Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI DE INTRETINERE ? CONSOLIDARI DE MAL PARAU CUCUIETI, COMUNA SOLONT, JUD. BACAU ? LA OBIECTIVUL ?REGULARIZARE PARAU SOLONT LA SOLONT? JUD. BACAU


Anunt de participare numarul 116321/02.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Punct(e) de contact:  Claudia Calin, Tel. 0234 / 541.646, In atentia:  Compartiment Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0234 / 510.050, Adresa internet (URL):  www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodarirea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI DE INTRETINERE ? CONSOLIDARI DE MAL PARAU CUCUIETI, COMUNA SOLONT, JUD. BACAU ? LA OBIECTIVUL ?REGULARIZARE PARAU SOLONT LA SOLONT? JUD. BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Albia paraului Cucuieti, mal drept si stang amonte pod de pe D.C. 183 A zona Olaru si mal drept amonte pod de pe D.C. 184 zona Biserica Catolica, comuna Solont, jud. Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Este solicitata executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea, conform prevederilor mentionate si specificate in CaietuldeSarcini a lucrarilorde INTRETINERE ? CONSOLIDARI DE MAL PARAU CUCUIETI, COMUNA SOLONT, JUD. BACAU ? LA OBIECTIVUL ?REGULARIZARE PARAU SOLONT LA SOLONT? astfel: - Consolidare mal drept si stang pr. Cucuieti zona amonte pod Olaru, lungime ? 60 ml din care mal drept ? 35 ml si mal stang ? 25 ml;
- Consolidare mal drept pr. Cucuieti pe o lungime de 50 ml, zona Biserica Catolica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Este solicitata executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea, conform prevederilor mentionate si specificate in CaietuldeSarcini a lucrarilorde INTRETINERE ? CONSOLIDARI DE MAL PARAU CUCUIETI, COMUNA SOLONT, JUD. BACAU ? LA OBIECTIVUL ?REGULARIZARE PARAU SOLONT LA SOLONT? astfel: - Consolidare mal drept si stang pr. Cucuieti zona amonte pod Olaru, lungime ? 60 ml din care mal drept ? 35 ml si mal stang ? 25 ml;
-Consolidare mal drept pr. Cucuieti pe o lungime de 50 ml, zona Biserica Catolica.
Valoarea estimata fara TVA: 101, 916RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea cantitatilor de lucrari conform art.122, litera j)din O.U.G. nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare la procedura este: 2038 lei; Garantia de buna executie este 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat din fonduri proprii.Platile se vor efectua cu OP in contul de Trezorerie al executantul respectand prevederile art.36 alin.(1) din OUG 34/2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale;
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;
7. Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei , de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii de achizitie respectivlucrari de constructii hidrotehnice;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.
8. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale in care se va completa si rubrica referitoare la cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 202.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari similare, executate in constructii hidrotehnice, in ultimii 5 ani. Lista lucrarilor va fi confirmata prin prezentarea in copie a contractelor incheiate si finalizate si a unor certificate/recomandari emise de contractantul beneficiar.
2.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va utiliza pentru indeplinirea contractului de lucrari.Lista utilajelor va fi intocmita in conformitate cu "lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii".
3.Situatie ce contine informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor, insotita de C.V.-uri ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, al responsabilului tehnic cu executia si al
responsabilului cu verificarea calitatii.Desemnarea de ofertant ca responsabil tehnic cu executia (RTE) a unei persoane care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul: Constructii si amenajari hidrotehnice, cu experienta in activitatea de R.T.E. Se va prezenta o copie a Atestatului tehnico-profesional al persoanei desemnate ca R.T.E.
4.Informatii privind Planul propriu de securitate si sanatate in munca pe santier in conformitate cu prevederile HG 300 din 2006 pe care operatorul economic le va aplica in timpul indeplinirii contractului.Ofertantul va prezenta in copie contractul individual de munca/angajamentul lucratorului desemnat privind securitatea si sanatatea muncii.
5. Informatii privind subcontractantii si asocierea - numai daca va fi cazul.
6. Standarde de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalent;Certificat ISO 14001 sau echivalent; Certificat OHSAS 18001:2004 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi incheiat si indeplinit contracte cu o valoare insumata cel putin egala cu 101000 lei exclusiv TVA, contracte finalizata si al caror obiect a fost executia de constructii hidrotehnice similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4936/28.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru a putea participa la procedura de atribuire in calitate de ofertanti, operatorii economici au obligatia sa se inregistreze in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP) conform prevederilor HG 1.660 din 22 noiembrie 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor la C.N.S.C. este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa Siret - Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/541646, Fax:  0234/510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2011 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer