Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de constructii si instalatii pentru proiectul "Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta ? Dr. Fogolyan Kristo;f ? - Sf. Gheorghe"


Anunt de participare numarul 147443/23.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: MOCSARY-GONDOS Zoltan, Tel. +40 267311190, Email: [email protected], Fax: +40 267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de constructii si instalatii pentru proiectul "Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta ? Dr. Fogolyan Kristo;f ? - Sf. Gheorghe"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Judetean de Urgenta ? Dr. Fogolyan Kristo;f ? - mun. Sf. Gheorghe, jud. Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de constructii si instalatii pentru proiectul "Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta ? Dr. Fogolyan Kristo;f ? - Sf. Gheorghe"Valoarea estimata a contractului de 43.978.160, 66 lei include si suma de 1.404.917, 04 lei reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute, in procent de 3, 3% din valoarea estimata a contractului fara cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari de constructii si instalatii pentru proiectul "Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta ?Dr. Fogolyan Kristo;f? - Sf. Gheorghe". Valoarea estimata a contractului 43.978.160, 66 lei include si suma de 1.404.917, 04 lei fara TVA reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute.
Valoarea estimata fara TVA: 43, 978, 160.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 851.000 lei. Garantia de participare poate fi eliberata si in alta moneda. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR anterior cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: (1) instrument/scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea formulare (Formularul nr. 25); (2) documente eliberat in conditiile legii de catre o societatea de asigurari (Formularul nr. 25A/25B); 3) virament in contul autoritati contractante nr. RO39TREZ2565006XXX000168, cod fiscal 4201988, deschis la Trez. Sf.Georghe, jud Covasna ; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul in care ofertantul depune o contestatie ce se respinge de CNSC, din garantia de participare aferenta ofertantului in cauza se va retine suma prevazuta la art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in forma si valoarea solicitata vor fi respinse. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Garantia de buna executie a contractului se constituie prin oricare din metodele prevazute la art. 89 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de scrisoare de garantie bancara de buna executie: trebuie prezentata in ORIGINAL, trebuie sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatia de atribuire si sa contina parafa vizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala; Buget de stat; Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Declaratie privind eligibilitatea;
Se solicita:
- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;.
- Prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic si al administratorului/directorului general, in termen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentate in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/in original/copie legalizata;
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Se solicita:
- Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine) ? original sau copie ?conform cu originalul?;
- Prezentarea Certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) ? original sau copie ?conform cu originalul?;
Nota: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 ali. (4) din HG nr, 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul 509/2011.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directe de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original sau copie "conform cu originalul", insotite de traducere autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depune a ofertelor.Cerinta 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Se solicita:
- Prezentarea Formularul nr. 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010;
Se solicita:
- Prezentarea Formularul nr. 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
Se solicita:
- Prezentarea Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele:
Tamas Sandor, Henning Laszlo; Janos, Nagy Iosif, Kovacs Odon, Varga Zoltan, Ferencz Ludovic, Vass Stefan, Sztakics Istvan Attila, Domokos Reka, Mocsary-Gondos Zoltan, Marton Laszlo;, Kiraly Sandor, Demeter Pal, Szabo; Agoston, Csog Éva, Barcsa Arpad, Orosz Andrea, Szabo; Ferenc, Veres Janos, Kozma Karolina Rozalia, Plugor Tamas Tibor, Biro; Do;nat, Riti Oliver Raul, Baki Janos, Kovacs Elisabeta, Marincea Gabriela Liliana, Szebeni Ioan, Simon Erzsebet, Szasz Jeno, Incze Gyula, Bagossy Csaba, Antal Eniko, Teleki Csaba-Attila. Consilierii locali responsabili cu aprobarea bugetului aferent finantarii contractului: Ambrus Jo;zsef, Bagoly Miklo;s-Levente, Bedo Zoltan, Benedek Erika, Bodo; Lajos, Calinic Sabin, Cziprian-Kovacs Lorand, Demeter Laszlo, Dezso Csongor Attila, Dimeny Gyorgy, Fekete Carol, Gaj Nandor, Goga Octavian, Grüman Ro;bert-Csongor, Keresztely Irma, Klarik Attila, Kulcsar-Terza Jo;zsef Gyorgy, Moroianu Ioan, Orban Miklo;s, Petho Istvan, Radu Iosif, Szakacs Zoltan, Szocs-Tusa Gabriella Timea, Tatar Marta Éva, Tompa Gyorgy, To;th Zoltan, To;th-Birtan Csaba, Vancza Tibor Istvan. Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru persoanele rezidente: [1] Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe Langa Tribunalul teritorial (prin care se va dovedi ca are ca activitate domeniul ce face obiectul contractului din prezenta documentatie). (original sau copie legalizata sau copie conforma cu originalul). In cazul prezentarii in copie conforma cu originalul se va prezenta pentru conformitate originalul sau copia legalizata inainte de transmiterea comunicari privind rezultatul proceduri, la solicitarea autoritati contractante.[2] Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru persoanele nerezidente: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.NOTA: Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente ? copie ?conform cu originalul?.
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Cerinta nr. 2Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie in valoare de minim 84.000.000, 00 lei.
- Prezentarea Formularului nr. 6 ? Informatii generale;
Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow-ul (fluxul de numerar) de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni, in valoare de 5.800.000 lei
Cerinta nr. 4Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta bilanturile contabile insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, sau documentele echivalente.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta ultimele 3 bilanturi contabile anuale, anexele la acestea, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz sau alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie "conform cu originalul", insotite detraduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Prezentarea Formularului nr. 6 ? Informatii generale;Valorile vor fi exprimate in lei, utilizandu-se cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Prezentarea Formularului nr. 61 ? Scrisoare de recomandareNote 1): Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.2) Daca un grup de operatori economicidepune o oferta comuna, cerinta poate fi indeplinita si de catre un singur membru al asocierii in numele asocierii.Prezentarea Formularului nr. 62 ? Declaratie privind asigurarileExecutantul are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente (actualizate).In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similara
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani
Cerinta nr. 2Informatii privind experienta similara
Ofertantul are obligatia de a face dovada executarii in ultimii cinci ani, de lucrari similare cu cele ofertate, cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 42.000.000, 00 lei, exclusiv TVA. Lucrarile prezentate ca dovada a experientei similare vor avea ca obiect lucrari similare cu cele care vor face obiectul contractului, respectiv:
- Lucrari de consolidare/rezistenta;
- Lucrari de arhitectura;
- Lucrari de instalatii electrice;
- Lucrari de instalatii sanitare, termoventilatii.Pentru lucrarile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta: - certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre
clientul beneficiar, din care sa rezulte informatii privind: denumirea lucrarii, categoriile de lucrari executate pe parcursul derularii contractului, valoarea, perioada de executie, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca lucrarile au fost duse la bun sfarsit.
Prin lucrari duse la bun sfarsit se intelege: - lucrari receptionate partial;
- lucrari receptionate la sfarsitul executarii (sfarsitul executarii nu presupune expirarea perioadei de garantie). Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata /autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr. 3Informatii privind capacitatea profesionalaSe vor prezenta:
- Formularul nr. 10 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului anagajat si al cadrelor de conducere;
- Formularul nr. 11 ? Lista personalului cheie propus pentru realizarea contractului;
- Formularul nr. 12 ? Angajamentul ofertantului
Continuare Cerinta nr. 3Personalul propus pentru derularea contractului: 1. Expert cheie 1 ? Coordonator de echipa;
- Studii superioare;
- Experienta generala de minim 5 ani in domeniul studiilor;
- Experienta specifica in calitate de Coordonator (Lider) de echipa/Sef de proiect/Manager de proiect/Director de proiect;
- Experienta specifica in participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.2. Expert cheie 2 ? Sef santier;
- Studii superioare;
- Experienta generala de minim 5 ani in domeniul studiilor;
- Experienta specifica de minim 3 ani intr-o pozitie similara;3. Expert cheie 3 ? Inginer consolidare structuri;
- Studii superioare;
- Experienta generala de minim 5 ani in domeniul studiilor;
- Experienta specifica de minim 3 ani intr-o pozitie similara;4. Expert cheie 4 ? Inginer lucrari instalatii;
- Studii superioare;
- Experienta generala de minim 5 ani in domeniul studiilor;
- Experienta specifica de minim 3 ani intr-o pozitie similara;5. Expert cheie 5 ? Responsabil tehnic cu executia;
- Atestat de catre M.D.R.T. conform Legii nr. 10/1995;6. Expert cheie 6 ? Responsabil cu asigurarea calitatii;
- Atestat prin dispozitie, potrivit HG nr. 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii;7. Expert cheie 7 ? Responsabil protectia muncii;
- Autorizat conform Legii nr. 319/2006 si potrivit prevederilor art. 7 din cadrul HG nr. 300/2006;
Cerinta nr. 4Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari
Se va prezenta Formularul nr. 15? Declaratiereferitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari
Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii
Se va prezenta Formularul nr. 16? Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Cerinta nr. 6Informatii privind asociereaSe va prezenta Formularul nr. 17 ? Acord de asociere
In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 9, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.Pentru lucrarile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta: - certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul beneficiar, din care sa rezulte informatii privind: denumirea lucrarii, categoriile de lucrari executate pe parcursul derularii contractului, valoarea, perioada de executie, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca lucrarile au fost duse la bun sfarsit.Prin lucrari duse la bun sfarsit se intelege: - lucrari receptionate partial;
- lucrari receptionate la sfarsitul executarii (sfarsitul executarii nu presupune expirarea perioadei de garantie). Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata /autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota: Conversia in Lei a valorii contractului se va face la cursul mediu BNR aferent anului/anilor in care au fost executate lucrarile, respectiv: Anul 2008:1 Euro = 3, 6827 Lei, Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 LeiAnul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei; Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 Lei.; Anul 2012:1Euro = 4, 4560 Lei; Anul 2013:1 Euro = 4, 33965 Lei (cursul mediu de referintacomunicat de BNR pentru primele 7 luni ale anului)Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita: - Formularul nr. 10 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- Formularul nr. 11 ? Lista personalului cheie propus pentru realizarea contractului;
- Formularul nr. 12 ? Angajamentul ofertantuluiPentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se vor atasa: i) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.ii) Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea cerintelor minime (Formularul nr. 13). Pentru Expertul cheie 5 ? Responsabil tehnic cu executia se va prezenta decat legitimatia/autorizatia.iii) Anii solicitati in vederea dovedirii experientei generale vor fi calculati prin prisma duratei proiectului la nivelul caruia a acumulat expertul / persoana respectiva experienta si prin corelare cu functia / activitatile / atributiile pe care a avut-o / le ? a desfasurat expertul. In evaluarea ofertelor, in vederea indeplinirii criteriului de calificare solicitat, documentele suport relevante care atesta experienta generala si care vor fi acceptate de autoritatea contractanta pot fi fisa de post, contractul de munca, recomandare sau orice alte documente similare.iv) Anii solicitati in vederea dovedirii experientei specifice vor fi calculati prin prisma duratei proiectului la nivelul caruia a acumulat expertul / persoana respectiva experienta si prin corelare cu functia / activitatile / atributiile pe care a avut-o / le ? a desfasurat expertul. In evaluarea ofertelor, in vederea indeplinirii criteriului de calificare solicitat, documentele suport relevante care atesta experienta specifica si care vor fi acceptate de autoritatea contractanta pot fi fisa de post, contractul de munca, recomandare sau orice alte documente similare.Nota: Documentele suport necesare dovedirii experientei solicitate pot fi eliberate de catre beneficiarul contractului / proiectului in derularea caruia a fost implicat expertul sau de catre prestatorul/executantul respectivelor servicii/ lucrari.Ofertantii vor prezenta Angajament de participare pentru fiecare expert propus, in original, pentru intreaga perioada de derulare a contractului (Formularul nr. 14).Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.Completarea Formularul nr. 15? Declaratiereferitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea din contract pe care o realizeaza.Completarea Formularului nr. 16 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte dincontractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care ilrealizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In conditiile in care in propunerea tehnica nu este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din acest contract, ofertantul are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 16, mentionandu-se ?Nu este cazul?.Completarea Formularului nr. 17 ? Acord de asociere.In conditiile in care in propunerea tehnica nu este inclusa posibilitatea asocierii, ofertantul are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 18 mentionandu-se ?Nu este cazul?.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 9, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Certificatul privind implementarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acestea.Se va prezenta copie conforma cu originalul. In cazul unei asocieri, certificatul va fi prezentat individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se va prezenta Certificatul privind implementarea standardelor de mediu ISO 14001 sau echivalent.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acestea.Se va prezenta copie conforma cu originalul. In cazul unei asocieri, certificatul va fi prezentat individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2013 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante din P-ta Libertatii nr. 4, mun. Sf. Gheorghe, jud. Covasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii externi cooptati pe langa comisia de evaluare si reprezentantii autorizati din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala;Tipul de finantare: Fonduri nerambursabileFond european: Fondul European de Dezvoltare Regionala;
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte se afla la egalitate pe primul loc in ierarhia obtinuta dupa aplicarea criteriului de atribuire, avand acelasi pret/punctaj, se va solicita o noua propunere financiara de la acesti ofertanti in plic inchis, caz in care, contractul va fi atribuit ofertantului clasat pe primul loc in ierarhia obtinuta dupa acest proces de re-ofertare. Procesul de diferentiere (re-ofertare) se va repeta pana in momentul in care se poate stabili oferta castigatoare.Fiecare operator economic va cuprinde la nivelul propunerii financiare, ca element constitutiv si distinct al acesteia, valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute (comunicat la sectiunea II.1.5. din fisa de date a achizitiei) la valoarea propunerii financiare constituite/depuse (fara diverse si neprevazute). Propunerea financiara totala prezentata de fiecare operator economic trebuie sa contina si valoarea cheltuielor diverse si neprevazute.In vederea dezarhivarii Proiectului Tehnic (parte integranta a Caietului de sarcini) toate cele 161 de parti ale acestuia trebuiesc salvate in acelasi folder, dupa care cu ajutorul programului gratuit de arhivare/dezarhivare 7zip (disponibil pe linkul http: //www.7-zip.org) se poate dezarhiva proiectul tehnic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna - Compartiment juridic-contencios si control acte administrative
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 4, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel. +40 267311190, Email: [email protected], Fax: +40 267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2013 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer