Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de modernizare la strazile Artarilor, Alexandru Sahia, Luminitei, Busuiocului si reabilitare Drum Uzinal


Anunt de participare numarul 100422/19.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Iuliana Kocsis, Tel. 0259.437000, int.233, Email:  [email protected], Fax:  0259.437544, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Oradea, Serviciul Relatii cu Publicul -cam.23, parter
Adresa postala:  P-ta Unirii nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Stoica Viorela, Tel. 0259-437000 int.243
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de modernizare la strazile Artarilor, Alexandru Sahia, Luminitei, Busuiocului si reabilitare Drum Uzinal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de modernizari si reabilitari strazi urbane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233161-5-Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
45233290-8-Instalare de indicatoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Fiecare strada un lot
Valoarea estimata fara TVA: 10, 099, 380RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de participare: lot1=20000lei; lot2=10000lei; lot3=4000lei; lot4=4000lei; lot5=50.000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181-Certif.constatatoare privind indeplinireaobligatiilor de platala bugetul general consolidat ;
-Certif.constatatoare privind indeplinireaobligatiilor de platala bugetul local
-Fisa de informatii generale-Certificat constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, care a fost eliberat cu cel mult o luna inainte de data deschiderii ofertelor.
-prezentare Certificat de inregistrare (CUI) in copie legalizata
-ofertantul persoana juridica va prezenta, in copie legalizata certificat de atestare tehnica eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului. Certificatul trebuie sa fievalabil pentru lucrari de drumuri la data deschiderii ofertelor si pe anul in curs
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil , vizat si ?egistrat de organele competente pe anii 2007, 2008, 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali (2007- 2009) mai mare sau cel putin egala cu-Lot 1:5.000.000 lei-Lot 2:2.000.000 lei-Lot 3:800.000 lei-Lot 4:800.000 lei-Lot 5:11.000.000 lei-Profitul operational trebuie sa fie pozitiv (firma sa nu fi fost in pierdere) in fiecare din cei 3 ani fiscali (2007-2009) pentru fiecare operator economic participant la procedura in nume propriu sau in cazul unei asocieripentru fiecare asociat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executate ?ultimii 5 ani
-Experienta similara
-copiile contractelor finalizate, insotite de procese verbale de receptie sirecomandaride buna executiede la beneficiari
-Declaratie referitoare la efectivelemedii anuale-Declaratie cu informatii privind asigurarea cu personal de specialitate
-CV-uri, -copii de pe diplomele de studiipentru persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului si copie dupa atestat valabil la data deschiderii pentru responsabiltehnic cu executia-declaratieprivind asigurarea cu utilaje si mijloace de transport
- Lista cusubcontractantii, specializarea acestora+acordurile de subcontractare-ISO 9001:2001;ISO 14001/2005; -ISO OHSAS 18001/2004-declaratie privind respectarea legislatiei de securitatesi sanatate in munca in vigoare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Executat, respectiv inceputsifinalizat in ultimii 5 ani , unul sau doua contracte de lucrari similare constand in lucrari de modernizare sau reabilitare strazi din localitati urbane Valoarea contractului sau valoarea insumata a celor ( maxim) 2 contracte sa fie mai mare sau cel putin egala cu-Lot 1:2.500.000 lei-Lot 2:1.000.000 lei-Lot 3:400.000 lei-Lot 4:400.000 lei-Lot 5:5.000.000 lei-Personal specializat minim solicitatPentru un lot: -1 inginer drumuri cu vechime minima de 5 ani;
-1 inginer responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarilor de drumuriPentru mai multe loturi se solicita : -2 ingineri de drumuri cu vechime minima de 5 ani;
-1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarilor de drumuri-statie de preparare mixturi asfaltice acreditata si care detine autorizatia de mediu valabila sause va prezenta un contract de colaborare/inchiriere/comodat- raport de inspectie valabil la data deschiderii ofertelor.-Ofertantul va face dovada ca detine laborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment, in proprietate sau chirie, sau prezinta un contract de prestari servicii cu un laborator care indeplineste conditiile impuse.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2010 11:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Oradea, sala Mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei de evaluare si reprezentatntii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-buget local
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala:  Parcul Traian nr.10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259-426881, Fax:  0259-415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatii se pot depune in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Oradea- Serviciul Juridic
Adresa postala:  p-P-ta Unirii nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Tel. 0259-437000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2010 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer