Licitatie Publica - Executie lucrari de investitii pentru obiectivul: " Canalizare si statie de epurare in comuna Chetani"-judetul Mures
Anunt de participare numarul 84109/10.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CHETANI (PRIMARIA COMUNEI CHETANI)
Adresa postala: Comuna Chetani, Strada Principala Nr.51judetul Mures, Localitatea: Chetani, Cod postal: 547150, Romania, Punct(e) de contact: CUCERZAN MARIUS, Tel.0265484112, Email: [email protected], Fax: 0265484113, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de investitii pentru obiectivul: " Canalizare si statie de epurare in comuna Chetani"-judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Localitatea Chetani, comuna Chetani, judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de canalizare si statie de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati si lucrari sunt specificate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 344, 675RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 44.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat OG7/2006 si Hot.432/08, 04, 2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 alin.(2) din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
-completare formular anexa
Prezentare indeplinirea obligatiilor
- prezentare formulare tip emise de organismele competente cu valabilitate la data deschideri ofertelor
- certificate fiscale indeplinire obligatii fata de: Bugetul de Stat ( bugetul consolidat), Bugetul local
Cazier judiciar/certificat echivalent
Certificat de cazier fiscal pentru ofertant emis de administratia finantelor publice
Capacitatea de exercitare a activitatii
- persoane juridice romane- certificat constatator emis de ORC
- persoane fizice romane-autorizatie de functionare/altele echivalente
-persoane juridice/fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie bancara
-scrsoare de bonitate bancara
Bilant contabil
-extras, anul de referinta 2008
Informatii privind cifra de afaceri
- completare formular - valoarea minima impusa in lei 8.400.000 RONSolvabilitate patrimonialaLichiditate generala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular E-Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani
Contract de executie lucrari/Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/Proces verbal de receptie finala, Recomandare avizata de Inspectoratul de Stat in Constructii in original sau copie pentru lucrarile similare solicitate in criteriile de calificare,
Formular G- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat
Certificate sau alte documente emise de organisme, care sa ateste conformitatea produselor,
Formular D -realizarea in ultimii 5 ani a 2 contracte similare de executie
Formular F - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii - completat formular anexat si prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului,
Informatii privind subcontractanti
Informatii privind asocierea, se desemneaza liderul asociatieiStandarde de asigurarea calitatii: ISO 9001
Standarde de protectia mediului:
ISO 14001 - protectia mediului
OH SAS 18001 - securitate si sanatate in munca
SA 8000-2008 - sistemul de management al responsabilitatii sociale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
65%
Descriere:
2.
propunerea tehnica
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2009 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti, imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Plansele se pot consulta la sediul autoritatii contractante deoarece din motive tehnice nu au putut fi postate pe SEAP.Autoritatea contractanta recomanda vizitarea amplasamentului lucrarii. Ofertantul/Prestatorul poate sa viziteze si sa examineze amplasamentul lucrarii si sa obtina toate informatiile care pot fi necesare in vederea elaborarii ofertei, fiind operanta prezumtia absoluta a elaborarii ofertei in functie de constatarile facute la fata locului, astfel ca orice probe contrare, tinzand la modificarea propunerii financiare, vor fi considerate inadmisibile si nu vor putea fi administrate in cadrul vreunei viitoare concilieri prealabile sau proceduri litigioase. Ofertantul/Prestatorul va suporta orice eventuale cheltuieli, pierderi sau daune ca rezultat al vizitarii amplasamentului lucrarii. Vizitarea amplasamentului se realizeaza cu informarea prealabila a autoritatii contractante. Ofertantii vor comunica in scris autoritatii contractante data si ora cand intentioneaza sa viziteze amplasamentul. Vizitarea amplasamentului este permisa doar pana la data limita de transmitere a raspunsului la clarificari, respectiv 04.09.2009. Reprezentantii ofertantilor se vor prezenta la sediul autoritatii contractante-Consiliul Local Chetani, comuna Chetani, judetul Mures cu adresa expresa si imputernicire din partea firmei pe care o reprezinta si impreuna cu delegatul primariei vor efectua vizita la teren , acesta avizand adresa si imputernicirea privind vizita in teren. Reprezentantul ofertantului este obligat sa incheie un proces-verbal privind efectuarea vizitei in teren si eventualele observatii, iar daca nu exista nici o neclaritate, va da o declaratie in acest sens. Procesul- verbal de vizitare a amplasamentului se va inregistra la sediul Consiliul Local Chetani judetul Mures.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6. SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL MURES
Adresa postala: STR.JUSTITIEI NR.1., Localitatea: TG.MURES, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265/263694, Email: [email protected], Fax: 0265/269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a actului invocat ca nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Chetani
Adresa postala: Strada Principala nr.51, Localitatea: Chetani, Cod postal: 547150, Romania, Tel.0265/484112, Email: [email protected], Fax: 0265/484113
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2009 11:44