Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de drumuri , reparatii si proiectare tehnica pentru sistemul rutier din sectorul 2 Bucuresti , pe durata de 4 ani


Anunt de participare numarul 130242/14.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala:  SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  023254, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA NEGRU, Tel. 0212527789, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  2527977, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de drumuri , reparatii si proiectare tehnica pentru sistemul rutier din sectorul 2 Bucuresti , pe durata de 4 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sectorul 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 597, 079.52 si 100, 654, 830.23RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: noiembrie 2011 pina in octombrie 2015
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de drumuri , reparatii si proiectare tehnica pentru sistemul rutier din sectorul 2 Bucuresti , pe durata de 4 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45233252-0-Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime - maxime acord cadru, cel mai mic-cel mai marecontract subsecvent, se regasesc in Fisa de date a achizitiei cap .II.1.5. Informatii privind acordul-cadru .Lucrarile constau in refacerea sau modernizarea strazilor si aleilor, desfacerea partilor degradate ale drumului (fundatie sau imbracaminte) si asternerea unui nou sistem rutier. Se vor aduce la cota noului carosabil, capacele caminelor de canalizare(vizitare), gurile de scurgere, rasuflatorile de gaze, hidrantii, etc. Anterior executarii lucrarilor se vor elabora proiectele tehnice ce vor fi avizate de verificatori atestati.
Cel mai mic contract subsecvent=primul contract subsecvent=acord cadru minim=3597079, 52 lei(851823, 32 euro)fora TVA; Cel mai mare contract subsecvent=25145574, 38 lei (5954715, 92 euro)fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 597, 079.52 si 100, 654, 830.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 500.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat consolidat eliberat pentru ultima luna incheiata din punct de vedere al exercitiului financiar de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de Primarii- Directia taxe si impozite locale, Certificat constatator eliberat de ONRC, Certif CUI, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani , Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani(2008, 2009 si 2010) - vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 50.000.000 lei, respectiv 11.840.485 euro, (1 euro = 4.2228 lei din data de 31.08.2011, curs B.N.R.)Informatii privind accesul candidatului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor. Candidatultrebuie sa anexeze obligatoriu unul sau mai multe documente in original, emise de banca, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de cel putin 15.087.345 lei (60% din valoareamaxima a contractului subsecvent pentru primul an) pentru asigurarea cash-flow-ului necesar derularii lucrarilor.Se vor prezenta declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace ( scrisori de bonitate din partea bancilor).Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare- daca exista, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta minima se va prez.cel mult un contract de lucrari de natura si complexitate similara incheiat in ultimii 5 ani de catre ofertant sau asociati de minim 25.000.000 lei fara TVA. Contractul de lucrari similare trebuie sa fie pentru lucrari de intretinere/reabilitare/ reparatii sistem rutier si se vor prez.: contractul, recomandare/ certificat constatator. Asig.calitatii prez. dotarii de laborator si testare proprii sau prezentarea contractelor de colaborare cu laborat. autorizate), Certificate -domeniu drumuri ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sauechivalent.Subcontractanti ? daca este cazul, Asociati ? daca este cazul. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune/poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului?.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, .Lista cu expertii principali propusi pentru implementarea proiectului (Form. 12I.1)CV in original, (Form. 12I.a), declaratii de disponibilit. in orig.(Form. 12I.b), copii conform cu originalul pentru diplome, atestate ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului/ decizii interne valabile la data depunerii ofertelor.Cerinta minima obligatorie: Prez.un pre/ contract de depozitare la o groapa de gunoi. Se vor prez. atestatele ICECON sau echivalent e valabile, pt.echipamentele si utilajele din dotare.Atestatele solicitate, actele privind dotarea cu utilaje si echipamente (in copie), valabile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: autogreder 2 buc, buldoexcavator 2 buc, cilindru compactor cu vibrator pt.terasament 2 buc, compactoare rulouri netede 2 buc, masina de frezat asfalt 2 buc, finisor de asfalt pt carosabil 2 buc, autogudronator2 buc, incarcat. frontal 2 buc, statie de asfalt se va prez.autoriz. de functionare valabila la data depunerii 1 buc, laborator de minim gradul II autorizat drumuri 1 buc autobasculante de 16t si 20t-10 buc, Cerinta minima obligatorie: Pentru executant: 1 coordonaor lucrare absolvent CFDP;5 ing/subing. absolventi CFDP (personal suplimentar fata de coordonatorul de lucrare);2 RTE domeniul drumuri (suplimentar fata de ing.absolventiiCFDP si coordonatorul de lucrare;2 CQ in domeniul drumuri (suplimentar fata de absolventii CFDP, coordonat. de lucrare si RTE); 1 manager al sistemelor de management de mediu;1 coordonator de SSM.Pentru proiectant: 2 proiectanti absolventi CFDP cu o experienta profes.de min.3 ani in domeniul proiectare drumuri;2 ingineri topo cu o experienta profes.de min 2 ani;vor prez.in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele doc.: contr. individ.de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contr.de prest.serv.intre candidat si persoanele respective; diplome privind specializarea personalului; autoriz./certificate de atestare profes.si legitimatii valabile la data depunerii ofertelor Pt.fiecare expert cheie propus, ofertantul va prez: CV, diplome, atestate si autorizari mentionate in CV;
-copii dupa actele de identitate, Expertii cheie trebuie sa prez. doc. justificative pentru demonstrarea experientei profesionale si anume: a) pt.experienta profes. generala se vor prez. copiidupa carnetul de munca/contractul individual de muncasau dupa caz, o declaratie notariala pe propria raspundere, data de expert, .b) pt.experienta profesionala specifica se vor prez.certificate/ recomandari de la angajator pentru proiectele/ contractele care demonstreaza indeplinirea criteriilor de selectie,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2011 10:00
Locul: ADP Sector 2, Sos.Electronicii nr.44, Sector 2 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata integral la prezentul anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consililul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6 , sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Domeniului Public Sector 2
Adresa postala:  Sos. Electronicii, nr.44, sector 2, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  023254, Romania, Tel. 0212527789, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2011 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer