Licitatie Publica - executie lucrari de inloc conducta la supratrav raului Ialomita pe estacada existenta apartinand S.C. OMV Petrom S.A.
Anunt de participare (utilitati) numarul 141980/14.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Ioana Radu, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
transportator unic de titei, gazolina si etan
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
executie lucrari de inloc conducta la supratrav raului Ialomita pe estacada existenta apartinand S.C. OMV Petrom S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: zona raului Ialomita, jud Dambovita
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie lucrari de inloc conducta la supratrav raului Ialomita pe estacada existenta apartinand S.C. OMV Petrom S.A
Valoarea estimata a achizitiei este de 469873 lei. Cheltuielile diverse si neprevazute sunt in cuantum de 23109 lei, reprezentand 4.92% din valoarea estimata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executie lucrari de inloc conducta la supratrav raului Ialomita pe estacada existenta apartinand S.C. OMV Petrom S.A., conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 469, 873RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 8.900 lei. Valabilitate 120 zile de la termenul limita de depunere a ofert. Garantia de participare se constituie conf art. 86 alin.1 din HGF 925/2006. Doc.care confirma plata GP va fi anexat plicului exterior. In cazul IMM se va anexa si declaratia de IMM. pentru GP depusa in euro echivalenta lei/euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui prin instrument de garantare in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1) sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
2.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana.
Persoanele cu functii de decizie in cadrul CONPET sunt: ing. Liviu Ilasi-Director General; ec. Sanda Toader ? DirectorFinanciar; dr. ing. Ionescu Gheorghe ? Dir Mentenanta, ing Crisan Vasile-Presedinte Comisie de Evaluare, ing. Ionescu Catalin, ctb Eronimus Ioana, cs.jr Cornel Banica, exp.ap Ioana Radu ? membrii comisia de evaluare, exp.ap Claudia Braslasu, ing. Samoila Gheorghe, ctb Cecilia Dumitrache, cs.jr. Tache Octavian, exp.ap Andrei Catalin ?membrii de rezerva comisia de evaluare.Ofertantii din alte tari au obligatia de a prezenta documentele solicitate la acest punct in original si in traducere legalizata in limba romana. Certificat constatator emis de ORC. Ofertantul are oblig de a prez certificat constatator emis de ORC in conformit cu Legea nr.26/1990, in original, copie legaliz sau copie lizibila cu mentiunea ?conf cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant. Datele cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, pentru conformitate documentul original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest formular in copie simpla, la solicitarea autoritatii contractante transmisa inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofeetantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar priv cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani de min 893.528 lei
Modalitatea de indeplinire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va preciza personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, angajat al ofertantului sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, din care, in mod obligatoriu, vor face parte:
cel putin un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniu;
- inspector protectia muncii-decizia de numire;
- personal atestat pentru executie de lucrari in conditii de atmosfera potential exploziva, conform Legii nr. 319/2006, Normele Metodologice de aplicare si Ordonanta nr. 1636/392/25.04.2007.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Echipamentele obligatorii pentru indeplinirea contractului sunt lansator conducte, excavator, buldoexcavator, laborator protectie catodica autorizat si laborator pentru verificare suduri prin gamagrafiere, autorizat. Pentru echipamentele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta copia contractului de colaborare/inchiriere sau angajamentul de punere la dispozitie.
Modalitatea de indeplinire
lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a fost dusa la bun sfarsit o lucrare similara, in valoare de minim 440.000 lei, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si loculexecutiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul minim valoric impus. in cazul in care valoarea este exprimata in alta moneda, pentru conversia RON se va lua in considcursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantul are oblig de a prezenta: Formularul nr. 8, Anexa 1 la Formularul nr. 8 completate si Anexa 2 la Formularul nr. 8, compl si stampilata de beneficiarul contr prezentat in copie, formulare din Sect IV, ?Anexa Formulare?.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul are oblig de a prezenta: Formularul nr. 8, Anexa 1 la Formularul nr. 8 completate si Anexa 2 la Formularul nr. 8, compl si stampilata de beneficiarul contr prezentat in copie, formulare din Sect IV, ?Anexa Formulare?.
Decl si lista priv subcontr. Ofert are oblig de a compl si prez Formular nr. 9 si anexa la acesta, din Sect IV, ?Anexa Formulare?, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplin parti (in exprimare valorica) din contr de achizitie publica. In anexa, are oblig de a prezenta: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat).In cazul in care ofertant nu va subcontracta parti din contractul de achizitie publica, are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9, in care va preciza faptul ca nu are subcontractanti pentru executia lucrarilor. Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9 si anexa la acesta, din Sect IV, ?Anexa Formulare?, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica. In anexa, are obligatia de a prezenta: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat).
Certificat ISO 9001:2008 pentru certificarea sistemului de management al calitatii in domeniul executiei si reparariilor de conducte de titei
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta, in copie, Certificatul ISO 9001:2008, sau echivalent, emis de organisme acreditate.Certificatul v fi valabil la data limita de depunere a ofertei
Certificat ISO 14001:2005 pentru certificarea sistemului de management al mediului in domeniul executiei si reparariilor de conducte de titei
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta, in copie, Certificatul ISO 14001:2005, sau echivalent, emis de organisme acreditate. Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2013 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C.CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: str. Anul 1848, nr 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244/401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2013 12:41