Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara


Anunt de participare numarul 94860/26.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Punct(e) de contact: Mihail POPESCU, Tel.0233212890, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215767, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: 1.Spitalul Judetean de Urgenta, Piatra Neamt
2. Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Razboieni;3. Centrul de Recuperare si Reabilitare a Persoanelor cu Handicap Pastraveni;4. Centrul de Ingrijire si Asistenta Oslobeni;5. Directia Generala de Asistenta si Protectia Copilului Complexul de Servicii Elena Doamna
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara pentru urmatoarele obiective: 1.Spitalul Judetean de Urgenta, Piatra Neamt
2. Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Razboieni;3. Centrul de Recuperare si Reabilitare a Persoanelor cu Handicap Pastraveni;4. Centrul de Ingrijire si Asistenta Oslobeni;5. Directia Generala de Asistenta si Protectia Copilului Complexul de Servicii Elena Doamna
Conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261215-4 - Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari de inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara pentru urmatoarele obiective: 1.Spitalul Judetean de Urgenta, Piatra Neamt
2. Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Razboieni;3. Centrul de Recuperare si Reabilitare a Persoanelor cu Handicap Pastraveni;4. Centrul de Ingrijire si Asistenta Oslobeni;5. Directia Generala de Asistenta si Protectia Copilului Complexul de Servicii
Valoarea estimata fara TVA: 4, 054, 622RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 20.000 lei si garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii si fonduri nerambursabile de la Administratia Fondului pentru Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat, Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul pentru Mediu conform art. 14, alin 2, lit. c) din GHIDUL DE FINANTARE din 8 mai 2009a Programului de inlocuire sau de completrae a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energia solara, energia geotermala si energia eoliana ori alte sisteme care conduc la imbunatatirea calitatii aerului, apei si solului -aprobat de Ordinul 565/2009, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul de inregistrare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este minim 8.000.000 lei, bilantul contabil pe ultimul an, Rata lichiditatii trebuie sa fie de 100%, cel putin pentru liderul asociatiei in caz de asociere, Scrisoare de confort bancar pe valoarea proiectului conform formularului atasat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Minim 1 lucrare de instalatii solare similara cu cea care face obiectul prezentei proceduri de atribuire.in valoare de minim 700.000 lei fara TVA, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, confirmata de ultimul inventar contabil, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere-1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii, (CQ), 1 inginer instalatii, 1 manager de proiect cu experienta similara dovedita intr-un proiect cu valoare de minim 3.500.000 LEI fara TVA, ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, ISO 18001, Informatii privind asocierea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2010 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
durata contractului este de maximum 12 luni
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: str. stefan cel mare nr. 4, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600356, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean neamt
Adresa postala: str. alexandru cel bun nr.27, Localitatea: PIATRA NEAMT, Cod postal: 610004, Romania, Tel.0233212890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2010 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer