Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de constructii si instalatii, tronsonul Atel - Micasasa lotul 1 si Executie lucrari de constructii si instalatii, tronsonul Micasasa ? Coslariu lotul 2, parti ale proiectului de "Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov - Simeria", compo


Anunt de participare (utilitati) numarul 127953/05.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice Proiecte Europene, Tel. 021/3199528 int.122.204; 122.200, In atentia:  Doinita FIERARU, Email:  [email protected], Fax:  021/3192432, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executie lucrari de constructii si instalatii, tronsonul Atel - Micasasa lotul 1 si Executie lucrari de constructii si instalatii, tronsonul Micasasa ? Coslariu lotul 2, parti ale proiectului de "Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov - Simeria", componenta a Coridorului IV Pan European, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Coslariu - Sighisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Tronsonul (lotul 1) Atel-Micasasa
Tronsonul (lotul 2) Micasasa-Coslariu
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pe tronsoanele Atel-Micasasa si Micasasa-Coslariu, in lungime de 66, 269 km se vor executa lucrari dereabilitare/modernizare a infrastructurii feroviare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45221112-0-Lucrari de constructii de poduri feroviare (Rev.2)
45314000-1-Instalare de echipament de telecomunicatii (Rev.2)
45315300-1-Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul de activitate aferent obiectului contractului include lucrari de infrastructura si suprastructura linii de cale ferata, lucrari poduri si podete, lucrari instalatii de electrificare si energoalimentare si lucrari de telecomunicatii feroviare.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 267, 197, 383RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 24.000.000 Lei/5.635.125 Euro lot 1 Atel-Micasasa; 21.000.000 Lei/4.930.734 Euro lot 2-Micasasa-Coslariu; Garantie de buna executie-10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS-T Axa prioritara 1-Domeniul major de interventie 2 co-finantare din Fondul de Coeziune si Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificatul propriu de cazier judiciar valabil (dovada neincadrarii la art 180 din OUG nr.34/2006 Formular A)- declaratia de neincadrare la art 181 din OUG nr.34/2006 Formular B1- declaratia de neincadrare la art 69 indice 1 din OUG nr.34/2006 Formular B2- certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta Formular B3- Certificatul de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat constatator ptr. pers. juridice straine in vederea confirmarii formei de inregistrare si a obiectului de actv. coresp. legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit emis de registru comertului- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetele componente ale bugetului general consolidat- dovada privind IMM, daca e cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile din anii 2008, 2009, 2010 - informatii generale ? formular G- cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie de min.2.400.000.000 lei pentru lotul 1 - Atel ? Micasasa si 2.100.000.000 lei pentru lotul 2 - Micasasa - Coslariu-document prin care sa se demonstreze ca are resurse financiare/acces la facilitati de creditare in valoare de- minimum 150.000.000 Lei / 35.219.535 Euro, pentru o perioada de minim 6 luni, alocata pentru lucrarile pe tronsonul Atel - Micasasa
- minimum 130.000.000 Lei / 30.523.597 Euro, pentru o perioada de minim 6 luni, alocata pentru lucrarile pe tronsonul Coslariu - Micasasa
- lichiditatea generala pentru anul 2010 trebuie sa fie de minim 100%- angajament de sustinere economica si financiara, daca e cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resurse umane: Man.gen.pr., Man.adj.pr.tehnic), Expert resp.cu infra si suprastr.caii, Expert lucr. arta, poduri, podete), Expert.lucr.energoal./LC, Expertlucr.telecomun.ferov., Expert planif.traficului si inchideri de linii, Expert resp.cu asig.calit., Sef de Santier, Expert topograf, Expert planif.program. si monitoriz.evol.lucr., Resp.pentru probl.de securitate si sanatate in munca. Exp.similara a ofertantului-val.cumul.a lucr. pt.fiecare spec.sa fi fost mai mare sau egala cu valorea min.: pt.Lot 1-Atel?Micasasa: Infra si suprastr.linii CF-nr.max.ctr.=4 cu val.min= 760.655.000 lei; Electrif.si energoalim.-nr.max.ctr.=2 cu val.min= 43.316.000 lei;Telecom.ferov.(fara GSM-R)-nr.max. ctr.=2 cu val.min=13.785.000 lei; Lucr.constr. civile-nr.max.ctr.=7 cu val.min =99.681.000 lei; pt.Lotul 2 Micasasa-Coslariu: Infra si suprastr.linii CF-nr.max.ctr.=3 cu val.min= 548.097.000 lei; Electrif.si energoalim.-nr.max. ctr.=3 cu val.min= 88.153.000 lei; Telecom. ferov.(fara GSM-R)-nr.max.ctr.=3 cu val.min =17.369.000 lei;Lucr.constr.civile-nr.max.ctr.=7 cu val.min= 106.688.000 lei.Pentru fiecare dintre spec.1, 2 si 3, pentru fiecare lot, cel putin unul dintre ctr. prezentate ca referinta sa fi fost exec.cu respect.cond.tehnice: viteza max.de circulatie sa fi fost ridicata in urma derul. ctr.de lucr.si lucr.sa fi fost exec.fara intreruperea totala a trafic.ferov. pe durata exec., pentru lucrari de reabilitare/ modernizare, si/sau pentru constr. noua sa asigure viteze max.de cel putin 160 km/h pentru tren.de cal.si 120 km/h pentru cele de marfa. Exp.similara a coord.gen.: sa prezinte 1 ctr. lucr. de reabilitare/ modernizare/constr.noua a infrastr.ferov. care va fi identificat ?ref. principala?.Se vor depune ctr., certificate, PV la term.lucr. Angajament de sust.tehnica si/sau profes., daca e cazul. Ofertantii vor prezenta o decl.-angajament si o lista a principalelor masini/utilaje/echip. propuse si disponibile pentru implementarea ctr.; Cerinte min.oblig.ref. la asig.calitatii ISO 9001:2008;Cerinta min.oblig. ref.la certif.sist. de management de mediu ISO 14001:2004;declaratia cu subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunerea tehnica
20%
Descriere: durata de executie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
18/1/565/03.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2011 12:00
Locul: sediul CNCF, ,CFR"SA - Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, etaj 3, cam.38 aripa Dinicu G
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor in baza BI/CI/pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contributie nerambursabila de la Comisia Europeana si Bugetul de stat; Contributie de la bugetul de stat pentru acoperirea cheltuielilor necesare taxei pe valoarea adaugata (TVA) aferenta cheltuielilor eligibile conform legislatiei nationale in domeniul fiscal.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Documentatia tehnica (caiete de sarcini, memorii tehnice, liste cantitati lucrari, parti desenate) se va pune la dispozitia operatorilor economici ce au transmis o solicitare de participare la procedura gratuit, pe suport magnetic, in termen de maxim 4 zile de la primirea solicitarii. In solicitare se va preciza persoana care se va prezenta pentru intrarea in posesie a suportului magnetic cu documentatia tehnica. In cazul in care se doreste transmiterea prin posta (curierat) a DVD-ului, operatorul economic respectiv va suporta contravaloarea transportului si a taxelor postale.Completare III.2.3. Capacitate tehnica. Cerinte experti: Manager general proiect (exp.gen.min. 12 ani , exp.specif. 7 ani), Manager adjunct tehnic (exp.gen.min. 10 ani , exp.specif. 5 ani), Expert resp. cu infra/suprastructura caii (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Expert lucrari de arta (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Expert energoalimentare/linie de contact (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Expert telecomunicatii ferov. (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Expert planificarea traficului si inchideri de linii ((exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 priect), Expert responsabil asig. calitatii (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Sef de Santier (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Expert topograf (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Expert planificare , programare si monitorizarea lucrarilor (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Responsabil probleme SSM (exp.gen.min. 8 ani).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40/021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  +40/021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
--
Adresa postala:  --, Localitatea:  --, Cod postal:  --, Romania, Tel. --, Email:  [email protected], Fax:  ---
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIAASISTENTAJURIDICA SI RESURSE UMANE
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu nr.38, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +40/021/3151117, Fax:  +40/021/3151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2011 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer