridicata viteza de circulatie a trenurilor, sau sa se fi asigurat viteza maxima de cel putin 160km/h, in urma derularii contractului si lucrarile sa fi fost executate fara intreruperea totala a traficului feroviar pe durata executiei lucrarilor iar pentru constructie noua sa se asigure viteze maxime de cel putin 160 km/h.Experienta similara a coordonatorului general: 1 ctr de lucrari dereabilitare/ modernizare/constuctie noua a infrastr.ferov. care va fi identificat ca ?referinta principala? si care va trebui sa intruneasca, in mod cumulativ, urmatoarele conditii minime obligatorii: (i)viteza maxima de circulatie sa fi fost ridicata in urma derularii contractului de lucrari si lucrarile sa fi fost executate fara intreruperea totala a traficului feroviar pe durata executiei lucrarilor;(ii)sa fi cuprins in cadrul contractului cel putin specialitatile de la pozitiile 1 si 3 de mai sus; iii)contractul sa fi fost finalizat in ultimii 7 ani.-Se vor depune contracte, certificate, PV la terminarea lucrarilor.Documentatia tehnico-economica (inclusiv memoriul tehnic genaral) este postata pe site-ul http: //cfrsa.infofer.ro/images/doclic/ - Tronson Sighisoara Atel ? lucrari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF ?CFR? SA - Directia Asistenta Juridica si Resurse Umane
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, (Palatul CFR), Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.315.11.17, Fax:  021.315.11.17, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2011 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer